1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "There is a man at the restau…

"There is a man at the restaurant."

Fordítás:Van egy férfi az étteremben.

February 3, 2014

7 hozzászólás


patakiadri

egy nagyon tanuló kérdésem van: azt hogy mondjam, hogy egy férfi van az étteremNÉL? (mert alapból azt is "at"-tel mondanám) NEXT?


radnaitomi

Az is 'at'-tel van, úgyhogy jól mondanád alapból. :)


Attila44

"Ott egy férfi az étteremnél." miért nem jó?


AnnaFarkas7

Mert a there is = van Tehát: Van egy férfi az étteremnél. Jól mondom?


AttilaToth71

Ott egy férfi a vendéglőben - ez vajon miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.