"Onun hayvanları var."

Çeviri:Er hat Tiere.

July 18, 2016

6 Yorum


Mustafa.40

"Er hat die Tiere" Neden olmaz yardımcı olur musunuz?

June 7, 2018

yk7yww

artikel ile kullandığım zaman kabul etmesi gerekirken kabul etmiyor.

January 24, 2017

CemreNur172823

Cevabi kabul etmiyor yanlislik var

October 23, 2016

MamoSato

cevabımı kabul etmiyor

February 22, 2017

beril293798

bu soruda sorun var 3 ü de olmadı

January 26, 2018

beril293798

buldum, hem sie hem er ile başlayanı işaretleyim oldu

January 26, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.