"Whatisthenameoftheyellowobject?"

Tłumaczenie:Jak nazywa się ten żółty obiekt?

4 lata temu

29 komentarzy


metys12

jaka jest nazwa żółtego obiektu

4 lata temu

gosiulda

też dobrze, ale "jak się nazywa" brzmi naturalniej nie zawsze trzeba wszystko tłumaczyć dosłownie :)

4 lata temu

KamilWrotk

"jak się nazywa" według mnie właśnie gorzej brzmi. Obiekt i przedmioty właśnie mają nazwy a nie same się nazywają.

6 miesięcy temu

olciawin

Jak nazywa się żółty przedmiot. To moim zdaniem jest najlepsze.

4 lata temu

Niezgoadna9

"Jak nazywa się ten żółty obiekt? " ujdzie i to ;)

3 lata temu

Patryk06

Tam jest obiekt a nie przedmiot

3 lata temu

jack959
jack959

przedmiot do object jest bez sensu item do przedmiot to rozumiem

3 lata temu

kostek.smolira

Jakie jest imię żółtego objektu?Może być?

3 lata temu

natalka200

Imie ma człowiek bądź zwierze

2 lata temu

Vitaminka458547

A nazywać się to podobne sformuowanie

1 rok temu

Yola448704

What is the name of the yellow object? - Jaka jest nazwa (tego) żółtego przedmiotu? / Jak się nazywa (ten) żółty przedmiot?

10 miesięcy temu

gosh45

może tu chodzi o niezidentyfikowany obiekt latający? skoro jest żółty i nie wiadomo jak się nazywa ....

6 miesięcy temu

MaciekStaczyk

jakie jest imię tego żółtego obiektu

2 lata temu

MaciekStaczyk

jakie jest imię tego żółtego obiektu

2 lata temu

m0t1eju5

Jaka kest nazwa tego zoltego obiektu

2 lata temu

Amelka680256

Dosyć fajne zadanie

9 miesięcy temu

Darek564183

ja napisałem bez ten i mi zaliczyło

3 tygodnie temu

DanielW151072

Czy żeby było "ten" nie musi być this?

3 lata temu

Patryk06

Nie

3 lata temu

Yola448704

DanielW151072, "ten" wcale nie musi być obecne w zdaniu polskim, ale... jakoś tak pasuje... W zdaniu angielskim natomiast równie dobrze może być "the", "this", a także "that". Najlepiej jest tłumaczyć ZNACZENIE zdania na ZNACZENIE, a nie kolejne słowa.

10 miesięcy temu

jack959
jack959

źle doradzasz najpierw angielski a potem doradzanie

3 lata temu

czeslaw5

Odpowiedzial dobrze a ty wcale

3 lata temu

jack959
jack959

a ty skąd się urwałeś

3 lata temu

jack959
jack959

może być this= ten, ta, to

3 lata temu

AdriannaMa401208
10 miesięcy temu

ania_dziam_

Jaka jest nazwa dla żółtego przedmiotu? - to jest źle?

3 lata temu

szlafrik

A nie może być jakie jest imię tego żółtego obiektu?

3 lata temu

Patryk06

Mi zalicza kolego

3 lata temu

jack959
jack959

co do wszystkich kolego piszesz nie dość że mało doświadczenia widać w twoim tekście to jeszcze źle doradzasz

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.