Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"What is the name of the yellow object?"

Tłumaczenie:Jak nazywa się ten żółty obiekt?

4 lata temu

13 komentarzy


metys12

jaka jest nazwa żółtego obiektu

4 lata temu

gosiulda

też dobrze, ale "jak się nazywa" brzmi naturalniej nie zawsze trzeba wszystko tłumaczyć dosłownie :)

4 lata temu

KamilWrotk

"jak się nazywa" według mnie właśnie gorzej brzmi. Obiekt i przedmioty właśnie mają nazwy a nie same się nazywają.

3 miesiące temu

olciawin

Jak nazywa się żółty przedmiot. To moim zdaniem jest najlepsze.

3 lata temu

Niezgoadna9

"Jak nazywa się ten żółty obiekt? " ujdzie i to ;)

3 lata temu

kostek.smolira

Jakie jest imię żółtego objektu?Może być?

3 lata temu

natalka200

Imie ma człowiek bądź zwierze

2 lata temu

Yola448704
Yola448704

What is the name of the yellow object? - Jaka jest nazwa (tego) żółtego przedmiotu? / Jak się nazywa (ten) żółty przedmiot?

7 miesięcy temu

gosh45

może tu chodzi o niezidentyfikowany obiekt latający? skoro jest żółty i nie wiadomo jak się nazywa ....

4 miesiące temu

MaciekStaczyk

jakie jest imię tego żółtego obiektu

2 lata temu

MaciekStaczyk

jakie jest imię tego żółtego obiektu

2 lata temu

m0t1eju5

Jaka kest nazwa tego zoltego obiektu

2 lata temu

Amelka680256

Dosyć fajne zadanie

6 miesięcy temu