Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"My pants"

Çeviri:Benim pantolonum

4 yıl önce

42 Yorum


anakialtun

Pantolonum ile benim pantolonum arasInda bir far yoktur

4 yıl önce

SelinNehirgmsdl

Evet, Türkçede buna tamlayanı düşmüş ad tamlaması denir.

1 yıl önce

Fatihcan527307

Ama fransızcada pantolonun demek bizim benim pantolonun demek tek kişinindir

5 ay önce

smiglAkgn

Ama o fransızcada

1 ay önce

Zeynepkoz

Çoğul olmasi gerek değil mi

2 yıl önce

mizinamo
mizinamo

İngilizce'de hep çoğul:

  • one pair of pants = bir pantolon ("bir çift pantolon")
  • two pairs of pants = iki pantolon ("iki çift pantolon")
  • my pants = pantolonum / pantolonlarım ikisi de olabilir
2 yıl önce

Firdevs597972

Pantalonum yazdım kabul etmedi Ahahaha

3 yıl önce

Durmus624581

Pantolonum olacakti her halde kardesim

8 ay önce

usdutku

Benim pantolonlarım yazdım kabul etti

3 yıl önce

MetinAydinn

Kabul eder zaten kardeşim.

"My pants."

Benim pantolonum.

Benim pantolonlarım.

Benim pantolonlar.

Bu cevapların hepsini sistem kabul ediyor.

2 ay önce

sari460217

Benimki de kabul edildi

9 ay önce

Denise127664

Pantolonlarim cevabi neden olmuyor? Bence cevap pantolonlarim da olabilir.

1 ay önce

maynaymis1

Donlarım dedim kabul edilmeliydi....................

3 yıl önce

pialypys

pantalon yazdim diye kabul etmedi :(

3 yıl önce

mizinamo
mizinamo

"Pantalon" Fransızca'da doğru, Türkçe'de yanlış (TDK'nin sözlüklerinde yok). "Pantolon" yazın.

3 yıl önce

HanzadeNuray

Çünkü başında (my) yazıyor

8 ay önce

halit764169

Pantalonum olucak

6 ay önce

zeybilteo

Çünkü my pants benim pantolonlarım demek sedece pants deseydi seninki doğru olurdu.

4 ay önce

YusufBahi

"My pants" cümlesini "My pairs" diye okuyor.

2 yıl önce

Yusra.kedi.01

Benim Paltolonlarım yazıncada kabul ediyor çünkü;paltolonda yani pants ta çoğulu ve tekili aynı.

2 yıl önce

Arzubirol

Bana my pens diyor öyle yazınca yanlış diyor

2 yıl önce

DreamAnqel

Ben dediğini anlamadım peans yazdim :D

2 yıl önce

omarfaruke

yanlışlıkla n'ye bastım kabul etmiyor

2 yıl önce

mehmet528090

Yanlış isyaaaaaaaan

2 yıl önce

SlaNur3443

Çok kolay bir soruydu

2 yıl önce

sari460217

Evet

9 ay önce

sefachase

Yeah dogru

2 yıl önce

jameel568370

Pantolonlarim degil mi

1 yıl önce

sari460217

Hayir doğru cevap "benim pantolonum "olacak

9 ay önce

glseren593955

iyde bişey diycem pants pantolonlarım demek anlamına gelmiyor mu ?????????????????????????????

1 yıl önce

sari460217

Evet o anlama geliyor

9 ay önce

Bilal93572

abi bir harf büyük diye yanlis yazim olabilirmi ya aptallar

1 yıl önce

AlihanTpc

neden aynı kelimeyi doğru yaptığım halde 5- 6 defa yapıyorum.

1 yıl önce

AliAy17

Fe

1 yıl önce

Sefa703089

Ak türkçeye çeviriyom yanlış diyor daha nabim

10 ay önce

CuteKench1

Pants iç çamaşırı demek ama ben yinede pantolon yazıyorum

8 ay önce

Sena489773

★Geleceğin Yıldızları ★ kulübüme üye olmalısınız

8 ay önce

MehmetNefarious

SAPIK DUOLİNGO BENİM PANTOLONUM KABUL ETMEDİ ACABA NEDEN

4 ay önce

Abdulaziz415416

Arkadaşlar "pants" külot demek değil mi? "pants" külot "trousers" pantolon diye biliyorum.

3 ay önce

mizinamo
mizinamo

Sizin söylediğiniz İngiltere İngilizcesidir.

ABD İngilizcesinde "pants" pantolon demek.

3 ay önce

bela967627

Pantolonlarım olması gerekmezmi s çoğul eki ben doğru yaptım ama bence yanlış yaptım o doğru dedi

3 ay önce

simgetr91

pantolonum yazdım kabul etmedi benim pantolonum olmasa pantolonum demem zaten bu site düzeltmeleri kontrol etmiyor yada geliştirilmiyor kim buranın sahibi ya illa para mı verip öğrenelim??!!!

1 ay önce