1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She drinks."

"She drinks."

Fordítás:Iszik.

February 3, 2014

119 hozzászólás


saxo75

igéknél mikor van -s a szó végén?


radnaitomi

Egyes szám harmadik személyben van -s. A többi esetben -s nélkül.

Vagyis: I speak, you speak, they speak...

De: She speaks, Peter speaks, the ghost of my grandfather speaks...


saxo75

Köszi szépen :)


radnaitomi

you're welcome! :)


7-mateo-7

Te meg csak ne köszönj semmit.


BalzsCskhe

Csúnya vagy segített neki!!!


Adrienn2002.

Köszönöm szépen a segítségedet.


bartosviki

Eszt edig nem tudtam köszi


TMETraveler

Ezt nem tudtam eddig


balzsblank

Köszi értem mostmár


7-mateo-7

Ez úgy van hogy mostmár értem.

Is he a hungarian?


Puku369784

Rosszul irtad le xDDD


MariannaSi2

Egyszerű jelen időben.


bolyosrobi

Inkább radnaitomi válasza.


radnaitomi

Köszönöm. :) De MariannaSi2-nek is igaza van!

Amit írtam fentebb, az úgy van, de csak egyszerű jelen időben. (Én fent nem írtam bele ezt, mert most pont erről az igeidőről van csak szó.) A többi igeidőben nincs ez az -s még az egyes szám harmadik személy végén sem.


csabca3

Az ma-gya-rul.


7-mateo-7

Ma-gyar-ul!!!


FeldeFanni

Amikor E/3 személyről beszélünk


7-mateo-7

Írd inkáb úgy: Egyes szám 3. személy. ✖*


VargaBarbi1

Amikor valakinek a valamilyerol van szo, es ha valamibol ketto van


Viktria113138

Egyes szám harmadik személynél (he, she, it).


7-mateo-7

Te hülye ez angolul van!


Dri825099

Miért nem fogadja el azt hogy Ő iszik?


anzsika90

Miért nem fogadja el a isznak igét?


gwandal

She - nőnem, egyes szám, harmadik szemely (ő), drinks - az "s" miatt egyes szám, harmadik személy. Hogy merül fel az "isznak"?


betti45

Azért mert nem ő isznak hanem ők isznak mert az isznakT/3 és az iszik az a jo mert E/3


anzsika90

Én radnaitomi válaszát kérem


fruzsinadorina

Èn nem tudom brobáj be irni mást


TMETraveler

Mert egyes szám


gamergangs

Mert elrontották én is átéltem és idegesítő volt


SzikszaiErika0

Nagy Ineznek üzenem hogy a eszt az ezt a hüje meg hülye magyarul


bagolydori1

Ez milyen szó???? Ha??


KataLaboda1

Betettem a szót, mégis azt írta, hogy kihagytam...


SommerGbor

Jól forditottam csak a pontot hagytam le .....


nikolett238444

Ha nem iszik, akkor mit csinál?


csabca3

A síelő iszik :D


PeterSz3

Kedves Követő társak ! Ez az oldal a tanulni akaróké ! Aki hülyéskedni akar, tegye azt másfórumon !


1086771178

A megoldásom jó volt, mégis hibaüzenetet kaptam.


IllsLvia

Ez volt az egyik legkönnyebb és csak azt kellett volna beírni hogy SHE DRINKS. Mondjátok azt hogy tudtátok De azért aki nem tudta Azért most itt van neki a lehetőség hogy újra megpróbálhatja szeretlek titeket és sokat gyakorolja tok angolból hisz nekem se megy de attól még megpróbálom.


Ella670836

Miert nem forditja le she -t ???


bobi251308

Zzfbdhdddchgvqfafgsfyd ffgjj@yahoo.com


Mrti641586

Azt írtam: ő iszik aztán: iszik aztan: Iszik. Egyiket sem fogadta el.


FrenklinVi

Amugy a meg oldás nem az iszik nincsen ben hogy ő iszik


Detti839280

Miért nem jó az hogy ő iszik


VeronikaMa659605

a pontoknál el van maradva 15 pont thank you


VirgChanne1

Azt irtam be hogy iszik de neki nem jo!


joelerdei28

Most a Drink, és a Drinks miben különbözik ? mert én sehogy sem jövök rá...


OrmaiEdit

Miert nem fogadja el -Iszik-?


NagyInezMe1

Eszt nem tudam azt irTam shie water de huje vagyok en nem angolt tanulok hanem nemetet de azt egy eve tanuljuk oszt nem tok sokat - XD


PeterSz3

Dranks (drenks)-nek - múlt idő -hallottam


LaliSolymo

Nekem nem fogadta azt el: a lány vizet iszik


radnaitomi

Miért fogadná el? Nincs benne sehol szó vízről.

  • She drinks = Ő iszik

  • She drinks water = Vizet iszik


Artur217978

Háromszor is bejelöltem az iszik igét, de nem érzékeli a program, holott írottan megjelenik


Artur217978

Az iszik szót nem veszi észre a program,ésitt ezért elakad.


Artur217978

Világos a mondat, hibázik a program. Világos?


1szerelmem

Köszi, már tisztában vagyok vele! :)


csikiinez2

Általában az elején el elszokta fogadni még a rosszabb szavakat is most persze nem fogadja el !!!!!


Jozsi246516

Jo lenne elfogadná a helyes választ


majabotlo

Ez it téleg segitet nekem még tanultam hozsá nagyon jol esik.:) :*


AnnaFekete3

Helyesen írtam le és azt írja ki hogy nem jó


MrkAsensio

Hibás mert ijenkor cselekvest fejez ki és hát erre figyelhetne az a nagy angol tudású aki csinálta kössz!


Evs861245

Le irom hogy Iszik es nem fogadja el


Balukapitn2

Az "ő iszik"-et miért nem fogadja el?


CsengeFors

Csak annyit kell hogy "iszik,,


csakol

Miért nem fogadta el: ő iszik


eminens2

A ragozásban (drinks) jelzi a cselekvő személyét, ezért nem szükséges a személyes névmás (ő). 2018.08.28.


lilla416406

Az miért nem jó hogy: Ő iszik


Mrti142418

She drinks - miert nem fogadja el?


Priskin1

Iszik. Beírom, és hibát jelez.


villm5

A water-t (w) vel irjuk.


villm5

És nem is ez a jó megoldás.


ADA42216

Nem értem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.


fruzsinadorina

Nem tudom uristen irjatok aki tud


CsengeFors

Azt kell h iszik ☺


villm5

Azt ,hogy ( She drinks)


KomoriOtto

Nagy fos, nem fogadja el ha bemondom....


betti45

Az vagy te tanulj meg beszélni és sikerül

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.