"The woman has lunch."

Fordítás:A nő megebédel.

4 éve

18 hozzászólás


yogajedi

a have/has birtoklást fejez ki: I have... - Nekem van... További jelentése: kap, vesz, magához vesz, megszerez valamit. I have brekfast. - szó szerinti jelentése: reggelit veszek magamhoz. Az angolban étkezéseket így fejezzük ki: I have brekfast/ You have lunch/She has dinner (Zárójelben megjegyzem, az angol sok egyebet fejez ki így, pl. Have a cold. - Náthát kapni, azaz megfázni, stb.)

4 éve

Bokorember

Én itt nem hallom a the-t az elején, de ez valszeg nem hiba :-(

4 éve

nelli.mesz

Nekem nem fogadta el a nőnek ebédje van- t. Csak mert a van az utolsó szó,hanem az utolsó előtti

4 éve

SD-77
SD-77

Mert nem azt jelenti, hogy "nőnek ebédje van", hanem azt, hogy "a nő ebédel". Ez csak egy angol kifejezés :D

4 éve

Gergo2005

én itt nem hallom a˝the-t,, az elején.

4 éve

BalzsSrfi

De akkor az hogy a fiú megebédel azt meg úgy írta h. :The boy eats lunch! ?????

4 éve

GborRadvns

A nő megebédel

3 éve

csakegytanulo

Mi az a lehetősèg hogy ''acc'' ?? Gondolom nem a gyógyszer :P

2 éve

Fix3D

nem tobbes szam a the woman?? :c

2 éve

HirtSndor1

A pontot hiányolta a mondat végén.

4 hónapja

laszlo.poo

Bassz. Nekem nincs balra logo èkezetes è-m. Fogadd el mert ez is è

4 éve

Licsike

èn elfogadom B)

4 éve

roland179

a nő ebédje miért nem jó?

4 éve

Bokorember

heló, sztem az így lenne: the woman's lunch

4 éve

AnnabellaM1

Nem, mert az azt jelenti hogy a no ebedje (vagyis az ove, s nem pl mase) de itt azt akarja mondani h a no megebedel.

4 éve

julia.duro

De a 'has' itt nem azt jelenti, hogy az övé?

4 éve

Shibelion

Nem, mivel a to have lunch egy kifejezés.

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

egy kérdés jó válaszára reagáltál, nem jól. ;-)

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.