"Olvasok, de nem a vacsora alatt."

Fordítás:I read, but not during dinner.

4 éve

13 hozzászólás


Niquesse
Niquesse

Hibának vette hogy a the- t a-nak fordítottam

4 éve

GaborGyuri

A the hatarozott nevelo ,az ebed,az alma...Az a pedig hatarozatlan : egy alma,egy ebed,stb...Ha jol tudom.

4 éve

GalloFerenc

Igen, de akkor a magyar mondat is úgy hangzana: "olvasok, de nem vacsora alatt", vagy: "szoktam olvasni, de nem vacsora alatt". Ez így nekem is megtévesztő volt.

4 éve

MaryAnn007

nem használunk the határozott névelőt a breakfast, lunch, dinner előtt pl. dinner is ready

4 éve

VancsEra

Én úgy írtam, hogy "I read, but not during the dinner", elfogadta

4 éve

PiciCin

A during helyett az under-t mért nem fogadta el amikor a fordításban mindkét szót megfelelő jelentésnek írja.

4 éve

GalloFerenc

A during (pl: a megbeszélés alatt) időtartamot jelen, míg az under (a híd alatt :)) helyet jelöl. Magyarul ugyan az, de angolul nem. Már ha jól tudom. :)

4 éve

ildikote

köszi így már értem miért nem jó a válaszom

4 éve

Frank_Anthony

"I read, but not at dinner." Ez így miért nem volt jó?

4 éve

Frank_Anthony

"I read, but not at dinner." Ez így miért nem volt jó?

4 éve

virag80

Az at jelentése: -nál, -nél, -kor, -on, -en, -ön, -ban, -ben

4 éve

angelastoessel1

Ez a mondat higy kerül a "színek" című feladat részhez?

2 éve

zsjhvq

Nekem pedig nem!

3 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.