"She drinks."

Fordítás:Iszik.

February 3, 2014

99 hozzászólás


saxo75

igéknél mikor van -s a szó végén?

February 3, 2014

radnaitomi

Egyes szám harmadik személyben van -s. A többi esetben -s nélkül.

Vagyis: I speak, you speak, they speak...

De: She speaks, Peter speaks, the ghost of my grandfather speaks...

February 3, 2014

Adrienn2002.

Köszönöm szépen a segítségedet.

September 11, 2014

saxo75

Köszi szépen :)

February 3, 2014

radnaitomi

you're welcome! :)

February 3, 2014

saxo75

:)

February 4, 2014

RMGWT

Mi?

October 11, 2015

7-mateo-7

Te meg csak ne köszönj semmit.

March 2, 2019

bartosviki

Eszt edig nem tudtam köszi

December 8, 2014

vincicki

Ezt nem tudtam eddig

January 2, 2019

balzsblank

Köszi értem mostmár

December 29, 2015

7-mateo-7

Ez úgy van hogy mostmár értem.

Is he a hungarian?

March 2, 2019

ph0017

L

February 12, 2015

MariannaSi2

Egyszerű jelen időben.

February 3, 2014

bolyosrobi

Inkább radnaitomi válasza.

February 7, 2014

radnaitomi

Köszönöm. :) De MariannaSi2-nek is igaza van!

Amit írtam fentebb, az úgy van, de csak egyszerű jelen időben. (Én fent nem írtam bele ezt, mert most pont erről az igeidőről van csak szó.) A többi igeidőben nincs ez az -s még az egyes szám harmadik személy végén sem.

February 7, 2014

bolyosrobi

Thanks!

February 7, 2014

7-mateo-7

Ma-gyar-ul!!!

March 2, 2019

FeldeFanni

Amikor E/3 személyről beszélünk

September 5, 2015

7-mateo-7

Írd inkáb úgy: Egyes szám 3. személy. ✖*

March 2, 2019

VargaBarbi1

Amikor valakinek a valamilyerol van szo, es ha valamibol ketto van

November 13, 2014

Viktria113138

Egyes szám harmadik személynél (he, she, it).

November 12, 2018

7-mateo-7

Te hülye ez angolul van!

March 2, 2019

TassVince

Amikor he/she van

December 12, 2015

GyulaPapp5

Yes=igaz

April 21, 2017

GyulaPapp5

Yes=igaz

April 21, 2017

Vladiwoody

Kdjs

April 8, 2016

Dri825099

Miért nem fogadja el azt hogy Ő iszik?

July 25, 2016

anzsika90

Miért nem fogadja el a isznak igét?

April 27, 2014

gwandal

She - nőnem, egyes szám, harmadik szemely (ő), drinks - az "s" miatt egyes szám, harmadik személy. Hogy merül fel az "isznak"?

July 7, 2014

betti45

Azért mert nem ő isznak hanem ők isznak mert az isznakT/3 és az iszik az a jo mert E/3

March 22, 2015

lau664268

?

September 9, 2015

anzsika90

Én radnaitomi válaszát kérem

April 27, 2014

fruzsinadorina

Èn nem tudom brobáj be irni mást

June 22, 2014

vincicki

Mert egyes szám

January 2, 2019

gamergangs

Mert elrontották én is átéltem és idegesítő volt

February 27, 2019

SzikszaiErika0

Nagy Ineznek üzenem hogy a eszt az ezt a hüje meg hülye magyarul

December 22, 2016

KissMencik

Kosy

March 24, 2014

bagolydori1

Ez milyen szó???? Ha??

August 7, 2015

KataLaboda1

Betettem a szót, mégis azt írta, hogy kihagytam...

November 25, 2015

SommerGbor

Jól forditottam csak a pontot hagytam le .....

January 5, 2016

nikolett238444

Ha nem iszik, akkor mit csinál?

October 13, 2016

eszti298608

:D

February 17, 2019

21savage187

ddd

October 19, 2016

VanesszaOr

Nem fogadja el

November 5, 2016

CsengeFors

Mit írtál?

March 31, 2018

GergAngyal1

drinks vater

May 17, 2019

Eni1111

Hi

October 10, 2014

neilpacula

Ngayon jo!

April 10, 2015

Regina361929

Ez nehéz

July 16, 2015

lau664268

Ti hol tartotok?

September 9, 2015

PeterSz3

Dranks (drenks)-nek - múlt idő -hallottam

April 13, 2016

Rozi731258

5-

June 4, 2016

Tomorilaur

Shw

July 16, 2016

PeterSz3

Kedves Követő társak ! Ez az oldal a tanulni akaróké ! Aki hülyéskedni akar, tegye azt másfórumon !

July 25, 2016

dorka835591

?

August 23, 2016

LaliSolymo

Nekem nem fogadta azt el: a lány vizet iszik

November 6, 2016

radnaitomi

Miért fogadná el? Nincs benne sehol szó vízről.

  • She drinks = Ő iszik

  • She drinks water = Vizet iszik

November 6, 2016

Szabaddm

"Köszi''

November 22, 2016

Artur217978

Háromszor is bejelöltem az iszik igét, de nem érzékeli a program, holott írottan megjelenik

December 1, 2016

Artur217978

Az iszik szót nem veszi észre a program,ésitt ezért elakad.

December 1, 2016

Artur217978

Világos a mondat, hibázik a program. Világos?

December 1, 2016

1szerelmem

Köszi, már tisztában vagyok vele! :)

December 22, 2016

csikiinez2

Általában az elején el elszokta fogadni még a rosszabb szavakat is most persze nem fogadja el !!!!!

April 24, 2017

ADA42216

Nem értem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

May 28, 2017

Jozsi246516

Jo lenne elfogadná a helyes választ

October 6, 2017

majabotlo

Ez it téleg segitet nekem még tanultam hozsá nagyon jol esik.:) :*

October 17, 2017

AnnaFekete3

Helyesen írtam le és azt írja ki hogy nem jó

October 23, 2017

MrkAsensio

Hibás mert ijenkor cselekvest fejez ki és hát erre figyelhetne az a nagy angol tudású aki csinálta kössz!

December 15, 2017

KovcsNoelV

beszart

January 21, 2018

Evs861245

Le irom hogy Iszik es nem fogadja el

February 5, 2018

Balukapitn2

Az "ő iszik"-et miért nem fogadja el?

February 15, 2018

CsengeFors

Csak annyit kell hogy "iszik,,

March 31, 2018

csakol

Miért nem fogadta el: ő iszik

June 16, 2018

eminens2

A ragozásban (drinks) jelzi a cselekvő személyét, ezért nem szükséges a személyes névmás (ő). 2018.08.28.

August 28, 2018

lilla416406

Az miért nem jó hogy: Ő iszik

September 22, 2018

Mrti142418

She drinks - miert nem fogadja el?

November 1, 2018

Priskin1

Iszik. Beírom, és hibát jelez.

November 3, 2018

1086771178

A megoldásom jó volt, mégis hibaüzenetet kaptam.

November 18, 2018

IllsLvia

Ez volt az egyik legkönnyebb és csak azt kellett volna beírni hogy SHE DRINKS. Mondjátok azt hogy tudtátok De azért aki nem tudta Azért most itt van neki a lehetőség hogy újra megpróbálhatja szeretlek titeket és sokat gyakorolja tok angolból hisz nekem se megy de attól még megpróbálom.

November 24, 2018

Szva141556

Miko van s?

February 5, 2019

Ella670836

Miert nem forditja le she -t ???

February 13, 2019

Robert209828

Mi???

February 21, 2019

bobi251308

Zzfbdhdddchgvqfafgsfyd ffgjj@yahoo.com

February 23, 2019

GergAngyal1

:)

May 17, 2019

Mrti641586

Azt írtam: ő iszik aztán: iszik aztan: Iszik. Egyiket sem fogadta el.

May 29, 2019

CdeiGO8e

Köszönöm4

June 14, 2019

FrenklinVi

Amugy a meg oldás nem az iszik nincsen ben hogy ő iszik

June 27, 2019

NagyInezMe1

Eszt nem tudam azt irTam shie water de huje vagyok en nem angolt tanulok hanem nemetet de azt egy eve tanuljuk oszt nem tok sokat - XD

December 30, 2015

GergAngyal1

nem nemet

May 17, 2019

fruzsinadorina

Nem tudom uristen irjatok aki tud

June 22, 2014

CsengeFors

Azt kell h iszik ☺

March 31, 2018

lau664268

Mit irjunk?

September 9, 2015

CsengeFors

Iszik

March 31, 2018

mzolaj

E

September 6, 2014

KomoriOtto

Nagy fos, nem fogadja el ha bemondom....

February 21, 2014

betti45

Az vagy te tanulj meg beszélni és sikerül

March 22, 2015

anzsika90

Igazad van

April 27, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.