"Ő nem lány."

Fordítás:She is not a girl.

4 éve

15 hozzászólás


Vercsa11

Ha már azt feltételezük, hogy Ő nem lány akkor a she is not a girl miért jó?

4 éve

sziszu21

Lehet asszony is!

4 éve

paprikajancsi76

Ez engem is meglepett :D

4 éve

Flra61335

Azért jó, mert ha az illető akihez beszélsz, azt feltételezi róla, hogy lány akkor úgy beszélsz hozzá, hogy tudja miről van szó (magyarul felvilágosítod, hogy "Az lány nem lány")

7 hónapja

R.Klaumcic

Mert she azt nő nemre használjuk a he pedig férfi nemre :)) és igy ha ő nem lány feltételezed fiú csak bu'is xD

4 éve

dani20030415

XD ha azt állítjuk hogy nem lány akkor mért she?

3 éve

Szoboszlai3

Ez egy Britney Spears nóta is, bár szégyen hogy ezt tudom. :)

4 éve

HunOrionHun

She? Ezt nőnemre használják, és azt fejezi ki, hogy épp nem az... Akkor ez egymasnak mond ellent xd

3 éve

balazs.k

Ennél nem lehet eldönteni, hogy fiú vagy lány.

3 éve

LilienPigler

She az tényleg nő nemre használjuk és ha az lenne hogy nő akk az lenne a mondat hogy ő MÁR nem nő.

3 éve

BenceHovn

Szerintem azért használjuk she ként mivel az hogy he's a girl az angolban helytelen ezért ilyen hülye módon kell használni.

2 éve

Voltaire007

Miert kell az a betű?

2 hónapja

MiklsAndi

De ha nem lány, akkor miért „she”?

2 hónapja

Nndi130358

Akkor he vagy she?????? Da f---?

1 hónapja

Nndi130358

He-t es a she-t is elfogadja

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.