A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"There is a man at the restaurant."

Fordítás:Van egy férfi az étteremben.

4 éve

6 hozzászólás


pimpli.ben

Most komolyan?

4 éve

radnaitomi

Mi a baj vele?

4 éve

patakiadri

egy nagyon tanuló kérdésem van: azt hogy mondjam, hogy egy férfi van az étteremNÉL? (mert alapból azt is "at"-tel mondanám) NEXT?

4 éve

radnaitomi

Az is 'at'-tel van, úgyhogy jól mondanád alapból. :)

4 éve

Attila44

"Ott egy férfi az étteremnél." miért nem jó?

3 éve

AnnaFarkas7

Mert a there is = van Tehát: Van egy férfi az étteremnél. Jól mondom?

3 hónapja