A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Red and blue are colors."

Fordítás:A piros és a kék azok színek.

4 éve

6 hozzászólás


Sziszi9

"A piros ês a kék azok színek." ...hát ez ismét robot nyelvnek hangzik.. :-)

4 éve

affy

A red vöröset is jelent, nem csak pirosat. Hozzá kellene adni még egy helyes megoldást..

4 éve

evibevi

A piros és a kék színek. elfogadta - az azok-ra semmi szükség

4 éve

yyyyyyyyy9

Nekem nem fogata el "azok nélkül"

2 hónapja

vasember14

A duloingo szerint az are jelentés vannak. Akkor az miért nem jó hogy Piros és kék színek vannak?

1 éve

MihlyLszlH

Hát ez meg mi? Tanulunk angolul?.....de ne így!

3 hónapja