"Zwei schwarze Autos"

Çeviri:İki siyah araba

July 17, 2016

6 Yorum


namerup

Bazı isimlerin sonun İngilizcede olduğu gibi "s" eki gelir. das Kino -> die Kinos, das Radio -> die Radios gibi.

November 10, 2016

emre1719

Çoğul isimlerde -en takısı gelmiyor mu sıfatın sonuna?

July 17, 2016

unutmaz

çoğulların artikeli die o yüzden schwarze oluyor

August 24, 2016

caspienne

çoğullardaa en geliyodu ama neden böyle

October 19, 2016

canilecana

Dativ ise -en gelir çoğullarda, burada ise dativlik bir durum yok

April 22, 2017

tresel2

iki siyah araba ve siyah iki araba... bu iki cümlede kabul görmeliydi.

January 7, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.