"Theshoes!"

Fordítás:A cipő!

4 éve

12 hozzászólás


Gabcsika89

És ha sok-sok cipőről lenne szó? Azt is igy mondom? :-)

4 éve

zetorka

igen

4 éve

Mategm
Mategm

Én azt írtam: A cipők. Ő meg azt írta rá: egy másik helyes megoldás: A cipő. Szerinte akkor a cipők inkább shoeses???

4 éve

ivi09
ivi09

Ha shoes cipőket és cipőt is jelent (igen, tudom miért), akkor a képes feladatnál miért nem fogadta el, hogy cipő=shoes? Visszafelé nem működik?

3 éve

ZoltnVisny

Azért van mivel alapból egy pár cipő az "kettő darabból áll" csak ennyi a magyarázat :)

4 éve

csaba.kaba

Másik fordítása: A cipő Miért?

4 éve

zetorka

az angolban vannak olyan dolgok amik alapból többesszámban vannak, mert pl a cipőnél 2 darab egy pár, a nadrágnak két szára van stb. ezeket többesszámba használjuk, a shoe önmagában egy fél pár cipőt jelent

4 éve

ildikote

akkor mi a shoe,,,,egy cipö,,,shoes,,,,cipök,,,,,or??

4 éve

Vivikelang

Shoes: cipok. Cipo: shoe

3 éve

RuszkaiBor

Az lenne a jó hogy: A cipők! Nem?

1 éve

JohannaBar17

elfogadta :a cipó

11 hónapja

sampi19
sampi19

"The shoes!" == A cipő! "The shoes" == A cipők. Ha ellenkező választ adom meg, miért nem fogadja el? Különbség csak a felkiáltójel.

3 hete

Kapcsolódó fórumok

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.