1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The bread"

"The bread"

Çeviri:Ekmek

February 3, 2014

19 Yorum


AytaYiyin

"a bread" herhangi bir ekmek. "the bread" ise bilinen, daha once bahsi gecen, ksilerin bildigi bir ekmek. Yani bizdeki belirtili, belirtisiz isim tamlamasi gibi


Phil-Coulson

Dediğin doğru, bilmeyenlerde "-" puan veriyorlar. Bunu bir köşeye not alıyorum.


irem653089

Bunu merak ettiğim için bakmıştım teşekkür ederim


hayatguzel2

Yorumlarin yaninda bulunan oklar ne ise yariyor acaba lutfen cevap


thegcindy_

Üste çıkan beğendim alta çıkan beğenmedim anlamına geliyor


Bety_Asly

Yukarı bakan ok işaretine basınca yorumu beğenmiş,diğerine basınca beğenmemiş oluyorsun.


Necmettin7898

a bread -- (herhangi) bir ekmek

the bread -- (bilinen) bir ekmek

(anlatımda kullanılan -bir- yanlış anlaşılabiliyor)


alpucu

yorumların tarihide belli olsa keşke :)


320krt

bilmiyorum ama THE yerine İS yada AN gelse biz türkler ne deriz


onursezer4

Mikrofon çalışmsyi


seymagul14

The olmasa olmuyomu bread zaten ekmek demek


BeRaT0106

Yanlışlıkla ek ekmek yazdım hemen canım gidiyor en ufak bir hata yüzünden canlarımız boşa gidiyor lütfen düzeltin bunu


Feyza465737

Ben bunu anlamasım yaa anlaysbilen?


yasin996536

Ben r leri soyluyemiyom nasil olacak?


lone.2012w

The bread must be ekmeği .cuz bread mean ekmek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.