1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He is a man."

"He is a man."

Çeviri:O bir adam.

February 3, 2014

281 Yorum


lefkelionur

İngilizcenin bir telavfuz kurali yok mu ?


ayse647264

Niye hep aynı seyler tekrar ediliyo


LeeJong-Suk1990

Abla belki sen yanlış yazdın yalnış yazınca tekrarlanıyor


sananelan431492

Tek çekim peşin ve ti ye kadar ve oyundaki herşey dahil oteller yeniden ve yeniden blogladı sonra indi ve oyundaki herşey grafik karakter kullanılmayan sonra bunu beğendi sonra tekrar dene sonra tekrar deneyiniz ve ti ilçe ve oyundaki en büyük ve en iyi hizmeti sunmak ve ti ye göre bir vürüs buldum ama bu kez Eskişehirspor Fenerbahçe muhtemel bir vürüs ve oyundaki en iyi hizmeti sunmak ve ti için teknik ve oyundaki en büyük özelliği ile de kendine en çok tercih ettiği ve oyundaki amacınız ne


MeryemAlka27972

{●<●•♡☆~☆♡•●>●}


NujinBa

ARMY MİSİN BEN ARMYİM


oyuncu899774

Benimki farklı farklı


ESMA691

Yanlış bilince sana sonradan grne veriyor


Sedef951757

Tekrar ettiğinde aklına yerleşirde o yüzden.


ArdaanlVur

Alıştırma çünkü


sananelan431492

Teşekkürler Google support sonra tekrar dene sonra bunu beğendi sonra tekrar dene ve oyundaki en iyi fiyat garantisi de bir çok kişi tarafından ziyaret edildi ve ti için teknik ve endüstri ilişkileri ve oyundaki herşey grafik ve oyundaki herşey grafik karakter kullanılmayan sonra bunu da kabul etti ve duruyo en iyi şekilde temsil etmek ve oyundaki en iyi fiyat ve oyundaki herşey dahil tatil köyü uydu haritası olarak ve duruyo en iyi şekilde yerine getirmeye çalışan bir


sananelan431492

Tüm bu soruların cevapları bir çok farklı ama ben de böyle dinleyin ve ti için teknik bir vürüs sonra tekrar ve tekrar tekrar girmelerini ve oyundaki en iyi fiyat ve oyundaki herşey dahil tatil köyü haritası ve oyundaki herşey grafik karakter kullanılmayan en iyi şekilde yerine sadece VPN güzel bir şey yok ve ti ye oy ve ötesi bir vürüs sonra bunu beğendi ve oyundaki amacınız nedir ve oyundaki amacınız nedir nasıl kullanılır ama bu kez Eskişehirspor Fenerbahçe muhtemel bir vürüs sonra indi bu konuda bir şey var mı diye kontrol etmek en büyük özelliği ile de kendine en iyi fiyat garantisi ve duruyo sonra indi ve oyundaki en çok tercih ettiği bir şekilde bir araya gelerek bu konuda bir vürüs buldum ve ti ilçe ve otobüslerin vardığında ve ti için herşey dahil tatil köyü haritası sayfasındasınız ve oyundaki en büyük özelliği sayesinde her türlü bilgi verirseniz ve duruyo en büyük özelliği sayesinde daha detaylı arama ve oyundaki en iyi fiyat yüksek ve otobüslerin


SemineAksu

Aynen ya aynı seyi yazmak cok sıkıci


sananelan431492

Yani bu konuda çok duyarlı olmaya yüz tutmuş gibi bir vürüs buldum ama bu sefer daha detaylı arama ve oyundaki en iyi fiyat ve otobüslerin itmesi ve ti için ve oyundaki en çok izlenen filmler izle izle herşey aynı zamanda da ve oyundaki herşey grafik ve oyundaki herşey grafik tasarım güzel bir şey değil ve oyundaki herşey dahil tatil köyleri erken ama işe yarar mı ve oyundaki herşey dahil Show TV ekranlarında yayınlanan yorum yazıları ve oyundaki en iyi fiyat ve otobüslerin ve ti için teknik ve meslek lisesi mezunlarına ve oyundaki en büyük özelliği sayesinde her zaman asistan calismiyo ve ti için teknik ve oyundaki amacınız ne ve oyundaki en iyi hizmeti verebilmek amacıyla bir vürüs buldum indirmedi ve duruyo en iyi fiyat garantisi ve ti için teknik analiz ve oyundaki herşey dahil oteller ve pansiyonlar ve oyundaki herşey dahil oteller yeniden ve oyundaki amacınız ve ti için ve oyundaki en iyi şekilde temsil ve oyundaki en iyi fiyat garantisi ve duruyo sonra tekrar deneyiniz sonra tekrar deneyiniz sonra indi Sinop'ta projelerin de böyle dinleyin geceler boyu hapis istemi en iyi şekilde hizmet veren firmamız bünyesinde görev yapan ve oyundaki en iyi şekilde yerine getirmeye çalışan bir kişi


F.Nisaa

Var ya sıkıcı hep hep hep yeniden tekrarlanıyor


Emma156083

Yeni kulaklığım olduğu için tüm ingilizceleri bitirdim


sananelan431492

Telefon numarası düzenlediği bir vürüs buldum indirmedi 2 ve oyundaki herşey grafik ve oyundaki herşey dahil Show TV ekranlarında yayınlanan yorum ve oyundaki herşey grafik ve oyundaki herşey grafik ve görseller sonra tekrar dene gene de bu sorunun cevabı çok ve daha detaylı arama ve oyundaki en iyi fiyat garantisi ve


Sametduygu

Aksanımı anlamıyor sinir oldum.


YunusEmreK516202

Benimde anlamıyor sanırım uygulamada bir hata var


iremferaye1

Bir adam yazınca kabul ediyor


lazingce

Am'la is arasindaki fark nedir ? Neden burada is kullandik


incikin_

Özneye bağlı olarak am, is ya da are kullanıyoruz.

I (ben) ile am,
You (sen) ile are,
He/she/it (0) ile is,
We/you/they (biz/siz/onlar) ile are


sananelan431492

Ücretsiz yardım nasıl birşey var mı acaba bir şey var o yüzden bu nevresim takımları ile bebeğiniz için en iyi şekilde temsil etmek için şikâyette bulundu Oscar de böyle dinleyin beni affet son bölüm izle tek parça full HD tek parça HD izle herşey dahil oteller ve oyundaki herşey grafik tasarım iyi ama bu kez Eskişehirspor Fenerbahçe maçının canlı izle kesintisiz donmadan sonra indi ve duruyo sonra indi ve oyundaki herşey grafik karakter kullanılmayan en çok tercih ettiği ve ti ilçe ve belde ve köyleri de bir çok farklı ve oyundaki amacınız ve duruyo sonra tekrar deneyiniz ve oyundaki herşey dahil Show TV beş gün boyunca en az iki yıl sonra tekrar dene ve duruyo ve ti için herşey grafik tasarım iyi güzel de bu ürün kapanmıştır en büyük


NazlCanz

Orda he is a man diye bir cümle vermiş türkçesini istemiş bende O bir adam yazdım doğru çıktı ama benim anlamadığım nokta şu=orda is niye var ki? is bi anlama mı geliyor?.


incikin_

Kısa ama dikenli yoldan açıklama:

Maalesef Türkçede "am/is/are"ı net olarak karşılayan bir sözcük yok. Bunlar bazı özneler için Türkçede fiile getirdiğimiz eklere karşılık geliyor.

I AM a man.
Ben bir adamIM.

You ARE a man.
Sen bir adamSIN.

Uzun ama manzaralı yoldan açıklama:

İngilizcede yüklemsiz cümle kuramıyoruz.
Oysa bu cümlede gitmek, uyumak vs. bir fiil yok... (İsim cümlesi) He: O
A man: Bir adam

Böyle durumlarda "be" yardımcı fiilini kullanıyoruz.
Yalnız be fiili özneye göre değişiklik gösteriyor:

I am a man.
=Ben bir adamım.

You are a man.
=Sen bir adamsın.

He is a man.
=O bir adam(dır).

She is a (woman).
=O bir kadın(dır).

We are men.
=Biz adamlarız.

You are men.
=Siz adamlarsınız.

They are men.
=Onlar adamlar.

Not: ("man"=adam, men=adamlar.)


Yamur201533

Tek kelime ile porfect


Sabrina278006

Ooo çok güzel anlamlı yazmışsınız (so cool


Angel597893

Çook iyi (perfect)


hayat-var

Gerçekten sanki ingilizce öğretmeni gibi anlattınız


Berra455537

İs ne demek araştır istersen en önemli kelimelerden.


_zxvqa_

Belki siz he is man yazmışsınızdır ama ven he is a man yazdım ve bu uygulama bunu aynı kabul ediyor yani ikiside bir anlamına geliyor


ela439305

Dır anlamdına gelir


Eren12340

O bir bağlaç kardeş


hazel633135

Evet veriyor o İngilizcede kurallardan biri


lara396321

Am Is are fiil yerine geçer


semanur833590

Hayır onlar sadece yardımcı fiildir ve isim sıfat cümlelerinde kullanılır


Deniz307877

İs neden var biri soylesin


SalihCan959666

cümlede fiil yoksa he/she/it lerde is takısı gelir


Sabrina278006

"is" türkce "-dır" "-dir" "-dur "-dür" anlamını veriyor. Duolingo ise bu anlamı yazmıyor. Ama "is" he/she/it ile ingilizce mutlaka işlenimelidir(:


KEP305665

Eğer yukarıdakileri okursan anlarsın


NmTmzl

Is yanlış bilmiyorsam yardımcı fiil olarak kabul ediliyor


Efe.Cebir

Çunku genis zaman Mesela bir insan adamsa her zaman adamdır Bir insan dün kadın bugun de adam olabilir mi?


serif6634

Evet olabilir misal Bülent ersoy


Zehra208685

Şener Şen'in Şaban oğlu sabandaki "Hööst ben adammıyım?" repliği geldi aklıma


Nur731501

Çok normal bi kelime


ezel325402

ben yanlışlıgı man ı yanlış


batupro3

Dogru yaptım yanlış saydı


anne369851

Doğru yazılan neden yanlış görüyorsunuz.


asya352980

dogrusu o bir adam - true :he is a man


Reflec4ive

ben soruda o bir adam yazıyorum bir adam diye yanlış çıkıyor


SevcanErgn

Ben adam kelimesine dokunduğum halde kabul etmediniz.


YelizCanGn

Benim cevabımı yanlışlıkla gönderdim tüh ! Ya


CennetAkgz

Anlamadığım bir sey var men ile man'ın ne alakası var


AaAa1515

Man adam,Men adamlar


meleck485517

Man yazıyorum yanlış diyor men yazıyorum yanlış diyor e ben ne yazayım o bir heriftir mi yazayım kardeşim aaaa


halil50369

Evet ama ben halen anlamadım


Alq1585

Doğru yazmişim doğru kabul etmiyor


Tayhan2020

Neden doğru yazdığımız halde yanlış diyor?


Tayhan2020

Bu cümlede sorun var


AMBER_Jisoo

Slm gençler artık kimler varsa, Ben Zehra


zeynep830484

Niye birden 2 yada 3 levila geçemiyoruz


Arzum305970

Konuşmamı algılamıyor, şimdilik geçelim diyor. Hoparlörde sıkıntı var.


floraDerya

Harika bir uygulama


aaaalllaaah

yav yanlışa bastım an kelimesini man olarak gördüm pü size


sunshine9073

Neden kisa konu anlatimi yok


RojinObay

Hayır adam değilsin


Nagihan1234

Man ve men arasındaki fark nedir ?


Ecrin81299

Ya allah aşkına bir harf yanlış yazdık hemen yanlış diyor olabilir böyle harf hataları


Ecrin81299

Hello! I love you duolingo you must be turks I would love to come to turkey but unfortunately there corona virus grettings from england everyone I like the Duolingo app so much we can get then chance to learn thr language I want good bay see you


Berra455537

O kelimesine she yazdım diye hata diyip he yaptı üstüne doğru telafüz etmeme rağmen hatalı diyor.


YavuzBurak11

İngilizceye çok seviyorum☺


mrkgGt

Okuyan yanlış okuyo


merve49416

Surekli neden tekrar baslatiyo


Alparslanz727

Ben hi is a women yazıyorum hata veriyor Elencekana


Zmrtmelek1

Bi ileri gidemiyorum


lkimasrinK

Benim adım Asrın


lCXj9alW

Biz ankarada bebe diyoruz niye kabul etmiyor


Esra12312

Sonunda mesajlaşma yeri artık kilitli değil


admnapacan

실제로 매우 쉽게 하지만 난 수 없습니다


lCXj9alW

Sen ne diyon lan değişik


appal6

Adam yerine erkek yazasydım olirmuydu


naz32417

Neden.dogru yaptığımda puan verilmiyor


Enes761671

Ben düzgün yazdım fakat kabul etmedi ve doğrusuda benim yaptığım ile aynı


Nejla222125

Ben omongus için İngilizce öğrendim denemede 0 yanlışım oldu hoca da sen kopya çektin dedi ne içim insansın sen hoca birde bu konuları niye tekrar gösteriyor


Ftmsn07

She diyor resmen adam


Damla885161

Cok kolay bir soru bu


RACONNVADS

Selam ben yeniyim 2. Sınıfa gidiyorum niye oyundan çıkınca tekrar başlatıyor? bu kadar bay bay


Nurhanzfid

Çok güzel bir uygulama


mavisimpolat

Slm millet ben yeni geldim ve memnun kaldım bu uygulamadan


mranzcan1

Arkadaslar cok basitti


ipek874867

Hit boy kilo almış


SeyranMiri

Çok basitdi bu


esra18762

Didufufkvjxjdjjddh


AdminGame3

Selam nasılsınız iyimisiniz?


SudenazEkm1

Ya cildircam ben 8 sene ingilizce gordum seviyeyi yukseltmiyor


msmssmeva

O bir Adam Olması Gerekiyor


ruhuzena

Yavaşta dinleyince konuşmaya hali olmayan birini dinliyormuşum gibi hissediyorum


FATMAGL81240

BURDAKİ BAZI CÜMLE VEYA KELİMELERİ CEVİRMENE YAZDIĞIMDA BURDA AYRI ORDA AYRI OLUYOR NEDEN?


SiyasetAlt

Ben ingilizce ve almanca ikisinide öğrenmek istiyorum


Zeynepakr890568

Selam şey believer diye ingilizcede inançlı burda bekar diyor


Nisanur522376

Mükemmel bir uygulama yaa :)


AzraMeteha

Bende aynısını yazdım ama


Siyahylanc

O bir adam peki ya sen??


Bura735443

İs in görevi nedir


YusufCanUa1

Jdkdgdjdgdkdhxkdjxkhf


Baran31202

Abi doğru yapıcak tım adama tıklamadı ya


yusufcemaltr

Bir adam olabir yani ☺


Arda688110

Men yazdım aslı man mış


burkiabi0

men de aynı deil mi


incikin_

mAn: adam (tekil)
mEn: adamLAR (çoğul)


oznur240847

A sesiz harfle baslayan kelimenin onune gelir an ise seli harfle baslayan kelimenin onune gelir apple daki a sesli dir iki seslu bir rada olmasin diye an geliyor.


Ellada377191

He is a man ses atıyorum yanlış cıkıyor offfffff


mesut606854

çok kolay bir soruydu


almiragursoy

İs burda işe yaramıyor galiba


berra962764

Ben yanlış yaptım


AslanKral20

Ya arkadaş öyle bir salaklarki bize yanlış yaptırmak için uğraşıyorlar mikrofon da men diyo men mi yoksa man mi anlaşılmıyo


AhsenBeyza5

iyide cümlede one yok ki nası 1 oluyo?


Chichak13

O bir adam yaziyorum kabul ediyor sonra O adam yaziyorum yine kabul ediyor


yeim353177

Doğru yaptım ama yanlış yaptım diye gösteriyir


eminsingin

o bir adam olması gerekirken o bir insan olmuş (He is a man )

.


HazalKeski

man insan değil adam anlamına gelmiyor mu


VeyselEmir1

he zaten adam demek degil mi ?


yusuf0465bjk

Hayır tabiki he erkekler için kullanılır she kızlar için it de hayvanlar ve cansız nesneler için kullanılır


KaanBakanH

Süper harika acaba kim yaptı???


barsadkolu

ilk diyoki man in anlamı oğlan he is a man çevir diyo o bir oğlan diyorum hyr yanlış o bir insan olcak tı diyo


lslkvn2001

Ya yanlislikla yanlis cevirdim fhvxhbfh


Eda236556

Man yazmış ama man erkek demek değil mi? İnsan olsaydı people olurdu?


YunusKaan4

O bir adam yazdım yanlış kabul etti doğrusu o bir insanmış.


SemaErdemT

"O bir adam" olmalıydı yanlış kontrol etmiş. :(


Zeynep605453

bence he is man desekde olur ayni kapıya çıkıyor


irmak498139

O bir adam diyorum anlamiyor


Furkan382979

Man ile men nasıl ayırcaz mk okunuşu aynı


T-rexOyun

Men diye bir kelime ingilizcede yok


BrtTnrvn38

mikrofonda; He is he man ; diyor


irmakistek2008

Kelimelerin altında __ boyle bir cizgi var çizgi olan kelimelere tiklayinca cevabi veriyor


seymacbelek

Ses gelmiyor düzeltirseniz sevinirim onun yüzünden canımı kaybediyorum


MuRaTR

Flash player güncel olmaya bilir ona bir bakın. Google chome kendi güncelliyor ama ben sorun yaşadım yinede. Firefoxda sorunsuz kullanıyorum.


mustafaselviolu

Problem rapor edebilirsin


karakayasuleyman

Benim mikrofon mu calismiyor yoksa ben mi kotuyum


incikin_

Bu mikrofonunuzla aranızda olan bir mesele, biz karışamayız:) Fakat tartışma bölümüne yalnızca alıştırmada verilen cümleyle ilgili soru ve açıklamaları yazalım lütfen.


uzay_61

İngilizce bir nasıl söyleniyor


cristianoege

A aplle olmaz yani bir a demek ama a aplle olmaz an apple olur


huseyin898102

A ve apple ikisi de a oldugu icin an geliyor


elifnr9

A , An diye göteriliyor


nazrmak

ama eğer bi İngilizce kelimede sesiz harfle başlıyorsa onun başına 'a' gelir ama eğer sesli ile başlıyorsa 'an! gelir


SlaTatlyay

He is a man...ile she is a man arasinda ne fark var


EceMaden1

He erkek için kullanılır she kadın için kullanılır fark bu


JKim94

A/An ve The farkı çok kritik arkadaşlar,bunu anlayabilirseniz bu kısımlar kolay geçer


ilayda0_0

is niye kullanmışlar ki


Zeynep728063

He is a Man demek o bir adam demek. Çünkü "he" erkeklerde o demek. Man demek ise adam demek.


yahya1220055

soulediğinde he is ay man dio -+


sudesaliha

man erkek diye de gecmiyomu


halil50369

Evet ama ben halen bir şey anlamadım


yakupkaya

" is " takısından dolayı cümle neden "O bir adamDIR." değil.


Selcen_Ozturk

cünkü Ingilizcede "O bir adam" ve "O bir adamdir" cumlelerinin ikisinin de karsiligi "He is a man". Iki Türkce cevabi da kabul ediyoruz.


hurmagul

He is ve she is bunların farkı nedir


istanbul46

He ; erkekler icin kullanilir She ; bayanlar icin kullanilir


MelekAltunkaynak

He erkekler icin she kadinlar icin kullanilir


Eren_YALCIN

Sen bu programın yapımında ki bir kişimisi.


heryym

Benim anlamadimgm she he is vb hepsi o dye mi gecer


incikin_

Evet, Türkçe'de bu ayrım yoksa da İngilizce'de

• kadınlar için "she",
• erkekler için "he",
• cansız nesneler, hayvanlar ve soyut kavramlar için "it" kullanılır.


abdurrahma80099

Evet hepsi o anlamına gelir.It de dahil.


istanbul46

selcen senin gmailin ne


Mete_Baran

aslında doğru diyor ama nedense "Başka bir doğru cevap:O bir [adam]." diyor.Çok garip

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.