1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Ben bir erkeğim ve o bir kad…

"Ben bir erkeğim ve o bir kadın."

Çeviri:I am a man and she is a woman.

February 3, 2014

300 Yorum


sanalad

soru; ben bir erkegim ve o bir kadin

cevap;

a) I am a boy and she is a woman b) I am a dude she is an apple c) I am a man and she is a woman

a ve c şıklarini isaretledim ama c şıkkı icin yanlis dedi ya neticede "boy" erkek oldugu gibi, "man" erkek degil mi yani !?


Kemal844086

Boy erkek çocuk men ise adam


CELAL826149

Sonuçta ikiside erkek demek işte neden kabul etmedi ki


EsraAkkoca

Cunku bir tanesi erkek çocugu digeri buyuk adamdir


aegeanandsea

'Boy' genelde "oğlan" anlamında, 'Man' ise "adam". Boy kelimesi genelde genç erkek çocuklar için kullanılırken, man büyük erkekler için kullanılıyor. (Yani adamlar için. .d)


MeryemKizg

Ya zaten öyle aa


the_student_esa

bnede Man ın onune a yazmadım diye yanlış olmuş


Nariwa

Haha çok komik he sanki aklın gidik varya arkadaşlar oğlan tamam ama erkek te tamam onu kabul ediyorum ama yani küçük bir çocuk ve ortaboyda anladınız mı beni


pikacuuturk35

Boy ergenlik caginda olan insanlara soylenir :)


RyaYlmaz7

Aynen ben de öyle demisti m ama benimkini de kabul etmedi


VeysiCelik1

Boy oğlan(erkek çocuk) man ise erkek(adam)


Nariwa

Arkadaşım doğru demiş sin tamam sana bişey damiyoru ama yorumunu çok güzel doğru yani citten hani erkek ve oğlan kelimesi mükemmel olmuş eline salık güzel yazmışsın


Ashley883676

Actually ı think answer is "C" because man in the turkish " adam"or erkek ( right? because ı don't know) and boy in the turkish "erkek" so ı think this is questions bad


zeynep1861

men çoğul olmuyor mu ??


ALEYNA477626

evet çogül oluyor


CELAL826149

Man adam demek değilmi abla


Akbulut12

Hep aynı cümleleri vermeye başladı. Sıkıyor


EyanMutlu

1 harfle yanlış yaptik


memtsaglm

Arkadaslar erkek de adamda man dir cocuk veya oglansa boy dur ona gore


zcanzaslan

Lady de bir tek ben mi takıldım. O kadın neden woman olmadı?


BerkayTekden

man adam demek değil miydi? male kullanınca neden olmuyor?


yusufak

Ben bir erkeğim ve o bir kadın. Ama bu nun hayvanlar konusuyla alakalı bir tarafı yok.


NisanurYam5

Men= Erkekler Man=Adam demektir


MiraAra

Off bir olmuyor


cenk.giray

erkek = male dır . ı am a male and she is a woman. YANLIŞ değildir...


kprshMeser

Man adam demek olduğu halde erkek anlamında nasıl kullanılıyor bi öyle bi böyle olmaz bu iş kafa karışıklışı ıluyo


Losmawnt

I am a man and she is a woman


simsixx

Man de erkek demek !!


EsraAkkoca

Man adam demek erkekle ayni sey yani ama boy oğlan icin kullaniliyor


Yasso___101

Man tekil mən çoğul arkadaşlar


Recep735840

2020de okuduysan like at


BUSEMERVE5

Arkadaşlar sizdede yanlış yaptınız halde doğru diyormu??


olcaysinan

A veya an neye göre koyuluyor surekli onlari yanlış yapıyorum


MevlanurSEVEN

bencede yanlış değilmi


berra430700

Doğru yaptığım halde YANLIŞ dedi sinir oldum


AdaMrcn

a woman olması neden zorunlu ki


cenk.giray

erkek=male I am a male and she is a woman. YANLIŞ değildir..


KamyabReza

(Ben bir erkek ve o bir kadindir) yazilmaliğidir de mi?


zeynep76586

klavyenin salaklifi yuzunde yanlis yazdim yaaa


GultenYete

Urjbfnbvhtfg6gccfd nf mbxdr3ewwhvvgfhgvwnenwjrjhefjjejjdjjdsshdhbndnsmsnsnxnbdy3uxjdhznjdnx


GultenYete

GdskskgzxbcGzf u


eyma718149

men adam demek ancak çoğuldur çünkü kuralsızdır. (yanlış biliyor olabilirim, özür dilerim şimdiden)


duolingo4684

i am a boy and she is a woman


AhmetYilma112649

She veya he fark etmemeli ya hangisini tercih etmeliyim bilmiyorum ki bilen var mı


Yasso___101

She kızlar bayan kadın için kullanılır


Tolgahan608250

She den sonra neden is geliyor?


melankoli3

Adamım dememiş ki man yazalım ❤❤


Aysel454789

Bende aynısını cevaplamıştım


10_ur

am is are geniş zamanda gelmiyordu?


melike399019

Bu kesinlikle yanlis


Muhammed738733

An ile a farki nedir


tehmine985815

Mesela an apple ,a man farki bu


PembeBaynd

Men çoğul man tekil diye biliyordum ben


Gemlikkorfezi

And yazan baloncuk olmadığı için seçemedim...


ibrahim979043

Abi neden He değilde she kullandık ?


Yasso___101

She bayan, kadın, kız He erkek, oğlan


Emrezdemir14

İs takısı ne anlama geliyor


lyas841557

Benim cevabım doğru olmalıydı


lyas841557

Benim cevabım doğru olmalıydı


N.CanKIRIK

sorularda ilk defa "erkek" kelimesini görünce "male" diye düşündüm. fazla düşünmemek lazımmış. konuda geçen kelimeler sabit, man, woman, boy, girl, apple, water, bread


SerkanCanm

Doğru yazılmasına karşın yalnış cevap diyor????


YUNUSALTUN4

Olmuyo Lan civdivicam


Keltafa

I am a boy and she is a wonam yaptım ama boy yerine man olacakmış


Canku13

Doğru yaptığım halde yanlış.diyo yaaa


SEMAGLAKGL

He ve she arasindaki farki demeli bunlari bilsek zaten surada ingilizce ogrenmeye calismayiz


ybt581822

Ne alaka ya boy a oğlan yazıyorum kabul ediyor erkek yazıyorum kabul etmiyor man e erkek yazıyorum kabul ediyor şimdi etmiyor


Frat848767

Woman ı women diye yazdım direk can kırdı çok saçma


YusufErcan10

Bu cumleyi dogru yaptim ama orada I yerine İ dedigim icin yanlis saydi... Bisey demiyorum


HATCEEDA

I yeine İ yazdim yanlis dedi


Themarie2

men doğru yaziyorum ama orda yanlış gösteriyor!


Hadileri

Man adam demek boy=erkek çocuk ama bazen man erkek olarak kullanılabilir


irem288951

Boy demesi gerekmiyor muydu?


SENA459455

"Male" da erkek demek ama onu kabul etmiyor!


LunaDONAT

Ben yazmadan kabul etti


GlahGke1

I am a boy she is a women doğru cevap olması lazım


nestexsoftware

Arkadaşlar gramel çalışsın biraz da


ArapEmrah

Kurucan kelimeyi ❤❤❤❤❤❤❤


Smokebulut

Bu işten bir cacık anlamadım ıstagram ekleyin de konuşalım Fatih_kuzu25


evvalTorgu

Yani man yazıyorum yanlış oluyo men miişş


MemmedliMe

Bunu biri anlata bilirmi?


skender12400

İs yazağıma ise yazmışım yanarım yanarım da ona yanarım.


aliokur

Man adan degil mi ?


Belen746608

I'm yazdım... kabul etmedi


ElvanAdir

Aynı cevabı yazdim ama yanlış dedi ustelik ard arda 10 doğrum vardı


zeyneeep12z

boy erkek oluyor man olmaz o man adam demek


ElvinHtmov

Ben şu dersi anlamadım


Yamursena5

Ben bir oğlanım yazıyor dolayısıyla boy olması lazım


Asmin792479

E ben zaten doğru yaptım neden yanlış sayıldı ki?


ula729601

Nokta koymadım diye yanlış cevap vermek


ilknur4016

Ya ben sadece sunlari yazdım hepsi doğru sadece women yazdim dogrusu woman mış


Happiness480994

Ben doğru yazdım ama yanlış dedi ve canım gitti


feyzq8

Ya aynısı yazdim kabul etmedi


Ilahin2

A koymayı unutmayın ben unuttum


hasanadali

Yazdigim cevap yanlis diyor ama kendi cevabi da benim yazdığımın aynısı


sinem53272

a yerine one desem ne olurki


RabiaRose

Doğru cevabı yazıyom yqnlış diyo biraz hatalı bir uygulama


Orxan1441

Doğru yazıyom olmuyo


Vosvoserella

Doğru diyor ama yanlış diyor ???


gizem973188

Man adam demek değil mi


yavuz131570

Men beyler adamım yerine kullanılmıyormuydu


ROJN602449

Benim ki de dogru


CansuVural2

Ya dogru yazdigim halde neden yanlis kabul ediyor


alar966786

Ben cevabin aynisini yazmama ragmen kabul etmedi


Abdulsamet107866

Dogru yazdigim cumleye yanlis diyor


YagmurTopal

BOY u kabul etmiyo


Aysu16112006

SHE evezine he yazdim sehv yazdi


Aysu16112006

She evezine he yazdim sehv goturdu


Ezgiyilmaz_

Doğru yaptım ama yanlış dedi


leyla601090

Çok saçmasınız ya üfffff


leyla601090

Çok saçmasınız ya üff


Zehra231111

He diyorum kabul etmiyorsunuz she diyorum yine etmiyorsunuz


Yasso___101

Arkadaşlar He erkek cinsi için She ise kadın cinsi için kullanılır bu bilgi her zaman doğrudur


ahsen382150

Iyi de boy erkek man adam oglanla erkek ayni sey degilmi


Mehul707478

Erkek boy değilmi bre


ElifBektas5

Dogru yaptigim halde yanlis dedi


srgrp

Neden herseyini dogru yazmama ragmen yanlis gosteriyor


kemaltalayhan

Doğru yaptığım halde yanlış gösteriyor. Yazdığınız sonuç ile birebir aynı


Ayhan188605

I am a man and she is a woman buna uygulama yanlis diyo I am a man and he is a woman buna ise dogru hata bende mi uygulamada mi


Galaksi41

I dan sonra am eklemedim diye olmadı am olmadan olmaz mı yani...?


miriam857126

boy bazen erkek oluyo bazen erkwk oglan anlamadim


Betl829487

Boy erkek man adam diye biliyorum bendeeee


Beyzanur167524

Gittim ❤❤❤ gibi boy yaptım çıvdığoğum


sinem907889

aynısını yaptım olmadı neden hata veriyor?


euyar42

Afedersiniz yanlış kontrol


euyar42

Bu uygulama şöyle şeylere çok dikkat ediyor mesela woman çok dikkat etmiyoruz women yazıyoruz öyle şeylerde


MehlikaKur1

Man adam demek kafam karıştı


sena122833

Soru ben bir erkeğim ve o bir kadın ben I am a boy and she is women yaptım kabul etmesi gerekiyo yanlışlık var soruda


Nandini515191

Dogru cevap verdiğim halde yanlış cevap diyor


mamuur

doğru ama bu da kafa yani karışabilir


Duygu5846

ayn boy erkek man adam burası yanlış


alpercan799622

Doğru yazsanda yanlis diyor


Eminezabu

Büyük/küçük harflere bu kadar takılmasın ya


RyloKeus

Ben doğru yazdım ama dedi yanlış yazdın


znurBilek

she is a women and I am a man

yazdım kabul etmedi sonuç olarak aynı şey


Leman111370

Ya boy erkek demek ztn niye kabul etmedi


Edanur51983

Doğru yazdım kabul etmedi


Hividarlme

I am a boy and she is an woman yaptim yanlis diyor an yerine a olmasi lazimmis seceneklerde a yoktu


Hacinazar

Sadece nokta (.) için yalnış diyor


samet851893

Man erkek değil men erkek


lae07082020

man yazmamın daha doğru olacağını anladım... ben boy yazmıştım boy olması için erkek çocuğum veya oğlanım mı demesi gerek o zaman


arslan851454

Doğru yaptığım halde yanlış gösterildi


arslan851454

Doğru yaptığım halde yanlış yaptığımı söyledi


hatiko9

Düzgün kontrol edmiyorlar


esananebegardas

Boy yaziom yanlış diyor man yaziom yine yanlış diyor


IrmakAydn9

Çok kötü bir soru


MehmetAliSr4

Boy erkek cocuk siz ama men yazmışsınız


zehra114155

Bazen uygulamalar da hata yapar ama yapmayın beklemezdim bunu her erkek adam olmaz düzeltin abi o zamn kndinizi


ceren260362

Aynısını yazmama rağmen yanlış saydı ilginç.


Zeynep776325

Sadece nokta koymadım ya


arslan851454

yanlışıkla woman yerine women yazdım ve yanlış oldu


zeyzey861088

Man adam demek değil mi neden erkek kelimesi için kullanıliyor


zeyzey861088

Man adam demek değil mi neden peki erkek kelimesi için kullanılıyor?


zeynep345887

Doğru cevabın aynısını yazıyorum ama kabul etmiyor


Sabrina704584

Aynısını yazıyorum ama kabul etmiyor


Amin404156

Am'i hep kaçırıyorum


Deniz434237

Aynısını beş defa yazdım kabuş etmiyor


BUSEMERVE5

Arkadaşlar sonuçta ikiside erkek değilmi kafanız karışmasın


Zehra341947

Cümledeki is olmalimiydi? Kadindir demiyoki kadin diyo sadece


Sla281559

Bu soruda bi sıkıntı var


Sla281559

Ben cümlenin aynısını yazıyorum kabul etmiyor


Nigarss

Sonda a yazmamışım ve yanlış çıktı off


beyxa002

İs koymamın amacı ne o kadar yaziyorum


Ronahi485

Boy oglan man ise adam degil miydi


dilara_yl_dz480

I am a man and he is a woman yazdım diye canım gitti


XuNA50377

Doğru cevap yazıyorum kabul etmiyor


XuNA50377

Doğru cevap yazıyorum kabul etmiyor


Ecrinbstnc

SÜZCE BU PROGRAM GÜZEL Mİ BENCE MÜQ


merve546641

Su an oynayan varmı


Dilek782965

Insana bildiğini şaşırtıyor bune yaaa


nisa667525

Ben doğru yaptım ama yanlış dedi


NazAyeAvc

Ben önceki sorularda "boy" tercume ederken erkek dedim kabul etmemişti...


Nisa833146

İyi de boy erkek demek men adam demek!?


Nariwa

Şu am ve I bi öne geliyor


LemanEhedo

'Man' adam demek burada neden oğlan anlamında?


LemanEhedo

Man neden oğlan anlamında ki?


LemanEhedo

Ya hep bunda kalıyorum


Aysperiyo

Women yazdım canım gitti aa


Murat348287

Aynısını yazdim ama kabul etmiyor


FurkanMust13

Ben aynı cevap i yaptığım halde kabul etmedi


liMuQ1

❤️❤️❤️


[aktif olmayan kullanıcı]

    Man adam demek male ise erkek demek


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Sadece s takısı getirmedığim için kabul etmedi


botanozmen

      Am/İs/Are ne işe yarıyor


Aydan651980

      Çok saçma bunun yüzündün 1 kalbim gitti ya ama olsun neyse bidahakine dikkat ederim teşekkürler duolingo


glqvaG

      I am a man she is a women yazdim yanlış dedi why??


haziransla

      Boy oğlan , man adam değilmii


Mihriban760858

      Doğrusunu yaptığıma rağmen hiç kabul etmedi


Esma476740

      Basqa vaxt man sozunu adam sozu kimi gotururler


Dilan959996

      Ben aynisini yazdom ama yanlis dediiiio???? ??????????????


kader372566

      Doğru yazdigim halde yalnış cevap diyor


Esra45137

      Dogru yaptım ama yanlis diyor


utku-2010

      Bunuga yanlış yapmayın yani


Emrah20432

      Dogru cevabi kabul etmiyor


smailArman

      Duolinga lütfen bana yardımcı ol


onlybuse

      Ben cevabin aynisini yazdigim halde yanlis diyo


tuana2881

      Boy ve man erkek işte kabul etmedi


DLARA233006

      He o demek kabul etmeli


Berkayasla19

      Ben doğru yazmıştım ama kabul etmiyo


TuanaTubai1

      She olmamaliydi, nedense she yazmak gerekiyormuş.


Aye19859

      Aynen yazıyorum kabul etmiyor


onur279826

      Bu soruda sorun var cevabi 3 kez girdigim halde kabul etmiyir ve canlarim gidiyor sinir bozucu


yasin903981

      Adam deseydi man yazardık ama erkek yazmış boy da geçerli olmalı


MertAKTI

      Sabahtandir çözemiyorum yaww


Emma156083

      Ohaaaa yaaa! Boşuna okadar eziyet çektiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiıiiıiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim!!!


Emine25547

      Doğru yaziyorum ama yanliş diyor I am a boy and she is a women Ben bir erkegim ve o bir kadın Doğru degil mi


kIt4K

      Cevabım doğru


akkaya28

      Dogru yapdim ama yanlis dedi


zeynepasyaoter

      Senin sorduğun soru ❤❤❤ gibi


MERYEM-ARMY

      Boy erkek demek e man da erkek demek 2side aynı


A.Doanay

      She is e ve he is e aynışey çok saçma


AsiyeTemiz

      Soru çok dağınık olmuş


Ecrin575600

      Çok uzun kelime ya ni zorlar


saniye694762

      Benimkinide kabul etmedi


Vardar9

      Aynı şekilde yazdım kabul etmedi


admnapacan

      난 그냥을 쓰지 않았고 받아들이지 않았다.


lEm1a

      Doğru yaptığım halde yanlış dedi


helin952777

      Woman yerine women yazdım kabül etmedi


SevimKef

      Ben cümleyi doğru yazdim ama yanlış gördü acaba neden ?


FadimeGune

      Yaakafayıyicemhankisi oglandemek yagg


HarunAkdem4

      Yazdigim cevapla alttaki verdigi cevap ayni olmasina rağmen kabul etmiyor

      Cevap

      I am a man and she is a women. Ama kabul etmiyor


esra726776

      Çıldıracam ya he ve she aynı anlama gelmiyomu he yazıyorum yanlış kabul ediyo


Nnrmin

      Sözlərin arasına boşluq qoymadan yazandada doğru sayır.


BelmaAzra

      Ben doğru yaptım ama yanlış dedi


dfhjyffghggjkg

      Merhaba arkadaşlar


RavzaMelek1

      Ben dogru yazıyorum ama yanlış diye algılıyor


srkbyz

      She olmasa nolurdu


AlparslanM10

      Male erkek demek değilmi? I am a male neden diyemiyorum?


Firdevsift

      Ben ne dedim salak şey


fidan377476

      Ayni deyib bencede


GlenTonka

      doğru yazdım yanlisdiyirr


Nisa_5285862

      Benim cevabım "I am a man and she is a woman" di ama kabul etmedi


recep247869

      Men yazıyorum man olack diyor man yazıyorum men olacak diyor


filiz328776

      Doğru yapıyorum ama yanlış veriyor


burin781296

      Doğru yazrığım halde yanlış demesi sinir ettti beni


Melih732308

      Women i kabul etmiyor


symaydn

      Bağzi yerlerde woman bağzi yerlerde women diyor neden oyle?


zilan140816

      Ben dogru yaziyorum ama " ben" kelimesini yazarken benim klavye l yani ben kelimesini boyle yaziyor böyle de kabul etmiyor


zilan140816

      Ben dogru yaziyorum ama " ben" kelimesini yazarken benim klavye l yani ben kelimesini boyle yaziyor böyle de kabul etmiyor


zilan140816

      l am a man and she is a woman


ecrin.karuk

      aynısını yazdım niye kabul etmedi bu :(


ResmiyeTrk1

      Aynı seyi yazdim ama kabul etmedi ve canımdan aldı.


Pelin131278

      Ben erkek yerine male yaxdm çünkü neden olmasn lan bunlar kolay


Ali977166

      Boy erkek çocuk olarak man yetişkin erkek olarak


hazalsugl

      Ya hepsini okumadim ama yada bos ver

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.