"I have my clothes."

Fordítás:Nálam vannak a ruháim.

February 3, 2014

29 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


Bandi1

Akkor, hogy mondom: Megvan a ruhám


Mriusz5

Ugyanez a mondat, megfelelő szövegkörnyzetben.


pakaty76

Itt azt írja: Megvannak a ruháim. Nekem a megfejtésre pedig ezt írta: Megvan a ruhám. Akkor most melyik megfejtés a jó???


TokaiIstva

Én is azt írtam....'"Vannak ruháim...." és számomra sem világos mikor "vannak.....vagy megvannak" léci valaki.....köszi


Nadybabe

vannak ruháim = i have clothes. megvannak a ruháim = i have MY clothes. tehát nem csak ruhák, ha nem az én ruháim nálam vannak.


LdaBartk

Szövegkörnyezet a kulcs


Gyorgyike

nem tiszta számomra, hogy a clothes egyesszám, vagy többesszám


liltournier

a cloth valamilyen anyagnak a darabja, egyes szám, mondjuk egy szövetdarab, a clothes (tb.) pedig valami, amit viselni lehet, míg a cloths (e betű nélkül) szövetdarabokat jelent tb-ben. Erősítsen meg vki, de amennyire én tudom, a cloth egy olyan fönév, aminek két eltérő jelentéssel bíró többes száma van. Sajnos nincs most nálam szótár, hogy visszaellenőrizzem, de hátha akad vki.


Nadybabe

igen, jól tudod :) cloth/ cloths = anyag darab. clothes = ruhák


askat1951

clothes= ruha, ruházat - CSAK tbsz.


Husika33

Szerintem : az én ruhám - my dress . Az én ruháim - my clothes .


Sztankay54

Ez egy egyszerű birtoklást fejez ki .Magyar ilyen faszságot nem mond


Nadybabe

dehogy nem mond :) példa: ha utazol vhova, és a táskát amiben a ruhákat raktad bele, az egy másik repülővel érkezik, és vki megkérdi, hogy megérkezett? akkor mi a válasz? : igen, megvannak a ruháim. vagy: betörnek a lakásodban és vki kérdezi mit vittek el? elvitték az értékes tárgyakat. de a ruhaim megvannak :)


AnnaFarkas7

Sztankay54: Csakhogy te most nem magyarul (magyar nyelvet) tanulsz


Bandi1

Elnézést: azt akartam írni, hogy mondjuk angolul: Megvan a ruhám


fectroll

I got my clothes. Azt hiszem.


matyus10

Vannak ruháim, nem jó megoldás. :) Klassz. Amúgy amit megoldásként hoz, magyarul tök értelmetlen.


manyuci

Miért nem jó: vannak ruháim. Hogy teszünk különbséget a vannak és a megvannak között?


2603320

megvannak vagy vannak jelentésében azonos


regi113

Úgy beszél ,azt értettem,hogy "I have my colours."Szerintem 10-ből 8 ember úgy halja.


klaril

Az miért nem jó, hogy "vannak ruháim"?


Heni726159

A "nálam vannak a ruháim" és a " megvannak a ruháim magyarul kicsit különböző jelentéssel bír. Mind a kettőt elfogadja, vagyis az angol nem tesz különbséget?


vasvariistvan

Ez az angol mondat mindkettőt jelent(het)i. Ez az attól van így mer az angol birtokos névmás (itt my)


vasvariistvan

(folytatás) : Ez attól van így mert az angol birtokos névmás egy határozott névelőt is magában foglal (my = az enyém/az én) és ettől a birtok (clothes) meghatározottá válik. Ilyen értelemben a birtok már nem (csak) az enyém hanem nálam (is) van.


FehrAnna8

Nekem ugyan ez a gondom. Vannak ruháim!- mitől lesz -megvannak??? Kérek valakit magyarázza el! Ķöszönöm...


mira0948143

Megvanak a ruhàim az miért nem jò ???


FehrAnna8

Itt a fordítás: Nálam vannak...stb. A példánál: Meg vannak..stb. Valaki irja, hogy Meg van- t írt ki helyesnek. Ugyan az az írott szöveg, honnan kellene tudni, hogy NÁLAM,...vagy MEG -van???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.