1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We are not against it."

"We are not against it."

Fordítás:Nem vagyunk ellene.

February 3, 2014

13 hozzászólás


andrea.saj

Mi nem ellenezük. Szerintem ez is jó!


sosana.ace

én is buktam az életet, mert így gondoltam: nem ellenezzük. legközelebb merev maradok


reka0725

már szerencsére elfogadja :)


szilvia.hu

nem vagyunk az ellen-miért nem jó?


levente020

Ezen elmélkedek én is...


Fiiix

Mindenkinek szép angol tudással teli napot kívánok! :)


Mittu_Domain

"nem vagyunk ellenére" miért nem jó???


petra07053

Nem vagyunk ellene a helyes


ZsoltSztan

Miért nem jó az "azzal szemben",ugyanazt fejezi ki mint az ellen


Shark195

nem az ellen vagyunk miért nem jó? a jó válasznak azt írja "nem ez ellen vagyunk".. most akkor nem mindegy, hogy ez vagy az?


AndreaWrab

Mert ezt csak én tudom


Sskadm

Szerintem pontosabb is ugy.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.