A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The shoes!"

Fordítás:A cipő!

2
4 éve

11 hozzászólás


Gabcsika89

És ha sok-sok cipőről lenne szó? Azt is igy mondom? :-)

5
Válasz4 éve

zetorka

igen

2
Válasz4 éve

Mategm
Mategm

Én azt írtam: A cipők. Ő meg azt írta rá: egy másik helyes megoldás: A cipő. Szerinte akkor a cipők inkább shoeses???

3
Válasz4 éve

ivi09
ivi09

Ha shoes cipőket és cipőt is jelent (igen, tudom miért), akkor a képes feladatnál miért nem fogadta el, hogy cipő=shoes? Visszafelé nem működik?

2
Válasz2 éve

ZoltnVisny

Azért van mivel alapból egy pár cipő az "kettő darabból áll" csak ennyi a magyarázat :)

1
Válasz4 éve

csaba.kaba

Másik fordítása: A cipő Miért?

0
Válasz4 éve

zetorka

az angolban vannak olyan dolgok amik alapból többesszámban vannak, mert pl a cipőnél 2 darab egy pár, a nadrágnak két szára van stb. ezeket többesszámba használjuk, a shoe önmagában egy fél pár cipőt jelent

7
Válasz4 éve

ildikote

akkor mi a shoe,,,,egy cipö,,,shoes,,,,cipök,,,,,or??

0
Válasz4 éve

Vivikelang

Shoes: cipok. Cipo: shoe

1
Válasz3 éve

RuszkaiBor

Az lenne a jó hogy: A cipők! Nem?

0
Válasz8 hónapja

JohannaBar17

elfogadta :a cipó

0
Válasz7 hónapja

Kapcsolódó fórumok