1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "My pants"

"My pants"

Çeviri:Benim pantolonum

February 3, 2014

34 Yorum


Denise127664

Pantolonlarim cevabi neden olmuyor? Bence cevap pantolonlarim da olabilir.


jaegermerve

Hayır burda durum farklı pantolon iki parçadan oluştuğu için "pants" diye söyleniyor örnek olarak "scissors" makas ve makas iki parçadan oluşuyor bu yüzden "s" takısı geliyor elimden geldiğince anlatmaya çalıştım bize de öğretmenimiz açıklamıştı neyse iyi günler :)


rana2021

"Shoe" yani "ayakkabı" da iki parça. O neden olmuyor?


Bety_Asly

Pantolonların iki bacak bölümü olduğu için ingilizler sonuna -s takısı koyuyor.Makas kelimesninde de geçerli.


anakialtun

Pantolonum ile benim pantolonum arasInda bir far yoktur


SelinNehirgmsdl

Evet, Türkçede buna tamlayanı düşmüş ad tamlaması denir.


Zeynepkoz

Çoğul olmasi gerek değil mi


mizinamo

İngilizce'de hep çoğul:

  • one pair of pants = bir pantolon ("bir çift pantolon")
  • two pairs of pants = iki pantolon ("iki çift pantolon")
  • my pants = pantolonum / pantolonlarım ikisi de olabilir

DTPR000

Benim pantolonlarım olması gerekiyo ama benim pantolonumu yapınca oluyo


Aktas_kun

Pants=Pantolon Pant=Solumak,Hızlı hızlı solumak,Hasret Kalmak,Özlemek.Kelimelerin anlamlarına bakınız


Ayegl930613

Pantolonlarım olması gerekmiyor mu


berinettee

Pantolonum deseydim olur muydu?


Whiskeyice

pantolonum mu, pantolonlarım mı :D


mizinamo

Her ikisi de mümkün.


usdutku

Benim pantolonlarım yazdım kabul etti


MetinAydinn

Kabul eder zaten kardeşim.

"My pants."

Benim pantolonum.

Benim pantolonlarım.

Benim pantolonlar.

Bu cevapların hepsini sistem kabul ediyor.


sari460217

Benimki de kabul edildi


SlaNur3443

Çok kolay bir soruydu


NazifPekz

My clothes. Benim giysilerim. İse, My pants, nasıl benim pantolonum oluyor?


zeynep_azra111

ben benim pantolonlarım yazdım ve başka doğru bir cevap da benim pantolonum çıktı olmaz ki S var


Sametars1an

ARKADAŞLAR BENİ TAKİP EDENİ TAKİP EDECEM


grimblygunk

Tüm kurs boyunca skirt coat ve pant kelimesinden başka bir sey ogretmediniz lütfen geliştirin bu kursu


Ismayil212048

Lan hangi yirumları açsam kötülüyorlar him beğenen yokmu?


Necdettatl

O yazım hatası size ait!...........


HmmOk1

Pantolon demek pants ise cogul olarak pantolonlar nasil deriz ?


AlibabaMeh

ben doğru yazmışdım ama yanlış saydı ben zaten benim pantolonum yazmışdım burda yanlış ne var anlamıyom


Esma476740

Bu sözler kafa karıştırıcı ola bilir amma çok kolay iki ayağa giyiyoruz diye s koyuluyor


bayram.goz

Daha 1 ders önce ayakkabı için shoe kullanılmıştı. Çok saçma


halitpeksu

Hepinizin söylediği çok alakasiz ve anlamsız cümle ve kelime doğru


ulviulukil

Pantolonlarım olacak

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.