Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Onun hayvanları var."

Çeviri:Er hat Tiere.

2 yıl önce

6 Yorum


Mustafa.40
Mustafa.40

"Er hat die Tiere" Neden olmaz yardımcı olur musunuz?

2 ay önce

CemreNur172823

Cevabi kabul etmiyor yanlislik var

1 yıl önce

yk7yww

artikel ile kullandığım zaman kabul etmesi gerekirken kabul etmiyor.

1 yıl önce

MamoSato

cevabımı kabul etmiyor

1 yıl önce

beril293798

bu soruda sorun var 3 ü de olmadı

6 ay önce

beril293798

buldum, hem sie hem er ile başlayanı işaretleyim oldu

6 ay önce