1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She drinks."

"She drinks."

Çeviri:O içer.

February 3, 2014

217 Yorum


CebrailOze

Peki neden she is drink demeyiz de is kullanmayip drinks deriz


Selcen_Ozturk

geniş zamanda am/is/are fiilerle kullanılmaz. SADECE onlardan sonra bir isim ya da sıfat gelirse kullanılır (kadın adam güzel çirkin gibi)


iscoscarv

English/Turkish Whatsapp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it


Ramazanime14

Cok bos konusuyorsun. Her yerde seni görmek zorunda mıyız. Dil öğrenmekten soğudum sizin suratınızı göre göre. Ne boş insansın sen.


MeryemSena477808

Boş konuştuğunu nereden çıkardın?İnsanlar anlamadıkları yerleri soruyorlar,o da yardımcı olmaya çalışıyor.Senin buna müdahele etmeye hakkın yok.


nar377674

Evet hakkın yok


eren560451

Haklısın kardeş


nazirmakdu

Merhaba sizin ingilizceniz cok iyi


Taylan580470

Nerden biliyorsun mazirmakdurlu1


zeynepsevim06

Seninkide bence çok iyidir


limonlu_kek

Geniş zamanda cümle yaptığında "he,she ve it" şahıslarında fiil "-s,-es ve ya -ies" takılarından uyanı getirilir


Nurayoban3

Evet çok doğru 1000 puan verdim


EylulTanem

She is drink demek o icmek demektir yani zaten oyle bisey demedigimiz icin bu vumle anlamsizdir ama she drinks genis zamanli bi cumle oldugu icin "She Drinks" deriz


Panda717259

She kadina soylenir burda sen kime ic dedigini bilmiyorsun vinsiyyet anlaminda onun icin it demen lazim


pakize640006

is takısını drink kelimesiyle birlikte zaten kullanyoruz


melisa918233

Geniş zaman o yüzden burda to be fiillerini degil do / does kullanılıyo o yüzden


esmanur528583

çünkü geniş zaman olumlu cümlelerinde "be(olmak)" yani "am is are" bulunmaz.


cemre85404

Cunku orada ek gelir


canpolatx

"Drink" fiildir. "is" ise isim cümlesinde kullanılır. Bu yüzden "she is drink" olmaz.


serrayksel

He she ıtte s takısı gelir


camdereli1

Burada problem Türkçe'de dişi tanımlayıcı olmayışı sanırım. O öznesi Türkçe'de kadın erkek yada şeyleri kapsıyor. Örneğin ben "kız içer" dedim yanliş dedi. O içer olacakmış. Peki Türkçe öznenin dişi olduğunu nasıl belirteceğiz sorun bu galiba.


AlperSaat

Kız içer yazıyorum neden kabul etmiyor bilmediğim bir şey mi var acaba ?


dora41179

Evet var . she drinks = o içer


YigitCan489496

Hep o e harfi yüzünden


Ceren901943

" She drinks " in karşılığı '' O içer '' değil de " O kız içer " olamaz mı?


-lalalalisa_m-

's' takısı nerede kullanılır? Örneğin; He,She En basit kullanım yerleri burası Örnek: I drink water Buraya ben dediği için 's' takısı gelmiyor başkasını anlattığı için 'o' dediği için 'she he' (en basit örnekler) Olduğunda 's' takısı gelir


HakanSagir1

O çer yaptım kabul etmedi neden nokta koymadim diye cok sacma ama coook


baranlingo222

o çer yaptıysan kabul etmezler oiçer olucaktı ozaman kabul ederler,


melisa575782

o içer değil de o çer yaparsan tabi kabul etmez ayrıca nokta ile alakası yok ve bu uygulama gayette güzel :)


Caner004

Bu cümledede sonuna erkek ve bayan olduğunu belirtmek gerekir


incikin_

Böyle durumlarda "he", "she" veya "it" olarak çevirebilirsiniz; üçü de doğru kabul ediliyor.
Soru şıklı ise bütün doğru şıkları işaretlemeniz gerekiyor.


berra977274

buradaki herşey doğru


YigitCan489496

Bana katılan yokmu


MERAL638339

"O"harfini küçuk yazdığim icin yanlis dedi


emir795408

Emre albayrak bu aklına nereden geldi


berkant856987

"She drinks" şıkkını işaretledim ama doğruyken yanlış dedi sebebi nedir?


BetlAY17

Bu soruda anlamayacak ne var !


Melekonre

☺ çok güzel bir uygulama


ElifNaz548939

Aynısını yazdım neden kabul etmihorsunuz


AtillaSavu

Cok mu sevdik yaw yoksa onlarmi sevmedi


Polat0426

Yanlış lan akü


Lalin130517

Çok güzel bir uygulama


AyliNurdan1

O içer yani o kız(kadın) icer olucaktı!


Esmira723004

She drinks( o içer)


derkl

Aslında cümlede bir sıkıntı yok dikkatli anlamak gerekiyor♥


Kvan905423

Drink e niye s takısını getiriyoruz?


Kvan905423

Drink'e niye "s" getiriyoruz?


Kvan905423

Drink'e niye "s" takısı getiriyoruz?


Ece954018

Normalde "She" kelimesi İngilizce'de kızı hitap etsede Türkçeye çevrildiginde "O" olarak söyleriz ;)

<h1>kisabilgiler</h1>

sedef954046

Arkadaslar anladigim ben olunca I drink water ben su içerim O olunca yani She drinks water o suyu icer o olunca ek geliyor ben olunca gelmiyor


sude188699

Yani o suyu icer olmazmiydi


smay766563

Çok güzel bir soru


Ebrar163336

Safece s yapmadım yanlış diyor


Mira761321

Neden sürekli aynı şeyleri yapıyorum acaba?!


iscoscarv

English/Turkish Whatsapp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it


nar377674

Driving me drink me onu söylemiyor


gokceoktay

Benim kafam karıştı


Ilayda1245

Kız içer de olmaz mı?


yaren996260

Es takısı çoğul değilmi ben anlamadım


Seil366828

Soru çok kolaydı


ggghuggfyh

is onu anlamini katar HERKESE İYİ DERSLER


IremYartan2

Ben şunu anlamdım drink ile drinks ne farkı var?


sirac215909

She drinks o içerler olmaz mı


zeynepnehi876070

Allah belaniz vermesin bak vermesin diyorum she drinks olan seyi dogru yazmama ragmen kabul etmiyo sinir oldum silcem yaaaaa


ErkamSahin1

Defalarca O içer dediğim halde, hata buldu... O içer cevabı doğru değil mi ?


canansalam2

She drinls yaptım kabul etti


irem286217

Ben mikrofana she drinks diyensöyliyorum fakat mikrafon algılamıyo


dora41179

Telaffuzunu dinleme normal oku


skaldz22

Telaffuzunuzu kontrol edin


mmklBE

Diyorum ama olmuyor


beadifullady

she he it ten sonta yapmak etmek koşmak vb gibi kelimeler gelirse sonuna s takısı gelir ve aynı anlamı taşır ama ı you we they de ise normal s takısı gelmeden yazarız


Englishpro38

içiyoryor ve içeri nasil ayirt edicem ????


Mert361935

Ben yanlışlıkla farklı tuşa bastım.


AAYQG

Geniş zaman dediğimiz olay ne oluyor hangisi geniş zaman oluyor lütfen yardım ederseniz sevinirim.


Yusuf163359

Drink ve drinks in farkı ne acaba


betular

kız içer olmuyor mu?


Eyll774521

Genis zamanda am is are fillerle kullanilmiyor arkadaslar


BritanyalB

Ki hasta icemiyor


Taylan719929

drinkS s takisi alip turkcesinde icer yziyor ne bicim bisey bu


proOnurkay

Abi salk ya uygulama o iç ce diyo ya


Furkan140931

Ne mal bise anlamiyoki bagirdim biraz sessiz soyledim


semanur641138

O içer diyorum ve yanlis diyip ayni cevabi veriyor


dora41179

O zaman altında doğrusu var she drinks = o içer


atbzm

Kiz degil o icer olucak he she sifat oldugu icin o olucak kiz erkek farketmez


Burakcn1

O icer yaziyorum kabul etmiyor


enes672441

O içer yazdım kabul etmedi neden


frat21387

Yanlış oldugunda tekrar sorup tekrar bilemedigimizde turkcesini bildirse iyi olur :/


[aktif olmayan kullanıcı]

    Saçmalık


vmp.aya

    O kız su içer neden olmadı acaba


MerveNur566305

    O zamn suyu hayali söylemiş oluyorsunuz ayrıca kız olduğunu Türkçede belirtmiyoruz çünkü bizde o kelimesi hepsini kapsıyor yani o içer demen yeterli


Blent603894

    Evt "o" demen yeterli ama merak ediyoruz o kim?


Mevlt471388

    O içer yeterlidir. Çünkü ; 'she' zaten kızlar için kullanılır. Ayrıca orada ne içtiğini belirtmemiş.


thepowerofUwU

    Ben de o içer yaptım ama sonuna nokta koymadım ama yenlış yçsaydı be


MaviUnicorn

    I da neden s takısı gelmiyo?


nidagrkn

    O içer yazıyorum kabul etmiyor


Ayenur731275

    She kadınlar için kullanılıyorr kabul edillmessii edilmesi lazım


NUR941478

    Kız içer olması gerek kız içerlerde nedir


SelvernurG

    Gerçekten burada bilmişler var.


ingilizcey6

    Bununla ilgili deyil ama funny ne demek


MelikeZeng3

    Mal mısınız O kız içer de olur


dora41179

    She drinks =O içer


murat223541

    "O iciyor"u neden kabul etmiyor


skaldz22

    Şimdiki zaman eki kullanılmamış, "she is drinking" denmemiş yani.


vmp.aya

    Bcoz it is continuous


ebruli718536

    Çünkü " o içiyor " şimdiki zaman ama " o içiyor " geniş zamandır.


sude1176

    o içer olur çünkü fiilin sonunda s -es ve -ies getirilirse geniş zamana hitap eder


elanir5

    nasilll ya bazi seyler cok sacma


Blent603894

    Evt bağzı seyler cok sacma


izzet53417

    Ben bu soruyu anlamadim :D


BarTawlar

    Cevap:o içer"deli


NUR941478

    Bencede katılyoeum


sahra21506

    S ne anlamda lütfen söyleyin


dora41179

    S takısı bir şeyi çoğaltır örnek : kız =girl kızlar = girls


YunusEmreYavz

    Drink nie degil ????


muhammedar204408

    Çünkü içer olması lazım yoksa içerim olur


Kbramomsen

    Söylüyorum yanlış dio


mohammadgh47057

    Ya neden o içiyor yanlış??? Drinks içer mi ya da içiyor mu???


BarTawlar

    Cevap benim dediğim Tamammı?


ECRNDENEK

    She drinks dıyorum 2saat anlamıyo anca anlıyo


enginbek

    She drinks ? O icer mi simdi ? She: kız anlaminda degil mi ? Aklim karisti simdi


sezinzeyne

    "She" kız anlamında "o" demek "he" de erkek anlamında "o" demek


zeynepsevim06

    Doğru şey bide benim adimda zeynep.


GyeolkoPog

    Fiillerde s eki geniş zaman anlamı katar he she ve it zamirlerinde kullanılır ve fiile göre bu ek ies ve es olarak ta şekillenir


AsudeKaya1

    Fiile hangi durumlarda 's' geliyor?


blackbeautiful.m

    He she it oldugu zaman -s takısı geliyor.


melisa575782

    benim adım da Melisa


ahmet40276

    Bu hep aldatıyor. Kız degil mi bu ya


smiler934023

    Kiz icer yalim ve kabul etmedi o icer oldu ne alaka kiz icer de olur?


MehmetErka15

    Aslında o içiyor ile o içer aynı değil mi? Neden o içiyoru doğru kabul etmiyor?


BerivanIdeki

    she drinks çok yanlış aslında


sosyolojis

    sonunda çoğul eki var ama o içer çıkıyor neden?


ibrahimGKS1

    'O' dan cok "o" nun bir kadin oldugu onemli aslinda niye kabul etmedi


Selcen_Ozturk

    she'nin çeviris o'dur. 1 aylık birisi de olabilir 100 yaşında birisi de. kadın olmaz.


halmuradow

    1 aylik da olsa 100 yasinda da olsa bayan kelimesinin kullanilmasi mantikli


Selcen_Ozturk

    hayir. 1 aylik bayan mi olur?!?! ayrica zaten o yani buradaki kelime. baska bir sey olarak cevrilmesi mantiksiz


AliZengin

    She bayanlar için O he erkekler için O kullanım yerleri farklı.


burak2332

    Neden drink değilde drinks ?


sevval.efsa

    Cunku he she ve it te s takisi getirilir


ocheli50

    O icecekler olmasi gerekmiyomuydu?!!


AliyeTuzcu

    Geniş zamanda "he, she ve it" lerde fiile "-s" takısı gelir. Çoğul eki olan "-s" den farklıdır.


SalihAkdem

    She drinks = o ( kiz ) icer olacaktir he she it te "s" takisi gelir. I we you theyde ise "s" takisi gelmez ornek olarak i drink, he drinks


pusucan

    She dirink ) Peki neden the dirinks degil ? Ayrica kim iciyor benmi yoksa bir baskasimi bunu nasil anlayacagiz ?


Viforvendetta

    he,she,it. = o
    the drink olmaz."the" özne değil.


EmreAlbayr2

    1 aylik bebege she denilmez mi?


zeynepsevim06

    Bu aklına nereden geldi??????

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.