A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He eats an orange."

Fordítás:Eszik egy narancsot.

0
4 éve

7 hozzászólás


Fokka11

Mivel He ezért hímnem. Ezt hogy jelöljem?

0
Válasz4 éve

RobiGoBH

mivel a magyarból hál'Istennek kihagyták ezt a nemekkel bajlódást, szerintem elég ha tudod :)

3
Válasz4 éve

bori.varga

Úgy, hogy õ

0
Válasz4 éve

JuditFiona

ez jó lett

0
Válasz3 éve

Szotyi10

Ha azt irod "Ő eszik narancsot' az miért nem jò ?

0
Válasz2 éve

RobiGoBH

az "Ő megeszik egy narancsot" változatot miért nem fogadta el?

-1
Válasz4 éve

ErdlyiAtti2

Mert magyartalan. Az eszik egy narancsot már egyes szám harmadik személyben van, egyrészt. A megeszik sem teljesen tiszta, mert a magyarban inkább a múltidőben használjuk, és az angolban is a "have" formájú befejezett cselekvés is a "meg-" megfelelője. Szóval ne használd a névmást, csak akkor, ha a mondat értelmezhetősége ezt megkívánja.

0
Válasz6 hónapja