"Kapı"

Çeviri:Das Tor

July 17, 2016

8 Yorum
Tartışma kilitli.


nazan179842

"Das Tor" mu? "Die Tür" degilmiydi?


EvaBeyza3

Burada yeni öğrettiği kelimeyi soruyor ya ondan kabul etmemiştir


focusonroad

bende öyle yazdım olmadı


h.inci88

Aslinda yanlis degil Tor büyük kapi anlaminda kullanilir odalardakine ise tür yani kapi denir


CemBallibaba

türkçede kapı kapıdır. tek ayırım sokak kapısı dersen olur. Ben de tür yazdım.


Tailgunners

Sanırım die tür kapı. Das tor geçit gibi büyük kapı anlamında düşünülebilir


huseyin333367

Tor kale kapısı tür ev bahçe kapısı gibi düşünün

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.