1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The cat is mine."

"The cat is mine."

Fordítás:A macska az enyém.

February 3, 2014

20 hozzászólás


Teomester

Az enyém a macska v az én macskám magyarban ugyan az grr...


ironcameleon

Nyelvtani szempontból egyáltalán nem ugyanaz.


ejjelke

Ejj, hát a cica és a macska nem ugyan az? :-)


BlankaPaula

Cica-kitten macska-cat


Balazs1981

Ne írjatok cicát,mert nem fogadja el.


Sanyiapa

Sajnos néha valóban nagyon rosszul hallani a szöveget.


judit62

Csatlakozom a cicásokhoz. Nem volt jó neki úgy, hogy" a cica az enyém".


BlankaPaula

Cica-kitten macska-cat


Hanga9

A cica az kitten!


somvirag

Próbáld elemezni a két mondatot...alany, állítmány, stb.... Mintha magyarban is lenne egy árnyalati különbség, nem ? Már ha jól emlékszem persze :-) Anno magyar dogáknák mintha ilyesmiken vereztünk volna el.. B-)


harijoci

e helyett miért nem jó az, hogy a macskám?


jegaevi

A macskám.= My cat. Nem ugyanaz a kettő, magyarban sem mindegy, hogy melyiket használod.


NagyAmina

Nem fogadta el, hogy azt írtam, hogy "matka" :'(


Pakknanus

A "mine" az nem bányát jelent? A magyarázatokat köszönöm


vac7FY

mine=enyém, my=az én


karak74

Bocs, de a magyarban a "dob" mit jelent? És főnév, vagy ige? (A mine szitu ugyanez, ha szótárat nézel, nézd meg a lentebbi sorokat is, vagy az angol névmások táblázatokat. 8-as szinten ezt már tudni kellene.)


vac7FY

Haha.... 8-as szint! Ha azt írom "mine" nem jó neki, csak a "my". Ha azt írom "my" nem jó neki, csak a "mine"! Most akkor így 8-as szinten magyarázza már el valaki, mikor kell "my" és mikor "mine"?


jegaevi

A mine egy több jelentésű szó. Lehet főnév: mine- enyém, bánya, akna Lehet ige: to mine- bányászni


smsara_721

The cat is mine = the cat's mine. Elegem van hogy folyton csak sajat maganak ad igazat ez a szar, pedig tök ugyan azt jelenti

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.