Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Sie trinkt Apfelsaft."

Çeviri:Elma suyu içiyor.

2 yıl önce

8 Yorum


Davut.Yasin

Onlar elme suyu içer niye olmadı.

1 yıl önce

EvrenYalci1

Onlar diye bilmen için fiilin trinken olması lazım.burdaki sie o anlamında trinkt.fiil çekimleri ònemli

4 ay önce

MehmetBera17

Onlar diyebilmek için trinken olmalıydı(çoğul hali) ama burada sie saygı anlamında kullanılmış. Kulübüme beklerim

3 ay önce

CesurCivciv

neden "o bir elma suyu içiyor" yanlış anlamadım... :(

2 yıl önce

alicozturk
alicozturk

"bir" elma suyu dememiş ki... hatanız orada

2 yıl önce

cenkdemirkiran

onlar elma suyu içiyorlar demek için nasıl bir cümle kurmalıydık? çevirimi kabul etmedi cevaplarsanız sevinirim.

1 yıl önce

CesurCivciv

Sie trinken Apfelsaft - onlar elma suyu içiyor / Siz elma suyu içiyorsunuz Sie trinkt Apfelsaft - o elma suyu içiyor ; diye biliyorum

Siz derken cümle ortasında olsa bile 'Sie' S'si her zaman büyük yazılır (kibarlıktan herhalde ^_^) , cümle başında ikisi de büyük harfle başladığı için karıştırılır genelde.. Fiilin çekimine bakmalısınız

1 yıl önce

cenkdemirkiran

teşekkürler daha sonradan araştırdığımda bahsettiğiniz sonuca varmıştım zaten. dediğiniz gibi fiil çekimine göre hangi "sie" olduğu belli oluyormuş. :)

1 yıl önce