Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir erkeğim ve o bir kadın."

Çeviri:I am a man and she is a woman.

2
4 yıl önce

82 Yorum


zeynep1861

men çoğul olmuyor mu ??

4
Cevap ver3 yıl önce

ElifKacar

Ama orda man dicek bir adam diyo zeynep

1
Cevap ver2 yıl önce

ALEYNA477626

evet çogül oluyor

1
Cevap ver4 ay önce

hasan112

Evet

0
Cevap ver3 yıl önce

sadk760457

Yok

0
Cevap ver6 ay önce

QUEEN867676

Evet

0
Cevap ver1 ay önce

HamzaKo9

Aynen men çoğul ama man tekil

0
Cevap ver2 hafta önce

DilekGkda

Men adam demek

-1
Cevap ver5 ay önce

feyza845820

Yok cogul olmuyor

-1
Cevap ver3 ay önce

Ayeglicen2134

Men adam demek

-2
Cevap ver3 yıl önce

OsmanUluda

Hayır tekil

-2
Cevap ver3 yıl önce

ahmet428014

Yes

-4
Cevap ver3 yıl önce

sanalad

soru; ben bir erkegim ve o bir kadin

cevap;

a) I am a boy and she is a woman b) I am a dude she is an apple c) I am a man and she is a woman

a ve c şıklarini isaretledim ama c şıkkı icin yanlis dedi ya neticede "boy" erkek oldugu gibi, "man" erkek degil mi yani !?

4
Cevap ver3 yıl önce

ahmet971538

Man adam boy oğlam yani çocuk Anlamında

1
Cevap ver5 ay önce

NazmiyeKor1

A

0
Cevap ver5 ay önce

Kemal844086

Boy erkek çocuk men ise adam

0
Cevap ver5 ay önce

eyma718149

boy erkek çocuk, man büyük yetişkin adam anlamında kullanılır.

0
Cevap ver1 ay önce

glcantopel

Man adam Boy erkek cocuk demek degil mi ? Nasil ayırt edilecek anlayamiyorum.

1
Cevap ver14 yıl önce

mcrali

A mAn A womAn tekil (ikisi de A) mEn womEn olunca cogul.

1
Cevap ver3 yıl önce

ElifKacar

Womanda kadin demek

1
Cevap ver2 yıl önce

Fehmi999177

Aynen

0
Cevap ver6 ay önce

HSZeynepLevent

boy burada oğlan demek

-3
Cevap ver4 yıl önce

olcaysinan

A veya an neye göre koyuluyor surekli onlari yanlış yapıyorum

1
Cevap ver3 yıl önce

gule938440

Canlı valık için bir a cansız varlık için bir an

0
Cevap ver3 hafta önce