A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Ő nem lány."

Fordítás:She is not a girl.

0
4 éve

11 hozzászólás


Vercsa11

Ha már azt feltételezük, hogy Ő nem lány akkor a she is not a girl miért jó?

11
Válasz4 éve

sziszu21

Lehet asszony is!

13
Válasz4 éve

paprikajancsi76

Ez engem is meglepett :D

0
Válasz4 éve

Flra61335

Azért jó, mert ha az illető akihez beszélsz, azt feltételezi róla, hogy lány akkor úgy beszélsz hozzá, hogy tudja miről van szó (magyarul felvilágosítod, hogy "Az lány nem lány")

0
Válasz4 hónapja

R.Klaumcic

Mert she azt nő nemre használjuk a he pedig férfi nemre :)) és igy ha ő nem lány feltételezed fiú csak bu'is xD

-3
Válasz4 éve

Szoboszlai3

Ez egy Britney Spears nóta is, bár szégyen hogy ezt tudom. :)

2
Válasz3 éve

dani20030415

XD ha azt állítjuk hogy nem lány akkor mért she?

2
Válasz3 éve

HunOrionHun

She? Ezt nőnemre használják, és azt fejezi ki, hogy épp nem az... Akkor ez egymasnak mond ellent xd

0
Válasz3 éve

balazs.k

Ennél nem lehet eldönteni, hogy fiú vagy lány.

0
Válasz3 éve

LilienPigler

She az tényleg nő nemre használjuk és ha az lenne hogy nő akk az lenne a mondat hogy ő MÁR nem nő.

0
Válasz3 éve

BenceHovn

Szerintem azért használjuk she ként mivel az hogy he's a girl az angolban helytelen ezért ilyen hülye módon kell használni.

0
Válasz2 éve