"Onun hayvanları var."

Çeviri:Er hat Tiere.

2 yıl önce

11 Yorum


Mustafa.40
Mustafa.40

"Er hat die Tiere" Neden olmaz yardımcı olur musunuz?

5 ay önce

yk7yww

artikel ile kullandığım zaman kabul etmesi gerekirken kabul etmiyor.

1 yıl önce

CemreNur172823

Cevabi kabul etmiyor yanlislik var

2 yıl önce

MamoSato

cevabımı kabul etmiyor

1 yıl önce

beril293798

bu soruda sorun var 3 ü de olmadı

10 ay önce

beril293798

buldum, hem sie hem er ile başlayanı işaretleyim oldu

10 ay önce

DUYGUSULMAZ

çeviri de kesinlikle problem var. büyük harfle yazdığında kabul etmeyecek kadar amatörce

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Almanca'da isim soylu bütün sözcüklere büyük harfle başlanır.

2 yıl önce

DUYGUSULMAZ

Bende onu söylemek istedim. Büyük harfle yazdığım halde kabul etmiyordu

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Bu gibi durumlarda kimse cevabinizi goremeyeceginden ekran goruntusu alip cumleyi rapor edebilirsiniz.

2 yıl önce

DUYGUSULMAZ

bidahaki sefere öyle yaparım teşekkür ederim

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.