1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "Are the red scissors yours?"

"Are the red scissors yours?"

Vertaling:Is de rode schaar van jou?

February 3, 2014

4 opmerkingen


Susanne1986

Scissors en glasses word in het engels altijd in meervoud gezegd. Terwijl wij zouden zeggen schaar-scharen bril-brillen


PierreStey1

Zijn de rode scharen van jouw ( meervoud ???? ) toch


Legrelle.121

"Zijn de rode scharen van jouw " zou toch ook een mogelijkheid kunnen zijn?


dolphthier

ik ben het niet eens met u

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.