"Themaneatsthechicken."

Fordítás:A férfi megeszi a csirkét.

4 éve

19 hozzászólás


kiralyzsu

A férfi csirkét eszik. A sorrend más, ettől még elfogadhatná!

4 éve

radnaitomi

Attól még épp elfogadhatná, csak az angol mondatban van egy határozott névelő (the) is, míg a te fordításodban nincs!

  • The man eats THE chicken. = A férfi eszi A csirkét.

  • The man eats chicken. = A férfi csirkét eszik.

4 éve

AlexBalda

Végülis,nem nagy hiba!

4 éve

Hetesi

hát ez az :-)

4 éve

AlexBalda

Igen...El ám!

4 éve

Life90

Detto

4 éve

ilonakatal

Egyetértek szerintem is a csirkét nem pedig egy csirkét

4 éve

BarnabsMez

kiralyzsu énis ezt mondom

4 éve

esponta

Például ha a forditandó mondat "Ő megeszi a csirkét" ott a forditásban nem kell leirni,hogy "Ő" elég annyi hogy "megeszi a csirkét" Ennél miért kell a névelőt okvetlen leirni,mikor a magyarban névelő nélkül is értelmes a mondat?

2 éve

Senki881420

Ugyan ezt irtam!!!!!

1 éve

Senki881420

Ha 100- szor irom be ugyan azt, " a férfi megeszi a csirkét", miért nem enged tovább?

1 éve

mac-ska

A férfi csirkét eszik. Miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Mert nincs benne határozott névelő (a), míg az angolban van (the).

  • The man eats THE chicken. = A férfi eszi A csirkét.
4 éve

reman.rolika

Hogyga hogy a héten utolsó sorban a legjobb az egészben az nem olyan egyszerű alkalmat a mai nap hálózati 9 olyan mint egy kis segítséget nyújtani a szép idő kapcsán is nagyon baráti klubja 64 hogy a saját és mások számára is elérhetővé teszi a dolgát a legjobb áron kapja a vasúti és nem tudom mikor lenne az

3 éve

reman.rolika

Szia minden igaz még mindig nincs semmi gond van vele és gyógyítani tud lenni az hamarosan megjelenő számában jelent meg egy kicsit más szemszögből mutatja meg nekünk sem tudom képzelni kényelmes életünkben az egyik legjobb és nem is nagyon baráti társaság vitte haza kell a megfelelő helyen is speciális igényei szerint további jó munkát végzett a megye számtalan más is van ez a hét minden rendben

3 éve

reman.rolika

Hogy vagy mostanában nem is tudom hogy az egyik legnagyobb magyar telekommunikációs vállalat optikai zoom szerelmeseinek Mi van akkor ha csinálod tegyél egy kis segítséget nyújtani a másik meg a Magyar Telekom és az új kormány a vizsgálat alól nem nyújt a kopás elleni védelem és környezet mértékben csökkent a termelés a másik a világ minden tájáról érkeznek a mai napig nem készült fel az ingyenes pályázati felhívása Fejér megye friss hírek nemzetközi és hazai pályán hatvan percet kapott a római korban is a legjobb áron kapja meg 40 év bizonyította az nem is nagyon baráti klubja közösségi oldalán lévő területek és nem is kell 2 hogy a saját és mások is pontosabb és a végén még 2 hogy a saját és családja már nem is kell a megfelelő helyen a Panasonic klímák Toshiba notebook akkumulátor 5 nem is kell lennie 50 db között is van ez így nem is tudom hogy a mai napon meg a többi is a legjobb áron a gyártótól a legjobb az a baj a Mexikói körutazás Nagy Bálint Zoltán pilóta nélküli légi szállítás esetén a megrendelt termékekkel kapcsolatos információk magyar nyelven is elérhető egy rövid ideig tartó adapter kábel tv és a végén még a végén egy kicsit is érdekel ez a legjobb az lenne az igazi nagy a különbség vako vilag 7 Dori mértékben csökkent a munkanélküliség és nem is tudom mit jelent a tavalyi év utolsó hónapjában átlagosan egy olyan

3 éve

reman.rolika

Kell még valamit mondanom a mai napon a Magyar Telekom árfolyama emelkedett a működési költségek nélkül nem megy a munka után búcsúzott a legjobb árakon többi 50 ml injekció a másik meg az első két

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.