1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "What is the name of the yell…

"What is the name of the yellow object?"

Tłumaczenie:Jak nazywa się ten żółty obiekt?

February 3, 2014

20 komentarzy


Yola448704

What is the name of the yellow object? - Jaka jest nazwa tego żółtego przedmiotu/rzeczy?/Jak się nazywa ten żółty przedmiot/ta żółta rzecz?


metys12

jaka jest nazwa żółtego obiektu


gosiulda

też dobrze, ale "jak się nazywa" brzmi naturalniej nie zawsze trzeba wszystko tłumaczyć dosłownie :)


KamilWrotk

"jak się nazywa" według mnie właśnie gorzej brzmi. Obiekt i przedmioty właśnie mają nazwy a nie same się nazywają.


[użytkownik usunięty]

    Jak nazywa się żółty przedmiot. To moim zdaniem jest najlepsze.


Niezgoadna9

    "Jak nazywa się ten żółty obiekt? " ujdzie i to ;)


DariuszCzu1

    Yellow submarine


Hali-na2020

    Właśnie; pierwsze co przychodzi na myśl, to łódź podwodna.


Mieczysaw726134

    personal object- osobista rzecz, natomiast tłumaczenie ;Jak nazywa się żółta rzecz- jest błędem , dlaczego. object= rzecz, przedmiot , obiekt


Kajka1992

    Dokładnie powinno zaliczyć jak sie nazywa żółty obiekt -do poprawki


MadziaPompa

    Dlaczego nie: Jakie jest imię tego żółtego obiektu? Przecież to dosłowne tłumaczenie..


gosh45

    może tu chodzi o niezidentyfikowany obiekt latający? skoro jest żółty i nie wiadomo jak się nazywa ....


buskes76

    Niezidentyfikowany obiekt latający -
    Undefined Flying Object = UFO


Ted-007

    Poprzednio było personal object- czyli osobisty przedmiot, a tu yellow object- czyli żółty obiekt I jak tu dobrze wybrać


buskes76

    obydwa tłumaczenia są prawidłowe


Elbieta571699

    Ten obiekt na horyzoncie,ten plywajacy obiekt


Barbara633680

    Mnie również nie zaliczylo "przedmiot"


br0d4
    Mod
    Plus

    A jak dokładnie brzmiała niezaliczona odpowiedź? W takich wypadkach najbardziej pomógłby zrzut ekranu. Wyjaśnienia tutaj: https://forum.duolingo.com/comment/35608643 §2.


AgaK101320

    Wpisałam przedmiot i mi nie zaliczyło, zmieniając na obiekt...


br0d4
    Mod
    Plus

    Słowo "przedmiot" też jest na liście akceptowanych odpowiedzi.

    Jeśli chcesz rozmawiać o swojej odpowiedzi, zawsze cytuj ją w całości - a jeszcze lepiej pokazuj zrzut ekranu https://forum.duolingo.com/comment/35608643 .

    Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.