A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"We eat as we walk."

Fordítás:Eszünk, miközben sétálunk.

4 éve

31 hozzászólás


Lyzbet

Sziasztok!

Találtam az "as" -el kapcsolatosan egy kis információt,szerintem a későbbiekben még jól jöhet :

as :határozószó, elöljáró :

-vmiként, mint vmi (állás, munka)

pl. She works as a waitress.

-vmiként, mint vmi (használ, tekint, stb.)

pl. We used the box as a table.

-valamiként, valakiként (látszik, viselkedik, stb.)

He was dressed as a pirate. As a young man, he was very lonely.

as mint kötőszó:

-mert, mivel, minthogy (ok megadása)

You can go first as you're the oldest.

-amint (éppen), ahogy (mialatt, miközben)

I saw him as I was coming into the building.

-ahogy, ahogyan, amint (ugyanúgy mint)

This year, as in previous years, tickets sold very quickly.

4 éve

OldAkita

Mindez igen nagyon szép. A kérdés azonban felvetődik, bár azt hiszem az angol nyelvművelés doktoranduszainak kellene feltennem. Az "as" huszadrendűen valóban jelenthet "miközben"-t vagy "mialatt"-ot, de nem értem miért erőltetik mikor van szavuk rá, mégpedig a "while" Ez nem jelent százfélét csak ezt.

3 éve

Dr.Pohldn

Köszi!

3 éve

fefe_bp

azért némi köznyelvi visszacsatolást megköszönnék fordítógárdának, akiknek ezúton is köszönöm a munkájukat. (a)míg sétálunk teljességgel rendjénvaló.

4 éve

Eszter_angol

''Menet közben eszünk" - szerintem igazán magyaros megoldás :)

4 éve

Felenar
Felenar

Ugyanezt írtam én is. Szerintem magyarul ez az egyik leginkább használt verzió.

4 éve

safranyl

Az "eszünk miközben megyünk"-et is el kelle fogadni szvsz.

4 éve

akiralyb

hol van a miközben?

4 éve

FanniFldes

A walkra ha rakattintok azt irja : jar, gyalogol . A mondatomban azt irtam: ugy eszunk ahogy jarunk (tudom nem tul ertelmes) es a gep csak a jarunkot huzta ala es javitotta setalunkra mikozben a program szotarja a jar szot irja ki

4 éve

bpeti56

Az ékezetek soha nem ártanak... Próbáld meg legközelebb használni is őket!

2 éve

Erzsike51

A gyalogol ugyan az mint hogy setal vagy nem?

4 éve

andrea.saj

Ez mégis milyen mondat? ??

4 éve

Zsoci_B

Nem erthetoen mondja

4 éve

nyusziagyar

"Eszünk ahogy megyünk."-ezt dobja google és szerintem is jó, persze a megoldások között nem szerepel. :(

4 éve

Zsupy

Szerintem a "We eat while we walk" jelenti ezt. Vagy tévedek?

3 éve

sweetip

Az evés közben sétálunk az miért nem jó? Szerintem ennél magyarosabb lehetőség nincs...

1 éve

KincsMakol

Én is ezt írtam:( nekem se fogadta el

1 éve

PterGimesi

Én work-ot értettem. :)

4 éve

Zsupy

Szerintem a "We eat while we walk" jelenti ezt. Vagy tévedek?

3 éve

annaparilla

Az a bajom, hogy azt mondta ez az izéke, hogy ''wak'' közbe pedig walk! Elvesztettem emiatt ezt a pályát! :)

3 éve

gombika1980

Ritka félresikerült mondat... :)

3 éve

dobosiati

Kb 2000szer bemontam helyesen és nem értette >/ Nagyon idegesítő!!!

3 éve

DankZoltn

Walk kiejtese nem ertheto.

3 éve

Attila075

Az as helyett miért nem during van?

3 éve

vargajonatan

nekem jó lett hi hi ..

2 éve

Niki459436

"Evés közben sétálunk." Szerintem ez teljesen elfogadható. Legalább is én tartalmában nem látok többet, mint az "Eszünk, miközben sétálunk." -ban.

1 éve

tarmiklos1

Evės közben sètálunk sokkal inkább használatos a magyarban, de hát ez angol.....

5 hónapja

lazar320633

Barom a doalingo már elnézést!

1 éve

GaborGyuri

Ez olyan jo magyarosra sikerult...:-)

4 éve

AgnesBedo

Eszünk, amíg sétálunk. Ennek is jónak kéne lennie, hisz oly nagyon elfoglaltak vagyunk :-) Az első variációnál - ami a feladat megoldásánál ad ki - mindenképp jobb.

4 éve

pezzonovante1

Stimmel. Én is az amíg variációt írtam :-(

4 éve