1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az időszak"

"Az időszak"

Fordítás:The period

February 3, 2014

6 hozzászólás


Niquesse

Miért nem jó a period?


Petra571936

Azért, mert nem raktad oda a ''The"-t :) A period az meg csak időszakot jelent, de ha odarakod a The-t a periodhoz, az ugye The period, és az azt jelenti magyarul,az időszak :)


Erycaroberta

The period of time -ot miért nem fogadja el? Korábban fordítva jelent meg ez a kérdés és ott a "The period of time"-ra "Az időszak " volt a helyes válasz!


tomyyka

"the era"-t elfogadja


kompasz198

Nekem se fogadja el a The time-ot.... Érdekes, hogy meg adnak egy megoldást és nem fogadják el...


SaturdayplaceTom

Magyarul is sokmindent jelenthet, és angolul is jelent még pl. havivérzést is. Csak gondoltam jó, ha tudjátok. ;)

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.
Kezdés