"Ősszelkönyvekkelleneknekünk."

Fordítás:We need books in the fall.

4 éve

15 hozzászólás


Husika33

We needs books in the fall - az in the fall mióta jelenti azt, hogy ősszel ?

3 éve

Ninagi

Ez amerikai angol, náluk az ősz=fall. Egyébként we need, nem kell a végére az s. Nekem is fura volt megszokni az angol angol után, de bevallom sok mindenben jobban bejön :)

3 éve

Shibelion

A "the" névelőre semmi szükség.

4 éve

rock4ever

a books elé miért nem kell a some névelő?

4 éve

Shibelion

Itt a books elé sem a some, sem névelő nem kell (a some nem névelő, csak ritka esetben).

Hogy miért? Hát azért, mert nem néhány könyvre van szükségünk ősszel, hanem könyvekre. A könyvek körülbelüli mennyisége nincs meghatározva. Hát még a pontos.

4 éve

Bagyes
Bagyes

Én használtam az "us"-t. Nem kellett neki. Miért nem kell? Nekünk!!!

3 éve

Shibelion

Hát ne használd az us-t, ebben a mondatban semmi értelme...

3 éve

Hegig

autumn mit jelent mért van ott az az n

3 éve

karak74

Amiért a bicikli végén ott van az i. (Mondat eleji nagybetű, mondat végi írásjel(ek), "miért" és nem "mért". Ezekért meg már szólni sem szól az ember. Van olyan, amibe beleunok.)

2 éve

ildikolany

the, miert kell a fall ele?

4 hónapja

Ritani

Szintén ezt kérdem. Miért nem kell some?

4 éve

Shibelion

Én pedig akkor megkérlek, hogy olvasd el (mégegyszer?) azt, amit írtam:

Itt a books elé sem a some, sem névelő nem kell (a some nem névelő, csak ritka esetben).

Hogy miért? Hát azért, mert nem néhány könyvre van szükségünk ősszel, hanem könyvekre. A könyvek körülbelüli mennyisége nincs meghatározva. Hát még a pontos.

Könyveket akarunk olvasni, nem újságot. Elég nehéz elmagyarázni, legalábbis számomra. De remélem valahogy megértitek, még ha nem is általam.

4 éve

toth_janika

Miért van ez a kérdés a színeknél?

1 éve

jcsabax
jcsabax

Mert ősszel sárgulnak a levelek.

1 éve

malackutya

Mert nem a szineknel van.

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.