1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The boys' dogs drink water."

"The boys' dogs drink water."

Fordítás:A fiúk kutyái vizet isznak.

February 3, 2014

19 hozzászólás


flower0209

Ha a fiú kutyái lenne akkor az így nézne ki: the boy's dogs


evairenpinter

Elfogadta ezt is. Nem is tehetett mást.


fazekas-peter1

Így van mert ebből a szövegből nem derült ki, hogy a fiúk vagy a fiú kutyái.


Szurgent

Hallgatva mi a különbség? Boyz... Boyz..


mg1941mt1935

amit beírtam válasznak azt írtad ki ellenőrzésre is, akkor hol a hiba?


Szanzs

Ez is tisztességtelen. Boys és boy's dogs nem különböztethető meg a kiejtésben.


tecso

De rásegít ,hogy gondolkodjunk!;) ....ha nem hallasz semmit a boys és a dogs között ,akkor csak birtok lehet ! Tehát a fiúk kutyái!


fazekas-peter1

Ennek fuss neki még egyszer, mit kellett volna hallania a boys és a dogs kötött? A szövegből nem derült ki, hogy a fiúk vagy a fiú kutyái, ezért mind a két válasz helyes. Az aposztrófot nem lehet hallani.


GerleiIstv

Valószínűleg ezért fogadja el: "The boy's dogs drink water.", változatot is!


reka0725

én is köszönöm a linket, eddig nem nagyon értettem, de most már igen


Vi2N

És azt hogy mondják ha a fiú kutyák isszák a vizet?


vasvariistvan

The male dogs...


gyuluska

igy volt a forditásom "the boys'dogs drink water" máskor ha véletlenül egybeirtam elfogadta most miért nem


vasvariistvan

Azért mert hibás.


markusz19

Mar az is baj hogy felre irtam ez miatt mar el is kell venni az eletemet.. Jo hogy nem tamadtok be a vegen:Dd


Apati4

Huh ez meg izzasztott;)


Klara938345

Nem tudok ekezetet tenni.


EszterJuhs2

Aposztófot nem adott meg hozzá, így csak "boys"-ot tudtam írni, és elfogadta. Szerintem ez félrevezető.


Abigel0209

Nem érthető a mondat elején a "the", lassítva viszont csak a mondat első felét mondja el magnó. Miért????

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.