Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Kadın akşamları yemek yapar."

Çeviri:The woman cooks in the evening.

4 yıl önce

27 Yorum


MehmetGNDZ2

Herkes hangi aksamlari oldugunu biliyor yani butun aksamlari kastettigi icin the artikeli var

3 yıl önce

Kasaap

"The woman makes meal in the evenings" olur mu?

3 yıl önce

irmak41701

Ama sadece s takisi yuzunden puana kirilirmi????????

5 ay önce

hilal244715

Ben de öyle yazdım kabuk etmedi

2 ay önce

OLIVIAJOHN4880

Neden the var ki?

6 ay önce

yaaremre5

Yanlış çıktı

6 ay önce

Kinevart

the woman makes food in the evening cevabıda doğru kabul edilmeliydi.

3 yıl önce

HalBenHB

Buradaki yemek yapmak pişirmek anlamında. Make food'da ise yoktan yemek var etme gibi bir anlamda

1 yıl önce

o1AkifOmerTR

Tge woman cooks the meal in the evening .. De kabul edilmeliydi. Bu soru çok sinir bozucu ..

2 yıl önce

SaniEralp

kadın akşam yemek yapar olsaydı doğru. ama akşamları olunca evenings doğrudur.

10 ay önce

CD61pSjh

"The woman cooks in the evenings" neden doğru değil?

8 ay önce

NurettinIN2

Yemek yapar diyip yemekler yapar cikiyor ingilizcesinde. 2. Kere hata yaptim.unuttum.yaslaniyorum artik :)

4 ay önce

Nurseli0

Akşamları=evenings

3 ay önce

yamur105953

Evening miş sondaki ama akşamları diyor ben de evenings yaptım ama kabul etmedi :\

1 ay önce

AyeHamra1

Günlerle on kullanıldığına emînim ama burada neden in kullanılmış ?

1 ay önce

fatihtutar

Night neden olmuyor

3 yıl önce

KY1o

Night gece anlamına geliyor , burada sorulan akşam.

1 yıl önce

yamur105953

Night gece demek

1 ay önce

kbrazl
kbrazl

In evenings neden olmuyor

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

çok iyi bi sebebi yok, İngilizce'yi kullananların paşa gönlü böyle buyurmuş sanırım. in the morning, in the evening hep böyle, ama at night, at noon ile harfitarif kullanılmıyor. kalıp olarak ezberlemekte fayda var. "akşam" genel bi konsept olarak geçtiği için de çoğul yapmaya gerek yok.

4 yıl önce

Arifri

Cinsiyetçi bir cümle olmuş.

3 yıl önce

sorenstein_

ne alaka

1 yıl önce

Xpr7k9B4

Cinsiyetçi bir cümle değiştirir misiniz?

1 yıl önce

LalaPnk

She yi nede kabul etmiyor

4 yıl önce

mihracerra

Akşamları ve yemek yapar diyorsun ama cooks in the evening diyorsun... yuh! Pişitmek ve tekil akşam kullanıyorsun cümlede. Akşamları dersen her akşam olur ki o da başka cümle yapısı. Bu soruları hazırlayans da tükçe eğitimi vermek lazım.

3 yıl önce

furkantrojka

Cevap verecektim ama, o kadar kendinizden eminsiniz ki gerek olmadığına karar verdim.

3 yıl önce

murat.erta

The woman make food in the evening .google translate Kadin aksam Yemek yapmak diye ceviriyor burasi Kabul etmiyor .illa ingiliz ingilizcesi kullancaz esneyin biraz

4 yıl önce