1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She drinks."

"She drinks."

Çeviri:O içer.

February 3, 2014

27 Yorum


CebrailOze

Peki neden she is drink demeyiz de is kullanmayip drinks deriz


Selcen_Ozturk

geniş zamanda am/is/are fiilerle kullanılmaz. SADECE onlardan sonra bir isim ya da sıfat gelirse kullanılır (kadın adam güzel çirkin gibi)


MER659369

She kadinlar icin kullanilmaz mi burada hep she drinks kelimesi o icer olarak cevriliyor


FATMANUR731950

Burada she nin anlamına o derken kadınlar icin o olarak soyleniyor .he derken ise erkekler icin o olarak soyleniyor.yani ikisinin de anlamı o .ama she =kadınlar icin ,he=erkekler için


limonlu_kek

Geniş zamanda cümle yaptığında "he,she ve it" şahıslarında fiil "-s,-es ve ya -ies" takılarından uyanı getirilir


EylulTanem

She is drink demek o icmek demektir yani zaten oyle bisey demedigimiz icin bu vumle anlamsizdir ama she drinks genis zamanli bi cumle oldugu icin "She Drinks" deriz


ShinSe-GiDID

İngilizce öğrenmek isteyen arkadaşlar için benim kullandığım uygulamaları yazıyorum.

1-Voscreen

2-Oxford Dictionary of English

3-BBC Learning English

4-English Videos

5-Lyrics Training

6-Voice Tube

7-Lingedia (V ling)

8-Tureng Sözlük

9-Learn English (Engvid)

10-Listen English Practice

11-English Conversation

12-Learn English with Story

13-VOA Learning English

14-VOA English (Listening)

15-English Central

16-Bluebird

17-Drops

18-Mondly

19-Speak English

20-Simpler

21-Busuu

22-Cake (Learn English for Free)

23-Dictionary

24-Udemy

25-TED

26-English Poems (Burada ingilizce şiirler var)

27-Hellotalk

28-Durumu iyi olanlar Cambly kullananabilirler harika bir uygulama ama acayip pahalı. Yalan değil yılda 6000 mi 9000 mi tam hatırlamıyorum.

29-Bir de Youtube' da FK LANGUAGE var.

30-Kültür Yayıncılık'ın ve ydspublishing'in kitapları da gayet iyi anlatıyor ama sanırım biraz pahalı.

Yalnız bazıları ücretli olabiliyor. Ama onlarda da indirim geliyor. Ben Simpler, Busuu ve Mondly'ye para vermiştim. Ayrıca Youtube'dan ingilizce video izlemeli ve tanıdığınız ingilizce bilen biriyle ingilizce sohbet etmelisiniz ya da Instagram'dan, Facebook'tan sosyal medyadan Hellotalk'tan birileriyle konuşabilirsiniz. Son olarak dilbilgisi olmadan olmaz.


camdereli1

Burada problem Türkçe'de dişi tanımlayıcı olmayışı sanırım. O öznesi Türkçe'de kadın erkek yada şeyleri kapsıyor. Örneğin ben "kız içer" dedim yanliş dedi. O içer olacakmış. Peki Türkçe öznenin dişi olduğunu nasıl belirteceğiz sorun bu galiba.


Ceren901943

" She drinks " in karşılığı '' O içer '' değil de " O kız içer " olamaz mı?


AlperSaat

Kız içer yazıyorum neden kabul etmiyor bilmediğim bir şey mi var acaba ?


dora41179

Evet var . she drinks = o içer


Abdullah118847

Kız yerine o kullansan doğru olur


-lalalalisa_m-

's' takısı nerede kullanılır? Örneğin; He,She En basit kullanım yerleri burası Örnek: I drink water Buraya ben dediği için 's' takısı gelmiyor başkasını anlattığı için 'o' dediği için 'she he' (en basit örnekler) Olduğunda 's' takısı gelir


EjdannciMf

✏ Soruyla ilgili ek bilgiler

✅ Geniş zamanlarda (am,is,are) fiillerde kullanılmaz. sadece birşey için kullanılabilir o da geniş zamandan sonra bir İSİM veya SIFAT gelirse ✅

:) :) :) Umarım yardımcı olmuşumdur


rem97660

O içer değil mi


yok79625

Abi yapamayan var mi lo


murat546803

She diyerek cinsiyet belirtilmiş , siz yanlışsınız...

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.