1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is the same age as me."

"He is the same age as me."

Fordítás:Ő velem egykorú.

February 3, 2014

9 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

cSuwwi

Ő annyi idős mint én

February 3, 2014

radnaitomi

Igen, ez jó kell legyen. Jelentsd, ha nem fogadja el!

February 3, 2014

r0b33

Egykorúak vagyunk...

February 6, 2014

radnaitomi

Azért az már nem ugyanaz a mondat, még ha a jelentésének lényege épp meg is egyezik.

  • We are the same age = Egykorúak vagyunk (többes szám első személy - ráadásul egy olyan egyszerű szerkezet, mint az, hogy 'We are tall')

  • He is the same age as me = Ő egykorú velem (Egyes szám harmadik személy - és egy komplexebb nyelvtani szerkezet: egy összehasonlítás)

Szerintem fordításnál az ilyen különbségeket is figyelembe kell venni, főleg, ha a nyelvtanulás a lényeg.

February 6, 2014

r0b33

köszönöm a magyarázatot!

February 6, 2014

radnaitomi

Nagyon szívesen! :)

February 6, 2014

nemeth.simon

Olyan korú mint én.. Hibás ?

March 19, 2014

aniko.lhi

A "the" miért kell a mondatba?

March 17, 2015

Dorkito

Hasonló korúak vagyunk. ( Nem fogadta el)

November 24, 2018
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.