1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is the same age as me."

"He is the same age as me."

Fordítás:Ő velem egykorú.

February 3, 2014

11 hozzászólás


cSuwwi

Ő annyi idős mint én


radnaitomi

Igen, ez jó kell legyen. Jelentsd, ha nem fogadja el!


r0b33

Egykorúak vagyunk...


radnaitomi

Azért az már nem ugyanaz a mondat, még ha a jelentésének lényege épp meg is egyezik.

  • We are the same age = Egykorúak vagyunk (többes szám első személy - ráadásul egy olyan egyszerű szerkezet, mint az, hogy 'We are tall')

  • He is the same age as me = Ő egykorú velem (Egyes szám harmadik személy - és egy komplexebb nyelvtani szerkezet: egy összehasonlítás)

Szerintem fordításnál az ilyen különbségeket is figyelembe kell venni, főleg, ha a nyelvtanulás a lényeg.


r0b33

köszönöm a magyarázatot!


radnaitomi

Nagyon szívesen! :)


nemeth.simon

Olyan korú mint én.. Hibás ?


Mriusz5

Azonos korú, mint én. A kormásom. ÷D


aniko.lhi

A "the" miért kell a mondatba?


Dorkito

Hasonló korúak vagyunk. ( Nem fogadta el)


Csernus_L

"Ő ugyanojan korú mint én." Ez miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.