"The woman has girls."

الترجمة:المرأة لديها بنات.

July 18, 2016

11 تعليقًا


saed901485

المرأة تملك بنات ؟!

لو جاتلى تانى هكتبها كدا برضو مش زنب دين اهلى انكم معقديين

June 26, 2017

hDCQ13

كتبتها صح جاني غلط وش ذا؟؟؟

October 21, 2018

hDCQ13

ليش كتبتها نفسها جاني غلط؟؟؟؟

October 21, 2018

ban233481

The woman has girls

October 7, 2018

Rawdha295091

المرأة لديها بنات

October 31, 2018

Ahmed927927

Very hard question

March 14, 2019

Fatima_ameer98

شلون افرق بين woman و women

May 8, 2019

hossamAhme580138

Woman امرأة Women نساء الخلاصة Woman مفرد زي Man كده و Women جمع زي Men كده اتمني تكون فهمت

June 18, 2019

hussein676698

نفس المعني يا بشر

June 28, 2017

60nB4

لدى المرأة بنات

July 5, 2018

Mohamedelzomor

هما عايزين ايه

April 16, 2019

المناقشات ذات الصلة

تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.