"He is my age."

Fordítás:Ő egykorú velem.

4 éve

17 hozzászólás


kasdor

Hahó az egyidős miért nem jó???

4 éve

solking

Jelentsd szerintem.

4 éve

szilarduk
szilarduk

Mer a nôvérjivel együtt jártam iskolába a Marvinnal, .. éss.. semmi egyebet nem tudok elmondani. Kéremm.. kapcsolja ki.

4 éve

yanesz

hat meg mindig nem tudja :)

4 éve

MrtaGardi

Az is jó csak a gép nem tudja

4 éve

P.Gabor

Már tudja.;)

4 éve

SH4RK300

Ő és én egyidősek vagyunk - Túl költői voltam.

4 éve

caeiros

Annyi éves, mint én - hát ez nem jött be...

4 éve

telek01

korom beli-t elfogadja, mondván elirtam egy szót

4 éve

vogl.lolita

Azt irtam hogy he is in my age ez miért nem jó

4 éve

encsi25

mert magyarul kellett írni :)

4 éve

Csillla

azt írtam, hogy "Ő annyi éves mint én".. azért szerintem ez is jó...

4 éve

Csillla

azt írtam, hogy "ő olyan korú mint én"... ez ugyanaz

4 éve

mccherry

Korombeli. Teljesen jól fordítható magyaros magyarra.

4 éve

malackutya

Korombeli

7 hónapja

Tams257109

Egykorúak vagyunk?

2 hónapja

Tams257109

Szerintem jó!

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.