"Mit eszik?"

Fordítás:What does he eat?

4 éve

7 hozzászólás


Itanci

Az első megoldás nyelvtani szerkezetét még nem tanította a program, a második megoldást pedig azt hiszem nem éppen a kérdő mondatok bevezetésénél kellene egyetlen lehetséges megoldásnak elfogadni. Ha korábban a Who reads? Ki olvas? szerkezet elfogadott volt, akkor nem értem, a What eats? Mit eszik? miért nem jó megoldás!

4 éve

radnaitomi

Mert a 'What eats?' egyszerűen nem jelenti azt, hogy 'Mit eszik?'

  • What eats? = Mi eszik? (a mondat alanyára kérdezünk)

  • Who eats? = Ki eszik? (a mondat alanyára kérdezünk)

  • What does he eat? = Mit eszik? (a mondat tárgyára kérdezünk)

  • Who does he eat? = Kit eszik? (a mondat tárgyára kérdezünk)

4 éve

lgabci

Igen, itt megint bejön a folyamatos jelen minden jelzés nélkül.

A "what eats" nem jó, "what does he eat" volna, de ilyen még nem volt eddig.

4 éve

EvaHuszar

Miért he vel kezdődik a kerdő mondat?

4 éve

radnaitomi

Igen, eléggé hétköznapi, laza stílusú szórend... :) A szebb megoldás természetesen 'What does he eat' lenne!

Vagy olyan kontextusban lehetne még jó, hogy pl valakiről épp elmondják, hogy teljesen meghibbant, minden reggel fakérget eszik. Erre visszakérdezek, erősen hangsúlyozva a végén a 'what'-ot: - He is crazy, he eats some bark every morning. - He eats what???

4 éve

DaveSilver3

szöveg buborékokat kellett kiválasztani, de ott nem volt does. csak ezek: what,where,why,who,how,he,eats :\

7 hónapja

KrauszMrta

A szókészlet nem teszi lehetővé, hogy a jónak kiírt fordítást produkálja a tanuló. Kérem figyeljenek oda, hogy ezt az újfajta megoldást is használni tudja a "diákság".

7 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.