1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My pants"

"My pants"

Çeviri:Benim pantolonum

February 3, 2014

18 Yorum


anakialtun

Pantolonum ile benim pantolonum arasInda bir far yoktur


SelinNehirgmsdl

Evet, Türkçede buna tamlayanı düşmüş ad tamlaması denir.


Denise127664

Pantolonlarim cevabi neden olmuyor? Bence cevap pantolonlarim da olabilir.


Zeynepkoz

Çoğul olmasi gerek değil mi


mizinamo

İngilizce'de hep çoğul:

  • one pair of pants = bir pantolon ("bir çift pantolon")
  • two pairs of pants = iki pantolon ("iki çift pantolon")
  • my pants = pantolonum / pantolonlarım ikisi de olabilir

zdhias2806

Cook kolayy..iyi gidiyorum beni takip eder misinizz??


usdutku

Benim pantolonlarım yazdım kabul etti


MetinAydinn

Kabul eder zaten kardeşim.

"My pants."

Benim pantolonum.

Benim pantolonlarım.

Benim pantolonlar.

Bu cevapların hepsini sistem kabul ediyor.


sari460217

Benimki de kabul edildi


YusufBahi

"My pants" cümlesini "My pairs" diye okuyor.


elementu

Pairs farklı bir kelime kanka


SlaNur3443

Çok kolay bir soruydu


elementu

Evet çocuk oyuncağı


Aktas_kun

Pants=Pantolon Pant=Solumak,Hızlı hızlı solumak,Hasret Kalmak,Özlemek.Kelimelerin anlamlarına bakınız


Ayegl930613

Pantolonlarım olması gerekmiyor mu


YusufDkkel

"My shirt=gömleğim" oluyor. Ama "my panths= pantolonum" olmuyor. Sıkıntılar var.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.