"Ben bir erkeğim ve o bir kadın."

Çeviri:I am a man and she is a woman.

February 3, 2014

130 Yorum


zeynep1861

men çoğul olmuyor mu ??

September 10, 2014

ALEYNA477626

evet çogül oluyor

March 20, 2018

hasan112

Evet

November 16, 2014

ElifKacar

Ama orda man dicek bir adam diyo zeynep

March 23, 2016

_angel.ymr_123

Ayn

October 5, 2019

elif846286

Evet

June 12, 2019

sanalad

soru; ben bir erkegim ve o bir kadin

cevap;

a) I am a boy and she is a woman b) I am a dude she is an apple c) I am a man and she is a woman

a ve c şıklarini isaretledim ama c şıkkı icin yanlis dedi ya neticede "boy" erkek oldugu gibi, "man" erkek degil mi yani !?

February 24, 2015

Kemal844086

Boy erkek çocuk men ise adam

February 27, 2018

EmineGedik4

Evet

October 4, 2018

Bade721236

Evet bende öyle yapmıştım

September 15, 2019

NazmiyeKor1

A

February 25, 2018

takral

ben o harfini anlıyamiyom sanki uygulama bozuk

July 28, 2019

ahmet971538

Man adam boy oğlam yani çocuk Anlamında

February 13, 2018

eyma718149

boy erkek çocuk, man büyük yetişkin adam anlamında kullanılır.

July 1, 2018

glsevil7

Man adam, boy da oğlan ,erkek çocuk diye geçiyor ama man büyük adam ikisi aynı şey değil boy sadeletirilmiş hali çocuk gibi düşünebilirsin

October 30, 2018

memtsaglm

Arkadaslar erkek de adamda man dir cocuk veya oglansa boy dur ona gore

November 25, 2014

olcaysinan

A veya an neye göre koyuluyor surekli onlari yanlış yapıyorum

December 9, 2014

gule938440

Canlı valık için bir a cansız varlık için bir an

July 23, 2018

alp52854

Salliyorsunuz

August 6, 2019

zcanzaslan

Lady de bir tek ben mi takıldım. O kadın neden woman olmadı?

December 25, 2014

BerkayTekden

man adam demek değil miydi? male kullanınca neden olmuyor?

November 21, 2015

berra430700

Doğru yaptığım halde YANLIŞ dedi sinir oldum

July 8, 2016

FurkanDirg

Cevap budur. I'm a man and she is a woman

August 15, 2016

SlaSahin

Boy degil mi yaaa ne sacma olmus

August 17, 2016

SeldaGungo

ı am a man and sheis a woman

August 23, 2016

Zeze884826

Bu ne

October 5, 2016

AzraYlmaz5

Yalniş yapılmış

October 12, 2016

AdaMrcn

a woman olması neden zorunlu ki

November 16, 2016

yusufak

Ben bir erkeğim ve o bir kadın. Ama bu nun hayvanlar konusuyla alakalı bir tarafı yok.

December 17, 2016

Gulu319340

She le she's in farkı ne?

January 30, 2017

Cenk-Berber

biri she diğeri she is

July 22, 2017

EyllEda

Man yazdım doğrusuna guy yazıyo man desem olurmu

March 1, 2017

dilara666091

Men çoğul mu?

April 7, 2017

sema410515

Cümle şu olcak I am a man and she is a woman aynisini yazdim sırf is yok diye bir can gitti :(

November 2, 2017

iku251895

Doğru yapıyorum yanlış diyor konturol de ettim ama

January 27, 2018

NisanurYam5

Men= Erkekler Man=Adam demektir

January 29, 2018

Fehmi999177

Man adam kadın woman değilmi bilen söylesin

February 9, 2018

MiraAra

Off bir olmuyor

March 3, 2018

ELFSU10

Man kelimesi yok

March 22, 2018

Akbulut12

Hep aynı cümleleri vermeye başladı. Sıkıyor

April 3, 2018

EyanMutlu

1 harfle yanlış yaptik

April 18, 2018

cenk.giray

erkek = male dır . ı am a male and she is a woman. YANLIŞ değildir...

April 18, 2018

cenk.giray

erkek=male I am a male and she is a woman. YANLIŞ değildir..

April 18, 2018

Yeimzkaya

man adam demek boy erkek çoçuk demek

April 19, 2018

Emrecannkoc

Men i neden adam diye kabul etmiyor ki şimdi

May 20, 2018

Ismailnel2

Vhhgg

June 4, 2018

KamyabReza

(Ben bir erkek ve o bir kadindir) yazilmaliğidir de mi?

June 10, 2018

zeynep76586

klavyenin salaklifi yuzunde yanlis yazdim yaaa

June 20, 2018

GultenYete

Urjbfnbvhtfg6gccfd nf mbxdr3ewwhvvgfhgvwnenwjrjhefjjejjdjjdsshdhbndnsmsnsnxnbdy3uxjdhznjdnx

June 30, 2018

GultenYete

GdskskgzxbcGzf u

June 30, 2018

eyma718149

men adam demek ancak çoğuldur çünkü kuralsızdır. (yanlış biliyor olabilirim, özür dilerim şimdiden)

July 1, 2018

kprshMeser

Man adam demek olduğu halde erkek anlamında nasıl kullanılıyor bi öyle bi böyle olmaz bu iş kafa karışıklışı ıluyo

July 10, 2018

duolingo4684

i am a boy and she is a woman

July 26, 2018

AhmetYilma112649

She veya he fark etmemeli ya hangisini tercih etmeliyim bilmiyorum ki bilen var mı

August 15, 2018

Tolgahan608250

She den sonra neden is geliyor?

September 1, 2018

mimigomez15

Evet

September 18, 2018

AlpErenGunes13

Men adam demek

October 8, 2018

emirnisa4

Biraz uzun oldu ama yinede çözdüm

October 18, 2018

mete499071

Mal etti

October 24, 2018

melankoli3

Adamım dememiş ki man yazalım aq

December 22, 2018

Aysel454789

Bende aynısını cevaplamıştım

December 24, 2018

10_ur

am is are geniş zamanda gelmiyordu?

January 14, 2019

melike399019

Bu kesinlikle yanlis

January 24, 2019

Muhammed738733

An ile a farki nedir

January 27, 2019

PembeBaynd

Men çoğul man tekil diye biliyordum ben

February 7, 2019

Wallveins.x

I am a man and she is a woman

February 14, 2019

Gemlikkorfezi

And yazan baloncuk olmadığı için seçemedim...

February 16, 2019

ibrahim979043

Abi neden He değilde she kullandık ?

February 25, 2019

Emrezdemir14

İs takısı ne anlama geliyor

February 28, 2019

lyas841557

Benim cevabım doğru olmalıydı

March 2, 2019

lyas841557

Benim cevabım doğru olmalıydı

March 2, 2019

Li._.sa

'Ben bir erkeğim yazıyor" "I a man" kısmı yanlış verilmemiş mi? "I am a BOY" olması gerekmiyor mu

March 14, 2019

sevda590999

Neden a yi koymadik diye yanlis oluyor

March 17, 2019

asli209652

İs in görevi ne

March 17, 2019

Dnizmmmdov
April 9, 2019

Celil_004

'' I am a boy '' is true

April 20, 2019

Mibrahimk

Dude nedir

April 25, 2019

HZPRNM

Banane

April 27, 2019

ali809042

Neden

May 23, 2019

esmira308435

Cok guzel bir proqram

April 28, 2019

Yurda976728

I'm yazdim kabul etmedi

April 30, 2019

Ebrar565576

Man adam demek orada ise erkeğim diyor boy olmali!

May 8, 2019

glcantopel

Man adam Boy erkek cocuk demek degil mi ? Nasil ayırt edilecek anlayamiyorum.

May 4, 2014

mcrali

A mAn A womAn tekil (ikisi de A) mEn womEn olunca cogul.

November 30, 2014

ElifKacar

Womanda kadin demek

March 23, 2016

Fehmi999177

Aynen

February 9, 2018

melankoli3

Uygulama keyfine göre hareket ediyor lcmldmckxncn

December 22, 2018

Hakanoran

is,are takısı kelimenin sonuna dir,dır takısını getirir getirir.Soruda dir,dır yok ama cevapta var.!!!!!

July 4, 2014

hahayahja

S takısı nasıl geliyor biri açıklayabilir mi

November 10, 2014

BerkayTekden

man erkek demek değil mi neden male kullanmıyoruz?

November 21, 2015

KenanDoan5

Cvp I'm a man and she is a woman

March 13, 2016

MevlanurSEVEN

bencede yanlış değilmi

June 4, 2016

nisa77138

Ben bir oğlanım diyor Boy: oğlan Man: adam Ama boy kelimesini koymamışlar

April 29, 2018

zeyd599146

Boy da erkek adamda

November 1, 2018

MehmetSark3

A

May 29, 2019

deniz270278

Bu ne be

June 2, 2019

layakmak

Yanlış

June 11, 2019

Aktas_kun

Şimdi herkesin aklında şu soru var: Neden boy değil ? Çümkü boy erkek çocuk anlamına geliyor. Duolingo burda yetişkin anlamında erkeği sorduğu için ''man'' yine yetişkin anlamında kızı yani kadını sorduğu için woman Duolingo burda ne isteğini bize söylemesi gerekiyordu hepsi bu kadar yoksa burada bir yanlışlık yok :) Umarım yardımcı olabilmişimdir

June 12, 2019

Eda353464

I am a man and she is a woman olurken nasıl erkekde am olup kadında is oluyor 2 şahıs olduğu için mi

June 12, 2019

HaticeKbra735281

Boy hem oğlan hem de erkek anlamında değil midir?

June 14, 2019

Deniz770479

Erkek =boy ancak orda man i erkek kabul etmiş man = adam demek değil mi bence soru hatalı

June 19, 2019

bayram70953

Yanlis bir soru

June 23, 2019

Sleyman632517

Doğru yaptığım halde yanlış diyor

June 28, 2019

serthan5

S takısı yok nerde çoğul açılayın

June 29, 2019

Onurimek19

ben anlamadım

July 2, 2019

bilalakix

Hadi canim erkek man diyor ama erkek boy olmasi lazim ve man adam demek .

July 12, 2019

Rdvan33498

Ben ne yazmisim heee ne yazmisim

July 14, 2019

YesimTubay

Ben zaten aynısını yazdım

July 15, 2019

lovemyself45

Boy da erkek degil mi?

July 16, 2019

SonayBesni

Man demesi gerek

July 17, 2019

batuksrr

the yazmayınca yanlış oluyor saçma

July 22, 2019

takral

hepsini ezberledim ama sadece o harfi var. she is yapiyom yanlış çıkıyor başka soruda syi çıkartıp he is yapıyom bu sefer cevap she is çıkıyor. lütfen bunu biri bana açıklasın

July 28, 2019

Apocandullah

Burda erkek kelimesinin ingilizce karşılığı "male" olarak yazılmalı. Lütfen bunu düzeltin.

July 29, 2019

Siznesinizla

Sa gencler

August 7, 2019

layda630443

Orada belirtmemiş ama sadece erkek demiş diğerlerinde adam diyordu ondan kafam karıştı

August 11, 2019

Enes773161

Ben doğrusunu yazdım yanlış yazdı N diyor kendi doğrusunda benimki var saçmalık resmen

August 26, 2019

Ravza972789

Boy da erkek demek değil mi?

August 27, 2019

Sooyaa__4207

En küçük hatada uyarsa bari ✡ yahh

August 28, 2019

Sooyaa__4207

Oh be sonunda doğru oldu

August 28, 2019

Aygl118088

Ne demek man ya? Erkeğim yazıyor! "Ben bir adamım ve o bir kadın" diyecektiniz o halde!

August 31, 2019

HuseyinKar528086

Bu am

September 14, 2019

yamur285463

cümleyi doğru yaptığım halde yanlış dedi burdan baktım doğru gözüküyor anlamadım

September 16, 2019

ZeynepYuce3

Evet

September 17, 2019

Sude341053

Zor

September 24, 2019

INDRADEIMP

Sondaki is i yanlis slyazdim

September 26, 2019

gulsensell

Man adam degilmi oyle yanlış

September 27, 2019

Duygu790178

Woman yerine women yazdım kabul etmedi?

September 30, 2019

AysunYlmaz522896

Cümle nin cevabını doğru yaptım yanlış diyo

October 6, 2019

Elifpekbay

Bin defa baktım cümlem aynı çıkan sonuçla bir ???

October 9, 2019

sunaz11

M harfini büyük harf yapsak bir şey olmaz

October 10, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.