"Thecatismine."

Fordítás:A macska az enyém.

4 éve

19 hozzászólás


Teomester

Az enyém a macska v az én macskám magyarban ugyan az grr...

4 éve

ejjelke

Ejj, hát a cica és a macska nem ugyan az? :-)

4 éve

BlankaPaula

Cica-kitten macska-cat

2 éve

Balazs1981

Ne írjatok cicát,mert nem fogadja el.

4 éve

judit62

Csatlakozom a cicásokhoz. Nem volt jó neki úgy, hogy" a cica az enyém".

4 éve

BlankaPaula

Cica-kitten macska-cat

2 éve

hunorsolyo

De más feladatnál elfogadja a titát

1 éve

Sanyiapa

Sajnos néha valóban nagyon rosszul hallani a szöveget.

4 éve

NagyAmina
NagyAmina

Nem fogadta el, hogy azt írtam, hogy "matka" :'(

3 éve

somvirag

Próbáld elemezni a két mondatot...alany, állítmány, stb.... Mintha magyarban is lenne egy árnyalati különbség, nem ? Már ha jól emlékszem persze :-) Anno magyar dogáknák mintha ilyesmiken vereztünk volna el.. B-)

4 éve

Ginocar

Hahó fejlesztők! A cica = macsek.

4 éve

BlankaPaula

Cica-kitten macska-cat

2 éve

Avrilimado2000

Eddig elfogadta a cicát is

3 éve

harijoci

e helyett miért nem jó az, hogy a macskám?

3 éve

Hanga9

A cica az kitten!

3 éve

sam278873

cica=macska nem tom mér nem fogja jel

3 éve

HirtBettinaPetra

Nekem mindig elfogadja a cicát....

3 éve

Pakknanus

A "mine" az nem bányát jelent? A magyarázatokat köszönöm

2 éve

karak74

Bocs, de a magyarban a "dob" mit jelent? És főnév, vagy ige? (A mine szitu ugyanez, ha szótárat nézel, nézd meg a lentebbi sorokat is, vagy az angol névmások táblázatokat. 8-as szinten ezt már tudni kellene.)

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.