Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ben bir erkeğim ve o bir kadın."

Çeviri:I am a man and she is a woman.

4 yıl önce

82 Yorum


zeynep1861

men çoğul olmuyor mu ??

3 yıl önce

ElifKacar

Ama orda man dicek bir adam diyo zeynep

2 yıl önce

ALEYNA477626

evet çogül oluyor

4 ay önce

hasan112

Evet

3 yıl önce

sadk760457

Yok

6 ay önce

QUEEN867676

Evet

1 ay önce

HamzaKo9

Aynen men çoğul ama man tekil

3 hafta önce

DilekGkda

Men adam demek

5 ay önce

feyza845820

Yok cogul olmuyor

3 ay önce

Ayeglicen2134

Men adam demek

3 yıl önce

OsmanUluda

Hayır tekil

3 yıl önce

ahmet428014

Yes

3 yıl önce

sanalad

soru; ben bir erkegim ve o bir kadin

cevap;

a) I am a boy and she is a woman b) I am a dude she is an apple c) I am a man and she is a woman

a ve c şıklarini isaretledim ama c şıkkı icin yanlis dedi ya neticede "boy" erkek oldugu gibi, "man" erkek degil mi yani !?

3 yıl önce

ahmet971538

Man adam boy oğlam yani çocuk Anlamında

6 ay önce

NazmiyeKor1

A

5 ay önce

Kemal844086

Boy erkek çocuk men ise adam

5 ay önce

eyma718149

boy erkek çocuk, man büyük yetişkin adam anlamında kullanılır.

1 ay önce

glcantopel

Man adam Boy erkek cocuk demek degil mi ? Nasil ayırt edilecek anlayamiyorum.

4 yıl önce

mcrali

A mAn A womAn tekil (ikisi de A) mEn womEn olunca cogul.

3 yıl önce

ElifKacar

Womanda kadin demek

2 yıl önce

Fehmi999177

Aynen

6 ay önce

HSZeynepLevent

boy burada oğlan demek

4 yıl önce

olcaysinan

A veya an neye göre koyuluyor surekli onlari yanlış yapıyorum

3 yıl önce

gule938440

Canlı valık için bir a cansız varlık için bir an

3 hafta önce

memtsaglm

Arkadaslar erkek de adamda man dir cocuk veya oglansa boy dur ona gore

3 yıl önce

Eyp485774

Bence de oyle

1 yıl önce

zcanzaslan

Lady de bir tek ben mi takıldım. O kadın neden woman olmadı?

3 yıl önce

BerkayTekden

man adam demek değil miydi? male kullanınca neden olmuyor?

2 yıl önce

berra430700

Doğru yaptığım halde YANLIŞ dedi sinir oldum

2 yıl önce

FurkanDirg

Cevap budur. I'm a man and she is a woman

2 yıl önce

EzgiSla

Boy degil mi yaaa ne sacma olmus

2 yıl önce

SeldaGungo

ı am a man and sheis a woman

1 yıl önce

Zeze884826

Bu ne

1 yıl önce

AzraYlmaz5

Yalniş yapılmış

1 yıl önce

AdaMrcn

a woman olması neden zorunlu ki

1 yıl önce

yusufak

Ben bir erkeğim ve o bir kadın. Ama bu nun hayvanlar konusuyla alakalı bir tarafı yok.

1 yıl önce

Gulu319340

She le she's in farkı ne?

1 yıl önce

Cenk-Berber

biri she diğeri she is

1 yıl önce

EyllEda

Man yazdım doğrusuna guy yazıyo man desem olurmu

1 yıl önce

dilara666091

Men çoğul mu?

1 yıl önce

sema410515

Cümle şu olcak I am a man and she is a woman aynisini yazdim sırf is yok diye bir can gitti :(

9 ay önce

iku251895

Doğru yapıyorum yanlış diyor konturol de ettim ama

6 ay önce

NisanurYam5

Men= Erkekler Man=Adam demektir

6 ay önce

Fehmi999177

Man adam kadın woman değilmi bilen söylesin

6 ay önce

MiraAra

Off bir olmuyor

5 ay önce

ELFSU10

Man kelimesi yok

4 ay önce

Akbulut12

Hep aynı cümleleri vermeye başladı. Sıkıyor

4 ay önce

EyanMutlu

1 harfle yanlış yaptik

3 ay önce

cenk.giray

erkek = male dır . ı am a male and she is a woman. YANLIŞ değildir...

3 ay önce

cenk.giray

erkek=male I am a male and she is a woman. YANLIŞ değildir..

3 ay önce

Yeimzkaya

man adam demek boy erkek çoçuk demek

3 ay önce

nisa77138

Ben bir oğlanım diyor Boy: oğlan Man: adam Ama boy kelimesini koymamışlar

3 ay önce

Emrecannkoc

Men i neden adam diye kabul etmiyor ki şimdi

2 ay önce

Ismailnel2

Vhhgg

2 ay önce

KamyabReza

(Ben bir erkek ve o bir kadindir) yazilmaliğidir de mi?

2 ay önce

zeynep76586

klavyenin salaklifi yuzunde yanlis yazdim yaaa

1 ay önce

GultenYete

Urjbfnbvhtfg6gccfd nf mbxdr3ewwhvvgfhgvwnenwjrjhefjjejjdjjdsshdhbndnsmsnsnxnbdy3uxjdhznjdnx

1 ay önce

GultenYete

GdskskgzxbcGzf u

1 ay önce

eyma718149

men adam demek ancak çoğuldur çünkü kuralsızdır. (yanlış biliyor olabilirim, özür dilerim şimdiden)

1 ay önce

kprshMeser

Man adam demek olduğu halde erkek anlamında nasıl kullanılıyor bi öyle bi böyle olmaz bu iş kafa karışıklışı ıluyo

1 ay önce

duolingo4684

i am a boy and she is a woman

3 hafta önce

hahayahja

S takısı nasıl geliyor biri açıklayabilir mi

3 yıl önce

BerkayTekden

man erkek demek değil mi neden male kullanmıyoruz?

2 yıl önce

KenanDoan5

Cvp I'm a man and she is a woman

2 yıl önce

MevlanurSEVEN

bencede yanlış değilmi

2 yıl önce

Hakanoran

is,are takısı kelimenin sonuna dir,dır takısını getirir getirir.Soruda dir,dır yok ama cevapta var.!!!!!

4 yıl önce

cem3883

Male-Female Man-Women

3 yıl önce

HseyinHn

Erkegim yerine man yaz diyor man adam anlamina geliyor ama

3 yıl önce

duyguguclu2004

Evet karısık

3 yıl önce

CihanErta

I am a boy yazdım cvp da ı am a guy yazıyor. Guy mu oluyor boy

3 yıl önce

Batemir1111

mans cigul olurdu s takisi geliyo cunku

3 yıl önce

nur760

1 önceki cümlemde man yazdım men olacak diye çevirdi şimdi men yazdım man çevirdi dalgamı geçiyosunuz ?

3 yıl önce

Muhammed_Alidnc

çok robotik

2 yıl önce

Esra73985

Mmmvkvmvkvkvkvkv kxjzj

2 yıl önce

yarenyaren9

men yazdım man olcakmış aynı şey ama

1 yıl önce

BahtiyarMi

oncekilerde man = adam, erkek = boy du

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir

man= adam/erkek

boy= oglan/erkek cocugu/cocuk

boy'u erkek olarak cevirdigimiz bir yer yok.

4 yıl önce

silaeh98

I a man olmuyor mu,ille de I'm mı olması gerekiyor?

4 yıl önce

onurAkgz1

Olmaz o ben bir erkek demek ama 'am' gelirse ben bir erkeğim olur

4 yıl önce

egeli_ogrenci

Hmm saol

3 yıl önce

DiegoJaviUnlam
DiegoJaviUnlam

teşekkürler =)

3 yıl önce