"O su içer."

Çeviri:He drinks water.

4 yıl önce

97 Yorum


Serkan4138

Ben bu The nerede niçin kullanıldığını anlamadım

4 yıl önce

aliyaziyor

The bilinen yada gösterilen bişey için kullanıyoruz mesela the apple dersek o konuşmaya katılan herkes hangi elmadan bahsettiğimizi biliyor ama apple dersek herhangi bir yerdeki elmayı kastetmiş oluyoruz.

6 ay önce

Suleyman196105

Şimdi anladim teşekkürler

5 ay önce

Abdlhamid547417

Eyvallah kardeşim açıklama iyi geldi

2 hafta önce

bayansude

aynen

2 yıl önce

NazliDuruU

Bende

3 yıl önce

test1rgf

He drinks water' ı Türkçe yazarken ''O su içer'' şeklinde yazdığınızda bunun yanlış olduğunu doğrusunun ''O suyu içer'' olduğunu söylüyor, fakat Türkçe ''O su içer'' kelimesini ingilizce yazmamız istendiğinde Türkçe kısmında ''O suyu içer'' yazmıyor. Bana hata gibi geldi

3 yıl önce

Gknur239948

Aynen benim de kafam karıştı

1 yıl önce

Irmak495768

Banada oldu " he dirinks water" yazıyo ona tıklıyom yanlis diyorsun

11 ay önce

NazliDuruU

Yani sen turkce konusuyorsun ama niye adin True ?

3 yıl önce

nberfin

O she mi he mi belli degil ki

4 yıl önce

NazliDuruU

Aynen

3 yıl önce

Bnyaminahi

Kız için se she erkek için he

1 yıl önce

Herman832454

O su içer hiçbir cevap doğru deyil

2 yıl önce

lmn559895

He drinks water

1 ay önce

vivyov

Aynen o he she belli degil sonucta ortada cinsiyeti yazmiyor

2 yıl önce

eslemnur193175

Aynn ya

1 yıl önce

DerinRanaAlp2004

cinsiz ki he desem ya yanlış olursa she desem de yanlış olur.Bunun mantığı ne

3 yıl önce

bayansude

hayır öyle olmamalalı cümlede cinsiyet belirtilmemişse ya it ya da he kullanılır çünkü he genel bir kavramdır.

2 yıl önce

NazliDuruU

Sen gerizekalisin anca puanin gidiyor

3 yıl önce

smeyye386242

Arkadaşlar kelimeyi çevirirseniz zaten mantığını anlıyorsunuz biraz dikkatli onun☺

7 ay önce

kagan33

Is eki koydum yanlisim nerede acaba

4 yıl önce

AylinOra

Genis zamanda is eki koymamalisin

4 yıl önce

NazliDuruU

Bilmem

3 yıl önce

NazliDuruU

Ben yanlis yazdim

3 yıl önce

bero55

Dogru cevap verdim yanlis dedi

4 yıl önce

NazliDuruU

Oha

3 yıl önce

Mrs.Eminem

S takısını unuttumm :(

3 yıl önce

NazliDuruU

N olmus

3 yıl önce

FatosMb

Ne anlama geldiğini hala anlamadım. Yani drink le drinks arasındaki fark nedir?

3 ay önce

bgul1071

she ve he fark etmez ikiside o anlamını taşır cümlede kız veya erkek belirtilmemeiş

3 yıl önce

bayansude

hayır öyle olmamalalı cümlede cinsiyet belirtilmemişse ya it ya da he kullanılır çünkü he genel bir kavramdır.

2 yıl önce

NazliDuruU

Evet

3 yıl önce

NazliDuruU

Arkadaslar hepinize cevap vermeye calisiyorum biriniz de bana cevap verse bu arada telefonum iphone 6 es

3 yıl önce

BerkayJR.

İphone 6s demeye calistin dimi es ne aq

2 yıl önce

NazliDuruU

Aynen

3 yıl önce

Yasin613062
<pre>Doğru diyorum yanlış diyo :( </pre>
2 yıl önce

vivyov

Soru yanlis

2 yıl önce

bedirhan607512

Olmuyo abi iki tane dogru cevap var

2 yıl önce

bedirhan607512

Hee simdi anladiimm arkadaslar: Bu soruda turkce cevirisi dogru olan iki tane secenek var o ikisine isaretliceniz

2 yıl önce

yusif27024

Ya yalnis hepsi

2 yıl önce

eymaSevin

Ne alaka ya he ya da it olduğunu nerden anlayacağız?

2 yıl önce

selinlikliii

ıt drinks water ile he drinks water aynı değilmi ya

2 yıl önce

muhammet717492

Her sikka yanlis diyo

2 yıl önce

CivanOral

Hatalı she drinks water seçeneğini kullanınca cevap It drinks water oluyor It drinks water yapınca tam tersi

2 yıl önce

Tolgazmen1

The çoğul eki

2 yıl önce

ingilizcelol

ben he drinks wateri işaretledim yanlış dedi doğrusunuda he drinks water dedi

2 yıl önce

OnurErol3

Bu soru yanlış. O erkek demesi gerekirdi..

2 yıl önce

Ruhsal

cansızlar içemez

2 yıl önce

rfatgrkan

Dogru cevap yok yanlis diyo hepsine

2 yıl önce

vural8058

Arkadaşlar ilk iki şık doğru olan her ikisinide işaretleyin

2 yıl önce

baskentli0000

Yanlis soru

2 yıl önce

zlem650235

İki tane dogru cevap var ikisini de isaretledim yanlis dio aq -,-

2 yıl önce

zlem650235

Sanirim iki dogru olani da isaretleyince oluyo -,-

2 yıl önce

zlem650235

İt cansiz esyalara veya hayvanlara kullaniyo aq mal misiniz .-. (bilmeyipte kufur zanneden mallar icin)

2 yıl önce

eydarer1

Tüm seçeneklere yanlış gösteriyor

2 yıl önce

muhammed353918

hiç bi cevap doğru deyil

1 yıl önce

Hamza423041

Doğru cevap veriyorum yanlış diyor

1 yıl önce

helin858535

Hiç bir cevabı doğru kabul etmiyor.

1 yıl önce

BeytullahT9

The şaşırtıcı

1 yıl önce

Ata_Arslan

bu nasıl oyun (hatalı)

1 yıl önce

boadecei

he mı she mı bellı degıl bence 3 cevabıda kabul etmelıydı -_-

1 yıl önce

fatos356144

Butun cevaplari yanlis gösteriyor he drinks water dogrusu diye düşünüyorum

1 yıl önce

CanOzanMuz

13 soru yanlidsiz yapmistim hepsi gitti

1 yıl önce

Rumeysa515833

she drinks water

1 yıl önce

KARDELENAK51098

Hepsini denedim ama olmadi

1 yıl önce

aylinaliye

Ama bu yanlis

1 yıl önce

Elif890211

Aynısı az once cıkdı he kullanmıştım simdi it denedim dogru cavep he dedi ??

1 yıl önce

Elif890211

Lan 1, yi seciyorun 2. Dogru olan diyo 2.yi seciyorum 1. Dogru diyo bu ne yaa

1 yıl önce

Gknur239948

Cümleyi işaretle sorusu benim kafamı karıştırdı a şıkkını işaretladim yanlış b şıkkını işaretledim yanlış c şıkkını işaretledim yanlış bu nasıl birşey Sorun giderilsin duolingo

1 yıl önce

YamurZlal

Ya en baştakini seçiyorum en sondaki diyor ,en sondakini seçincede en baştaki diyor

1 yıl önce

Zehrakrkmz

Arkadaşlar bunun çevirisi "o su içer " değil mi? Yoksa BN mi yanılıyorum?

1 yıl önce

Needgn

Doru olan kelimelere yanlış diyor cok alakasız

1 yıl önce

Aynur7152

ya arkadaş It cansız varliklar için kullanilmiyor mu

1 yıl önce

1234568904

Bu nasıl bi soruuu anlmyrmm yanls dyor

1 yıl önce

RidvanSefa

yazıyom yanlıs dıyo

1 yıl önce

OuzKaanGez

Baya zormuş uygulama

1 yıl önce

gamze71363

Bi c dogru diyo diger sorduğunda b doğru diyo anlamadim ben bnu 2 kez oldu bu

1 yıl önce

EcrinDii

Iyi de dogru cevap versemde yanlis diyor her secenegi denedim hepsine yanlis diyor

1 yıl önce

UurBulut6

O kelimesi kullandi fakat he she it hepsi o diye gecer iki tane dogru cevabi var sorunun yanlistir bu soru

11 ay önce

Irmak495768

Doğru yapıyom yanlis algılıyo sinir bastı

11 ay önce

elyesa686679

Yanlis olarak kabul ediyor

10 ay önce

IlaheNuriy

"o" orada erkek ve kadin ve ya bir cansiz oldugu bilinmiyor neden cevabim yanlis

10 ay önce

Kardelen428275
  1. Ve3.dekilerin sonunda wather yaziyor
10 ay önce

Nanami818109

he ve she de kelime " s" takısı alır ve ingilizcede fiiler. ōzneden sonra gelir

7 ay önce

Kadir274573

"He/She is drinks water" olarak çevrilmesi gerekmez mi?

6 ay önce

Yukichan666306

the koyuyorum kabul etmiyor başka yerde koymuyorum kbul etmiyor the olsa ne olmasa ne ya

5 ay önce

boran546382

Yaş 41 olmus biz hala öğrenelim diyoruz..

3 ay önce

Serra210190

Ha drink ha drinks djdnd

3 ay önce

beydog

He she ip s takisi alir i you we they almaz

2 ay önce

ServetTura1

Drink değilde drinks

2 ay önce

EfeKele2

drink ile drinks arasındaki fark ne ?

2 hafta önce

ST4RKS

Çok hata varya ... aşırı hata var O he mi she mi nerden bilelim....

4 yıl önce

FatmanurYarikaya

Butun dogru cevaplari isaretleyin dio it ve he yani she de olur ama cumlenin sonunda apple diyor oyuzden yanlis.

4 yıl önce

deadwalking

It koyabilirsin

4 yıl önce

NazliDuruU

Salak niye kufur ediyon dogrus den itsin ama ben de kufur ediyorum

3 yıl önce

NazliDuruU

Bilmem

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.