"Miután a tea hideg, kávét iszom."

Fordítás:Since the tea is cold, I drink a coffee.

4 éve

11 hozzászólás


KuruczTom

Magyartalan...

4 éve

resi69

Speciel jo valaszt attam, mert tudom mi kell a madarunknak. Ennek ellenere szerintem ez egy idiota mondat. Miert nem jo egyszeruen azt irni, hogy. I drink a coffee necause the tea is cold. Miert kell kicsavarni egy mondatot csak azert h valahogyan passzoljon az adott anyaghoz. Ha nem passzol, ki kell talalni mast. However it is only my opinion, it isn't a rule. Thx!!!

3 éve

Dzsilda
Dzsilda

ezen az oldalon ne írj ilyet hogy "attam" ha már az elírásért bocsánatot kérsz, ezt is javítsd ki OK? segítek - adtam!

3 éve

resi69

Telefonon irtam, es sokszor irok el dolgokat. Nem azert mert nem tudom, hogy hogyan kell irni, csak eppen nem mindig figyelek oda ra. Az ekezet hiany az az angol billentyu miatt van. Azert koszi az eszrevetelt. :)

3 éve

Skyline35

Úgy érti a progi hogy mivel hideg... És nem miután ezért az after nem jó ide

4 éve

Jarnyn

meg a since mondat elejére pakolását általában nem a present perfectbe soroljuk sztem. mivel igy elhagyjuk azt a grammart.

4 éve

gsziszi

Itt nincs present perfect. Since nem csak azt jelenti, hogy valamikortól, hanem ezt, hogy miután, mivel hogy

4 éve

Leving

Since??? Csak nem?

4 éve

fectroll
fectroll

De.

3 éve

resi69

Sorry az "because" akart lenni es nem "necause" ;)

3 éve

aptg.gabi
aptg.gabi

Lehet, hogy fáradt vagyok, de nem vmi múlt idejű leckét kezdtem el!? Nem teljesen értem a mondatot ((bocsi, ha ezzel egyedül én vagyok a Földön). Itt a tea kihűlésére próbálnak utalni (a kihűlés alatti időre)? Kb. egyszerűen: A TEA KIHŰLT (amit az illető, aki inná a folyadékot nem kedvel) EZÉRT KÁVÉT ISZOM??? Köszönöm a segítséget!

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.