Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"У мене є мільйон друзів."

Переклад:I have a million friends.

2 роки тому

5 коментарів


Dimitrij2015

Артиклі в моножіні не використовуть....

2 роки тому

Oleg653816

Поясніть будь ласка хтось, навіщо тут артикль "а"

1 рік тому

parbpi
parbpi

Артикль а означає "один з" чи це не помилка

1 рік тому

JimmyCarrotSP

Можливо тому що артикль відноситься до мільйона, одного з.

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

У цій вправі показано перехід числівника в іменники. A million як іменник означає не число Мільйон, а в переносному значенні Дуже багато. Хоч в українському перекладі написали Мільйон, та ми розуміємо, що ніхто тих друзів не рахував і сказано для красного слівця :) Почитати можна тут, це корисно: http://easy-english.com.ua/substantivization-of-numerals/

7 місяців тому