"What is the name of the yellow object?"

Tłumaczenie:Jak nazywa się ten żółty obiekt?

February 3, 2014

11 komentarzy

Sortowanie: najlepsze posty

metys12

jaka jest nazwa żółtego obiektu

February 3, 2014

gosiulda

też dobrze, ale "jak się nazywa" brzmi naturalniej nie zawsze trzeba wszystko tłumaczyć dosłownie :)

February 18, 2014

olciawin

Jak nazywa się żółty przedmiot. To moim zdaniem jest najlepsze.

December 11, 2014

Niezgoadna9

"Jak nazywa się ten żółty obiekt? " ujdzie i to ;)

March 23, 2015

Yola448704

What is the name of the yellow object? - Jaka jest nazwa tego żółtego przedmiotu/rzeczy?/Jak się nazywa ten żółty przedmiot/ta żółta rzecz?

February 1, 2018

kostek.smolira

Jakie jest imię żółtego objektu?Może być?

June 2, 2015

natalka200

Imie ma człowiek bądź zwierze

February 17, 2016

m0t1eju5

Jaka kest nazwa tego zoltego obiektu

August 11, 2016

Darek564183

ja napisałem bez ten i mi zaliczyło

November 16, 2018

Mieczysaw726134

personal object- osobista rzecz, natomiast tłumaczenie ;Jak nazywa się żółta rzecz- jest błędem , dlaczego. object= rzecz, przedmiot , obiekt

June 18, 2019

Elzbieta330450

Moje tłumaczenie też jest poprawne.

September 25, 2019
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.