1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The man eats the chicken."

"The man eats the chicken."

Fordítás:A férfi megeszi a csirkét.

February 3, 2014

16 hozzászólás


kiralyzsu

A férfi csirkét eszik. A sorrend más, ettől még elfogadhatná!

February 17, 2014

radnaitomi

Attól még épp elfogadhatná, csak az angol mondatban van egy határozott névelő (the) is, míg a te fordításodban nincs!

  • The man eats THE chicken. = A férfi eszi A csirkét.

  • The man eats chicken. = A férfi csirkét eszik.

March 7, 2014

AlexBalda

Végülis,nem nagy hiba!

March 13, 2014

Hetesi

hát ez az :-)

March 7, 2014

AlexBalda

Igen...El ám!

March 13, 2014

Life90

Detto

September 9, 2014

ilonakatal

Egyetértek szerintem is a csirkét nem pedig egy csirkét

February 5, 2014

mac-ska

A férfi csirkét eszik. Miért nem jó?

February 25, 2014

radnaitomi

Mert nincs benne határozott névelő (a), míg az angolban van (the).

  • The man eats THE chicken. = A férfi eszi A csirkét.
February 26, 2014

BarnabsMez

kiralyzsu énis ezt mondom

March 26, 2014

esponta

Például ha a forditandó mondat "Ő megeszi a csirkét" ott a forditásban nem kell leirni,hogy "Ő" elég annyi hogy "megeszi a csirkét" Ennél miért kell a névelőt okvetlen leirni,mikor a magyarban névelő nélkül is értelmes a mondat?

September 25, 2016

Hufur

Mert mást jelent határozott névelővel és anélkül.

January 18, 2019

Senki881420

Ugyan ezt irtam!!!!!

July 14, 2017

Senki881420

Ha 100- szor irom be ugyan azt, " a férfi megeszi a csirkét", miért nem enged tovább?

July 14, 2017
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.