"And the birds?"

Çeviri:Ya kuşlar?

5 yıl önce

8 Yorum


rkosker

"Ve kuslari" cevabinin asil dogru cevap oldugunu dusunuyorum. Cunku sadece "and birds" degil ki cevap "ve kuslar" olsun. "The" olarak belirttigi icin belli kuslari nitetiyor. Verdigim cevap (ve kuslari) imla hatasi uyarisi ile kabul edildi. Bilgi verebilir misiniz?

5 yıl önce

Selcen_Ozturk

hayır "the" cümlenin nesnesine gelirse -i hali anlamı katar. burada tamamlanmış bir cümle yok. daha çok "ve kuşlar/ya kuşlar" anlamı var.

ama bazı durumlarda ancak bu diyalog dahilinde bir önceki cümleden ismin i halini gerektirecek bir fiil kullanmışsa ismin i hali olur. dediğim gibi the'dan direk kaynaklı değil ama bu

  • Oraya gidince filleri göreceğiz
  • ya kuşları?

oalbilir belki. biraz zorlama oldu, herneyse bunları rapor etmeniz gerekiyor ki eklensin http://www.duolingo.com/comment/1416077

5 yıl önce

pobtardis

helal olsun hepsine yetişiyorsunuz teşekkürler

4 yıl önce

semihgzel

Ve kuşları yazdım kalbımı kırdı :D system eror

4 yıl önce

FatihKasva

Kuşlarla mı?

Bu cevap neden kabul edilmedi

5 yıl önce

Selcen_Ozturk

"-la" ekinin anlamını verecek hiçbir şey yok çünkü cümlede. "with the birds?" değil. "and" in ile anlamı taşıması için iki şeyi birleştiriyor olması lazım. "birds and turtles" olsaydı "kuşlarla kaplumbağalar" olabilirdi.

5 yıl önce

ankaraoran

Bisey sorsam ve bir arkadas cevaplasa ben cevaplandigini nasil gorecegim

4 yıl önce

ankaraoran

Tesekurler herkese

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.