1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Sie trinkt Apfelsaft."

"Sie trinkt Apfelsaft."

Çeviri:Elma suyu içiyor.

July 18, 2016

4 Yorum


cenkdemirkiran

onlar elma suyu içiyorlar demek için nasıl bir cümle kurmalıydık? çevirimi kabul etmedi cevaplarsanız sevinirim.


CesurCivciv

Sie trinken Apfelsaft - onlar elma suyu içiyor / Siz elma suyu içiyorsunuz Sie trinkt Apfelsaft - o elma suyu içiyor ; diye biliyorum

Siz derken cümle ortasında olsa bile 'Sie' S'si her zaman büyük yazılır (kibarlıktan herhalde ^_^) , cümle başında ikisi de büyük harfle başladığı için karıştırılır genelde.. Fiilin çekimine bakmalısınız


cenkdemirkiran

teşekkürler daha sonradan araştırdığımda bahsettiğiniz sonuca varmıştım zaten. dediğiniz gibi fiil çekimine göre hangi "sie" olduğu belli oluyormuş. :)


Halilgrbz1

Sie trinken apfelsaft

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.