"Yengeç su içer."

Çeviri:The crab drinks water.

4 yıl önce

48 Yorum


bilgeus

Yengec su icer cevirisinde bir "a" ye ihtiyac var diyor ancak soruda "bir yengec su icer " demiyor, hata olduğunu dusunuyorum

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hata yok. İngilizcede sayılabilen şeyleri tanımlamak zorundayız. Belirli bir yengeçse "the", belirsiz bir yengeçse "a" ye ihtiyacımız var. Ana cevap "the"lı olan zaten yukarıda göreceğiniz gibi.

4 yıl önce

beybaba

Sende haklısin

3 yıl önce

OrhanGaziG

;)

3 yıl önce

Fememed

Ben a crab diye cevapladım. Burada yengeç tekildir ve genel bir yengeçten mi yoksa belirli bir yengeçten mi bahsettiğini Türkçe cümleden anlayamazsın.

2 yıl önce

NurtekinEf

Aynen

2 ay önce

serdar73165

Ya yuh ya bi s yi yazmayi unuttum saymadi allah kahretsin

11 ay önce

OliverPass

Zaten orada can alıcı yer S takısı ve The...

3 ay önce

beybaba

Yengeçler deseydi a olmazdi yengeç demiş yani bir tane o yuzden a istiyor bilgecim

3 yıl önce

By07

Kesinlikle hatalı

3 yıl önce

dncdncr

Neden drink değil

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

en temel İngilizce kuralı: 3. tekil şahıs için fiile -s ekle. https://www.duolingo.com/comment/1430000

4 yıl önce

Neirvan17

Aynen ya

8 ay önce

DenizGezen

Cancer da yengec demek degil mi cevaplar icin tesekkurler simdiden

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sadece burç olarak

4 yıl önce

zizi35

Selcen hanim the koymadigim icik neden kabul etmedi? Belli bir yengecten bahsedip bahsedilmedigi cumlede anlasilmiyor.. mesela baska bi calismada 'erkekler ve kadinlar' cevirisinde the yazsak da yazmasak da kabul ediyordu..

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belirliyse the, belirsizse a/an gelir tekiller için. Çoğullar içinse belirliyse the gelir, belirsizse bir şey gelmez. fark burada

4 yıl önce

womus

buradaki yengeç tekil ve belirsiz olmasına rağmen neden cevabı the olarak gösteriyor ?

3 yıl önce

BerkayTAN

The crab drinks a water neden olmuyor ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

su sayılamadığından (bir su iki su üç su yok)

4 yıl önce

Neirvan17

Aynen ya

8 ay önce

DeathWarrior320

"The"eklemedim diye kabul etmedi

9 ay önce

Neirvan17

Aynen

8 ay önce

byleon13

Su basta a olmasi olayini halen anlayamadim 1 yengec su icer ne ya

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

belirliyse the, belirsizse a/an gelir çünkü İngilizcede, kural böyle.

4 yıl önce

ayeragca

Sesli ile basliyorsa an sessizle basliyorsa a dogrumu peki

3 yıl önce

mehmet57726

Belirli belirsiz derken,mesela kırmızı yengeç dersek belirtili mi olur?

2 yıl önce

serentamer

Benden ceviridr an crab drinks water yaziyo an ve a aradaki fark nedir bildigim kadariyla a bir demek ama kafami karistirdi bu defa yardimci olurmusunuz

3 yıl önce

eneskara61

Ilk başta öyle öğretiyor sonra sıkıyor bu ne saçmalık a koyulacakmis yok ya

3 yıl önce

10010043

A an lerin nereye gelmesi gerektiği konusunda ciddi sıkıntım var. Yardımcı olabilecek var mı?

3 yıl önce

larana77

İlk harf sesli ise An gelir, sessiz ise A.. mesela An Apple, A Table..

3 yıl önce

musleramito

Ben varım

3 yıl önce

Pilavyer

Hâaaaaaaaaayir

3 yıl önce

VvedatT

Bu program gittikçe sinir bozucu bir hal alıyor

3 yıl önce

NurbilUsta

bencede a olmasına gerek yok .

3 yıl önce

Nickyokamk

The kelimesinin cevapta olmasına gerek yok çünkü hangi yengeç olduğunu sormuyor

3 yıl önce

tsubasaozoran

tsubasa

2 yıl önce

M.K.P.

bence yanlış ' a' harfine gerek yok

2 yıl önce

iskenderatk

Ya oradaki " A " ekinin gereksiz olarak kullanıldığını düşünüyorum çünkü Orada "Bir yengeç su içer" yazmıyor.

1 yıl önce

Neirvan17

A olmalı

8 ay önce

Yamur612628

Belli bir yengeçten mi bashediyor? The neden konuldu

4 ay önce

Biogicall

A an eki bir anlamı katmıyormu ?

4 ay önce

sfr808315

duz yazdim sehv kabul etti

1 ay önce

Fatma882176

Her halükarda cevaba yanlış dıyor

1 ay önce

eminee.

The crab belirli crab belirsiz mi yani

4 yıl önce

probe_earth

sahilde bir yengeç gördün ve yanındakine dedin ki;
"it is a crab"

bir süre sonra (tabi artık o gördüğün yengeci biliyorsun) yengeci kaybettin. yanındakine dedin ki;

"where is the crab?"

4 yıl önce

kubramerteski

Problem şu ki türkçe karşılığında bu yengeçin hangi yengeç olduğu ? :)))

4 yıl önce

M.K.P.

he he

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.