1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The woman has lunch."

"The woman has lunch."

Fordítás:A nő megebédel.

February 3, 2014

11 hozzászólás


yogajedi

a have/has birtoklást fejez ki: I have... - Nekem van... További jelentése: kap, vesz, magához vesz, megszerez valamit. I have brekfast. - szó szerinti jelentése: reggelit veszek magamhoz. Az angolban étkezéseket így fejezzük ki: I have brekfast/ You have lunch/She has dinner (Zárójelben megjegyzem, az angol sok egyebet fejez ki így, pl. Have a cold. - Náthát kapni, azaz megfázni, stb.)


Edit329815

Köszönöm hogy leírtad.


Bokorember

Én itt nem hallom a the-t az elején, de ez valszeg nem hiba :-(


nelli.mesz

Nekem nem fogadta el a nőnek ebédje van- t. Csak mert a van az utolsó szó,hanem az utolsó előtti


SD-77

Mert nem azt jelenti, hogy "nőnek ebédje van", hanem azt, hogy "a nő ebédel". Ez csak egy angol kifejezés :D


Gergo2005

én itt nem hallom a˝the-t,, az elején.


BalzsSrfi

De akkor az hogy a fiú megebédel azt meg úgy írta h. :The boy eats lunch! ?????


GborRadvns

A nő megebédel


csakegytanulo

Mi az a lehetősèg hogy ''acc'' ?? Gondolom nem a gyógyszer :P


Fix3D

nem tobbes szam a the woman?? :c


HirtSndor1

A pontot hiányolta a mondat végén.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.