"She drinks."

Çeviri:O içer.

4 yıl önce

165 Yorum


CebrailOze

Peki neden she is drink demeyiz de is kullanmayip drinks deriz

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geniş zamanda am/is/are fiilerle kullanılmaz. SADECE onlardan sonra bir isim ya da sıfat gelirse kullanılır (kadın adam güzel çirkin gibi)

4 yıl önce

zeynepsevim06

Evet çok doğru

2 yıl önce

Ramazanime14

Cok bos konusuyorsun. Her yerde seni görmek zorunda mıyız. Dil öğrenmekten soğudum sizin suratınızı göre göre. Ne boş insansın sen.

2 gün önce

Elif514158

Perfect

6 ay önce

nazirmakdu

Merhaba sizin ingilizceniz cok iyi

2 yıl önce

Taylan580470

Nerden biliyorsun mazirmakdurlu1

1 yıl önce

zeynepsevim06

Seninkide bence çok iyidir

2 yıl önce

limonlu_kek

Geniş zamanda cümle yaptığında "he,she ve it" şahıslarında fiil "-s,-es ve ya -ies" takılarından uyanı getirilir

2 yıl önce

Nurayoban3

Evet çok doğru 1000 puan verdim

1 yıl önce

pakize640006

is takısını drink kelimesiyle birlikte zaten kullanyoruz

2 yıl önce

EylulTanem

She is drink demek o icmek demektir yani zaten oyle bisey demedigimiz icin bu vumle anlamsizdir ama she drinks genis zamanli bi cumle oldugu icin "She Drinks" deriz

3 ay önce

cemre85404

Cunku orada ek gelir

7 ay önce

canpolatx

"Drink" fiildir. "is" ise isim cümlesinde kullanılır. Bu yüzden "she is drink" olmaz.

3 yıl önce

Nurayoban3

-90 puan

1 yıl önce

serrayksel

He she ıtte s takısı gelir

2 yıl önce

camdereli1

Burada problem Türkçe'de dişi tanımlayıcı olmayışı sanırım. O öznesi Türkçe'de kadın erkek yada şeyleri kapsıyor. Örneğin ben "kız içer" dedim yanliş dedi. O içer olacakmış. Peki Türkçe öznenin dişi olduğunu nasıl belirteceğiz sorun bu galiba.

3 yıl önce

halukbg

Kız içer.

1 yıl önce

AlperSaat

Kız içer yazıyorum neden kabul etmiyor bilmediğim bir şey mi var acaba ?

1 yıl önce

ebruli718536

Evet var!!!

7 ay önce

dora41179

Evet var . she drinks = o içer

2 ay önce

YigitCan489496

Hep o e harfi yüzünden

7 ay önce

baranlingo222

O içer.

3 yıl önce

HakanSagir1

O çer yaptım kabul etmedi neden nokta koymadim diye cok sacma ama coook

2 yıl önce

baranlingo222

o çer yaptıysan kabul etmezler oiçer olucaktı ozaman kabul ederler,

2 yıl önce

melisa575782

o içer değil de o çer yaparsan tabi kabul etmez ayrıca nokta ile alakası yok ve bu uygulama gayette güzel :)

2 yıl önce

berra977274

buradaki herşey doğru

1 yıl önce

YigitCan489496

Bana katılan yokmu

7 ay önce

Ceren901943

" She drinks " in karşılığı '' O içer '' değil de " O kız içer " olamaz mı?

6 ay önce

MERAL638339

"O"harfini küçuk yazdığim icin yanlis dedi

6 ay önce

emir795408

Emre albayrak bu aklına nereden geldi

6 ay önce

berkant856987

"She drinks" şıkkını işaretledim ama doğruyken yanlış dedi sebebi nedir?

5 ay önce

BetlAY17

Bu soruda anlamayacak ne var !

5 ay önce

Melekonre

☺ çok güzel bir uygulama

5 ay önce

ElifNaz548939

Aynısını yazdım neden kabul etmihorsunuz

4 ay önce

AtillaSavu

Cok mu sevdik yaw yoksa onlarmi sevmedi

3 ay önce

Polat0426

Yanlış lan akü

3 ay önce

iukimini24

@shedrinks

2 ay önce

orhantezba

Doru yaptim

2 ay önce

betl293098

Guzel uygulama

1 ay önce

MZKHOUSE

she drink

1 ay önce

MZKHOUSE

she drinks

1 ay önce

irem286217

Ben mikrofana she drinks diyensöyliyorum fakat mikrafon algılamıyo

2 yıl önce

dora41179

Telaffuzunu dinleme normal oku

2 ay önce

skaldz22

Telaffuzunuzu kontrol edin

1 yıl önce

Caner004

Bu cümledede sonuna erkek ve bayan olduğunu belirtmek gerekir

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Böyle durumlarda "he", "she" veya "it" olarak çevirebilirsiniz; üçü de doğru kabul ediliyor.
Soru şıklı ise bütün doğru şıkları işaretlemeniz gerekiyor.

1 yıl önce

muzaffer436870

O kız olmuyomu

1 yıl önce

incikin_
incikin_

O kız: That girl

1 yıl önce

izzet53417

Ben bu soruyu anlamadim :D

1 yıl önce

BarTawlar

Cevap:o içer"deli

1 yıl önce

mmklBE

Diyorum ama olmuyor

1 yıl önce

beadifullady

she he it ten sonta yapmak etmek koşmak vb gibi kelimeler gelirse sonuna s takısı gelir ve aynı anlamı taşır ama ı you we they de ise normal s takısı gelmeden yazarız

1 yıl önce

caner644565

Kız içer

1 yıl önce

Englishpro38

içiyoryor ve içeri nasil ayirt edicem ????

1 yıl önce

SeferErdem

anlamiyoki

1 yıl önce

Mert361935

Ben yanlışlıkla farklı tuşa bastım.

1 yıl önce

AAYQG

Geniş zaman dediğimiz olay ne oluyor hangisi geniş zaman oluyor lütfen yardım ederseniz sevinirim.

1 yıl önce

Yusuf163359

Drink ve drinks in farkı ne acaba

1 yıl önce

betular

kız içer olmuyor mu?

1 yıl önce

Eyll774521

Genis zamanda am is are fillerle kullanilmiyor arkadaslar

1 yıl önce

BritanyalB

Ki hasta icemiyor

1 yıl önce

aliveahmet

Vay canına

1 yıl önce

Taylan719929

drinkS s takisi alip turkcesinde icer yziyor ne bicim bisey bu

1 yıl önce

tunahan505727

slm çooook basit

1 yıl önce

yusif341797

Bune

1 yıl önce

proOnurkay

Abi salk ya uygulama o iç ce diyo ya

1 yıl önce

Furkan140931

Ne mal bise anlamiyoki bagirdim biraz sessiz soyledim

1 yıl önce

Selin966029

Kiz icer

1 yıl önce

BlentUzel

Su içer

1 yıl önce

semanur641138

O içer diyorum ve yanlis diyip ayni cevabi veriyor

1 yıl önce

dora41179

O zaman altında doğrusu var she drinks = o içer

2 ay önce

atbzm

Kiz degil o icer olucak he she sifat oldugu icin o olucak kiz erkek farketmez

1 yıl önce

mustafaene846236

o içer

1 yıl önce

Burakcn1

O icer yaziyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

enes672441

O içer yazdım kabul etmedi neden

1 yıl önce

frat21387

Yanlış oldugunda tekrar sorup tekrar bilemedigimizde turkcesini bildirse iyi olur :/

1 yıl önce

Sparhawk3

Saçmalık

1 yıl önce

vmp.aya

O kız su içer neden olmadı acaba

1 yıl önce

MerveNur566305

O zamn suyu hayali söylemiş oluyorsunuz ayrıca kız olduğunu Türkçede belirtmiyoruz çünkü bizde o kelimesi hepsini kapsıyor yani o içer demen yeterli

1 yıl önce

Blent603894

Evt "o" demen yeterli ama merak ediyoruz o kim?

1 yıl önce

Mevlt471388

O içer yeterlidir. Çünkü ; 'she' zaten kızlar için kullanılır. Ayrıca orada ne içtiğini belirtmemiş.

10 ay önce

Atakan638866

rush b

1 yıl önce

OyunSozuk3

Ben de o içer yaptım ama sonuna nokta koymadım ama yenlış yçsaydı be

1 yıl önce

MaviUnicorn

I da neden s takısı gelmiyo?

1 yıl önce

nidagrkn

O içer yazıyorum kabul etmiyor

1 yıl önce

Ayenur731275

She kadınlar için kullanılıyorr kabul edillmessii edilmesi lazım

1 yıl önce

MlpViolett

Bumu zor aq

1 yıl önce

NUR941478

Kız içer olması gerek kız içerlerde nedir

1 yıl önce

niluferilkokul3

Cok basittt!!! :D :U

11 ay önce

SelvernurG

Gerçekten burada bilmişler var.

11 ay önce

ErcanAyvat

Cok guzel

11 ay önce

ingilizcey6

Bununla ilgili deyil ama funny ne demek

7 ay önce

MelikeZeng3

Mal mısınız O kız içer de olur

4 ay önce

dora41179

She drinks =O içer

2 ay önce

murat223541

"O iciyor"u neden kabul etmiyor

2 yıl önce

skaldz22

Şimdiki zaman eki kullanılmamış, "she is drinking" denmemiş yani.

1 yıl önce

vmp.aya

Bcoz it is continuous

1 yıl önce

zafereren4

Yy

8 ay önce

ebruli718536

Çünkü " o içiyor " şimdiki zaman ama " o içiyor " geniş zamandır.

7 ay önce

sude1176

o içer olur çünkü fiilin sonunda s -es ve -ies getirilirse geniş zamana hitap eder

2 yıl önce

Burak.B1

Tmm

2 yıl önce

muhsin159761

Bence kolay

1 yıl önce

elanir5

nasilll ya bazi seyler cok sacma

1 yıl önce

Blent603894

Evt bağzı seyler cok sacma

1 yıl önce

YAREN0301

yanlış ceviri

1 yıl önce

NUR941478

Bencede katılyoeum

1 yıl önce

mustafaene846236

o yer

1 yıl önce

sahra21506

S ne anlamda lütfen söyleyin

1 yıl önce

dora41179

S takısı bir şeyi çoğaltır örnek : kız =girl kızlar = girls

2 ay önce

YunusEmreYavz

Drink nie degil ????

2 yıl önce

Nehirura2

Zor

2 yıl önce

muhammedar204408

Çünkü içer olması lazım yoksa içerim olur

2 yıl önce

Kbramomsen

Söylüyorum yanlış dio

2 yıl önce

nazanaslan

?????????????

2 yıl önce

merErdem2

Merhaba

2 yıl önce

Hasankarl

Aynen

1 yıl önce

mohammadgh47057

Ya neden o içiyor yanlış??? Drinks içer mi ya da içiyor mu???

1 yıl önce

BarTawlar

Cevap benim dediğim Tamammı?

1 yıl önce

ECRNDENEK

She drinks dıyorum 2saat anlamıyo anca anlıyo

1 yıl önce

enginbek

She drinks ? O icer mi simdi ? She: kız anlaminda degil mi ? Aklim karisti simdi

3 yıl önce

sezinzeyne

"She" kız anlamında "o" demek "he" de erkek anlamında "o" demek

3 yıl önce

skinKaco

Evet

3 yıl önce

zeynepsevim06

Doğru şey bide benim adimda zeynep.

2 yıl önce

GyeolkoPog

Fiillerde s eki geniş zaman anlamı katar he she ve it zamirlerinde kullanılır ve fiile göre bu ek ies ve es olarak ta şekillenir

3 yıl önce

AsudeKaya1

Fiile hangi durumlarda 's' geliyor?

3 yıl önce

blackbeautiful.m

He she it oldugu zaman -s takısı geliyor.

2 yıl önce

melisa575782

benim adım da Melisa

2 yıl önce

ahmet40276

Bu hep aldatıyor. Kız degil mi bu ya

2 yıl önce

erdem135

bok

2 yıl önce

erdem135

amk

2 yıl önce

NurhanLaki

A

2 yıl önce

smiler934023

Kiz icer yalim ve kabul etmedi o icer oldu ne alaka kiz icer de olur?

2 yıl önce

MehmetErka15

Aslında o içiyor ile o içer aynı değil mi? Neden o içiyoru doğru kabul etmiyor?

2 yıl önce

sudesu7

Hello

2 yıl önce

Samedtalha

hayır

2 yıl önce

faruk908701

aynen öyle

2 yıl önce

BerivanIdeki

she drinks çok yanlış aslında

2 yıl önce

sosyolojis

sonunda çoğul eki var ama o içer çıkıyor neden?

1 yıl önce

Ege813712

Kolayyyyyyyyyy

1 yıl önce

ibrahimGKS1

'O' dan cok "o" nun bir kadin oldugu onemli aslinda niye kabul etmedi

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

she'nin çeviris o'dur. 1 aylık birisi de olabilir 100 yaşında birisi de. kadın olmaz.

4 yıl önce

halmuradow

1 aylik da olsa 100 yasinda da olsa bayan kelimesinin kullanilmasi mantikli

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. 1 aylik bayan mi olur?!?! ayrica zaten o yani buradaki kelime. baska bir sey olarak cevrilmesi mantiksiz

4 yıl önce

AliZengin

She bayanlar için O he erkekler için O kullanım yerleri farklı.

4 yıl önce

zeynepsevim06

Evet

2 yıl önce

KaanYildir1

Haklisiniz

4 yıl önce

burak2332

Neden drink değilde drinks ?

4 yıl önce

sevval.efsa

Cunku he she ve it te s takisi getirilir

4 yıl önce

ocheli50

O icecekler olmasi gerekmiyomuydu?!!

3 yıl önce

AliyeTuzcu

Geniş zamanda "he, she ve it" lerde fiile "-s" takısı gelir. Çoğul eki olan "-s" den farklıdır.

3 yıl önce

SalihAkdem

She drinks = o ( kiz ) icer olacaktir he she it te "s" takisi gelir. I we you theyde ise "s" takisi gelmez ornek olarak i drink, he drinks

3 yıl önce

silayolak7694209

Doğru

3 yıl önce

pusucan

She dirink ) Peki neden the dirinks degil ? Ayrica kim iciyor benmi yoksa bir baskasimi bunu nasil anlayacagiz ?

3 yıl önce

Viforvendetta

he,she,it. = o
the drink olmaz."the" özne değil.

3 yıl önce

EmreAlbayr2

1 aylik bebege she denilmez mi?

4 yıl önce

zeynepsevim06

Bu aklına nereden geldi??????

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

tabii ki denir

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.