1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Red and blue are colors."

"Red and blue are colors."

Fordítás:A piros és a kék azok színek.

February 3, 2014

6 hozzászólás


Sziszi9

"A piros ês a kék azok színek." ...hát ez ismét robot nyelvnek hangzik.. :-)


affy

A red vöröset is jelent, nem csak pirosat. Hozzá kellene adni még egy helyes megoldást..


evibevi

A piros és a kék színek. elfogadta - az azok-ra semmi szükség


yyyyyyyyy9

Nekem nem fogata el "azok nélkül"


vasember14

A duloingo szerint az are jelentés vannak. Akkor az miért nem jó hogy Piros és kék színek vannak?


Hajdusec

Hát ez meg mi? Tanulunk angolul?.....de ne így!

Learn English in just 5 minutes a day. For free.