1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My pants"

"My pants"

Çeviri:Benim pantolonum

February 3, 2014

18 Yorum


anakialtun

Pantolonum ile benim pantolonum arasInda bir far yoktur

March 9, 2014

SelinNehirgmsdl

Evet, Türkçede buna tamlayanı düşmüş ad tamlaması denir.

May 3, 2017

Denise127664

Pantolonlarim cevabi neden olmuyor? Bence cevap pantolonlarim da olabilir.

September 10, 2018

Zeynepkoz

Çoğul olmasi gerek değil mi

December 12, 2015

mizinamo

İngilizce'de hep çoğul:

  • one pair of pants = bir pantolon ("bir çift pantolon")
  • two pairs of pants = iki pantolon ("iki çift pantolon")
  • my pants = pantolonum / pantolonlarım ikisi de olabilir
December 12, 2015

zdhias2806

Cook kolayy..iyi gidiyorum beni takip eder misinizz??

September 29, 2019

usdutku

Benim pantolonlarım yazdım kabul etti

October 12, 2015

MetinAydinn

Kabul eder zaten kardeşim.

"My pants."

Benim pantolonum.

Benim pantolonlarım.

Benim pantolonlar.

Bu cevapların hepsini sistem kabul ediyor.

August 3, 2018

sari460217

Benimki de kabul edildi

January 7, 2018

YusufBahi

"My pants" cümlesini "My pairs" diye okuyor.

October 25, 2015

elementu

Pairs farklı bir kelime kanka

November 12, 2018

SlaNur3443

Çok kolay bir soruydu

June 11, 2016

sari460217

Evet

January 7, 2018

elementu

Evet çocuk oyuncağı

November 12, 2018

sefachase

Yeah dogru

September 22, 2016

Aktas_kun

Pants=Pantolon Pant=Solumak,Hızlı hızlı solumak,Hasret Kalmak,Özlemek.Kelimelerin anlamlarına bakınız

June 21, 2019

Ayegl930613

Pantolonlarım olması gerekmiyor mu

August 29, 2019

YusufDkkel

"My shirt=gömleğim" oluyor. Ama "my panths= pantolonum" olmuyor. Sıkıntılar var.

September 3, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.