A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He will have sent a letter."

Fordítás:Addigra már elküld majd egy levelet.

4 éve

18 hozzászólás


miklos44

Az "addigra egy levelet fog küldeni ." miért rossz?

4 éve

giroflip

You will have sent a letter.

4 éve

.Isti
.Isti

Ezt simán lehet "You"-nak hallani. Ezekben az esetekben ajánlom a lassított lejátszást.

4 éve

matolcsib

igen,ez hallatszik a gyors lejatszasnal..

4 éve

ZoltnRzsah

Ez mar nem az elso ahol a gyorsitott you-nak hangzik

4 éve

bone001

Nekem is meg kellett volna hallgatnom lassitva is... A gyorsitott egyertelmuen you.

4 éve

MnikaHeged

Tokeletesen leforditottam de az o forditasaban a levelet szo leveet-nek van irva,eletet veszitettem emiatt

4 éve

FerencSzendrei

"Addigra elküld majd egy leveet."...:) ....kiknek is küldjük a bejelentéseket?...leveet......leveet.....és akkor rossz, hogy levelet?...I take a d... :)

4 éve

miklos44

Igaza van Istinek. De van még két megjegyzésem: 1. A gép az utóbbi napokban, talán egy hete romlott el ennyire. Nem lehet megjavítani, mert eléggé zavaró, még akkor is ha lassú beszéd jobban érthető. 2. Szerintem már a "we"-t is "you"-nak lehet hallani.

4 éve

BFodette

A "helyes megoldás"-ban van egy elirás - kimaradt egy l betű (leveet).. Egyébként jó lett volna a megoldásom. Így vérzik a szivem az elvesztett szivecskémért.

4 éve

JoeForeste

A megfejtesben ugyan azokat a kifejezéseket használtam , de más szórenddel - magyarul ugyan azzal a jelentéssel...és kirúgott!

3 éve

JoeForeste

"Addigra küldeni fog majd egy levelet majd"...ez mint megoldás a gép szerint...

3 éve

JoeForeste

Szerintem: Küldeni fog majd egy levelet addigra...ez persze nem jó! Összességében mostmár több mint egy óraja kűzdök ezzel az egy leckével, az ilyen és az ehhez hasonló következetlenségek miatt....agyrém!

3 éve

Khreszteee

Az addigra levelet küldd miért nem jó?

2 éve

VargaMihal1

"Addigra majd ő már elküld egy levelet." a gép szerint nem jó

1 éve

Sztankay54

A magyarban nem szokás duplán kifejezni a jövő időt.Szerintem elég csak ennyi: Addigra már elküldött egy levelet.

1 éve

CsabaEverlast

'Addigra már elküldött majd egy levelet'.??? adja helyes fordításnak!?! ...az 'Addigra már elküldött egy levelet' nekem érthetőbben hangzik ...nemde? :)

1 éve

Sztankay54

Szerintem a DUO befejezett jövő fordítása nem jó.Itt már biztosan tudom, hogy meg fog történni a dolog."Addigra már majd elküldött egy levelet"

1 éve