"For bread, it is the same."

Fordítás:Kenyérért, ez ugyanaz.

4 éve

35 hozzászólás


Kolesza

Ennek a mondatnak mi az értelme?

4 éve

Tomy72

Egyet értek!

4 éve

HMikiHTH
HMikiHTH

Hát az értelmét én se látom

4 éve

kazsuli

Bejelentettem és kértem, hogy az egészet töröljék /febr. 27./

4 éve

ELLA211

Nem törölték. /márc. 19./ :))

4 éve

Maminti.
Maminti.

Elmegyek kenyérért, mert amit te hoztál az ugyanaz, ami már van itthon :)

4 éve

ELLA211

Szééédületes! :))))

4 éve

XEnderX

Még mindig itt van /ápr. 27./

4 éve

furacs30
furacs30

és még ápr. 29-én is :( el is veszett egy életem miatta

4 éve

lengyelke

valószínűleg egy párbeszédből kiragadott mondat lehet

4 éve

calyst

Ez meg mi a pék?

4 éve

joye23
joye23

Az ilyen mondat miért kell? Teljesen értelmetlen és elrontja a nyelvtanulás élvezetét.

4 éve

gyula701
  • Hová-hová már megint ilyen korán reggel?
  • Kenyérért, mindig ugyan az.(a lemez) De nem fogadja el. (May 03)
4 éve

lenartvikt
  • Miért dolgoztál a pékségben? Pénzért?
  • Kenyérért, ez ugyanaz.
3 éve

CharlieFirpo86

Értelmetlen

4 éve

ildikote

hát én elbuktam,,,,rendesen

4 éve

kerkitti

Tettem egy a betut a kenyer ele, nem fogadta el...

4 éve

Nexuska

Az "a" betűt melléknevekhez használja

3 éve

Norbi2014

Nekem a következő képpen fordította: " Kenyérér ugyanaz ez" ?

4 éve

Szandi81

Szövegkörnyezet nélkül, önmagában értelmetlen mondat. Engem is behúzott a csőbe...

4 éve

cuki85

ez értelmetlen mondat

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

háááááát, ritkán szoktam kiakadni az "egyéni" mondatokon, de ezzzzzzzzzzzzzz a legfinomabb értelemben is gyilkos!:)

4 éve

LszlSzab6

a kenyerek egyformák. ez a válasz

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

nem kenyerek csak kenyér A te mondatod vmi ilyen "The bread is the same."

4 éve

hajnicsek

még mindig itt van, nem törölték Jun 28

4 éve

Spike76

Pedig törölhetnék

4 éve

wikicca

Jó lenne én már lebutítottam magam erre a szintre és próbálom kitalálni mire is gondolt aki beletette.

4 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Vannak hibák. Ne Te butulj, hnem a hiba jelentésnél jelezd a hibákat, javaslatokat és idővel kijavítják! (Biztos tudod önkéntesek, szabadidejükben, béta verzió és nyár! :) (de ha aktívan segítesz a jelzéseiddel hamarabb javítják, mert minél több a bejelentés, annál hamarabb tudnak reagálni)

4 éve

EgyTibor

nem törölték! aug. 14

4 éve

csk54.

Baromság

4 éve

AuerbachLa

2014.11.20 Nem törölték még mindig... és van még pár hasonló :(

4 éve

Diosi.eszter

még mindig itt van, elég zavaró 2015.01.07. :o

3 éve

Bonzor

Aha.

3 éve

anita.korm

Május 3.-án is meg van még a kérdés furi

3 éve

Adam1978
Adam1978
Mod

Mondat törölve; valóban alig érthető. (Sajnos csak most vettem észre.)

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.