1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Onun hayvanları var."

"Onun hayvanları var."

Çeviri:Er hat Tiere.

July 18, 2016

11 Yorum


Mustafa.40

"Er hat die Tiere" Neden olmaz yardımcı olur musunuz?


yk7yww

artikel ile kullandığım zaman kabul etmesi gerekirken kabul etmiyor.


CemreNur172823

Cevabi kabul etmiyor yanlislik var


MamoSato

cevabımı kabul etmiyor


baba400118

Er hat die tiere olmuuor acep nedendir.


baba400118

Simdi çözdüm. Hayvanları diyor çoğul cümlelerde artikel olmuyor.


beril293798

bu soruda sorun var 3 ü de olmadı


beril293798

buldum, hem sie hem er ile başlayanı işaretleyim oldu


baba400118

Das tier olsa olur sanki


Tayfunakgun

Er hat die Tiere olarak artikelli şekil de kabul etmiyor


Dream-_-Theatre

Er hat die Tiere neden olmaz

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.