"Ihr trinkt."

Çeviri:Siz içersiniz.

July 18, 2016

10 Yorum
Tartışma kilitli.


85AED

Wir biz, Ihr siz, sie onlar.


yunusemreguven

Siz içersiniz olması lazım duolingo ...


SamiUuz

Siz içiyorsunuz olmalı


ZYsntrk

"İçiyorsunuz" yanlış bir cevap değil!


Hasanen19

Siz içersiniz olamsı gerekmiyor mu


nilonilo0

Zaten öyle (yani bende öyle gözüküyo)


nesri14

Siz icersiniz ile icersiniz arasinda Türkce de anlam farki yoktur


mehmetmert_k

Bu dil burdan öğrenilemeyecek bence. Sadece duolingodan öğrenebilen var mı almancayı


lknur114044

Ihr zaten siz demek ama trink içersiniz değil de içiyorsunuz gibi geliyor ama sanırım içersiniz doğru olan

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.