1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She drinks."

"She drinks."

Çeviri:O içer.

February 3, 2014

31 Yorum


CebrailOze

Peki neden she is drink demeyiz de is kullanmayip drinks deriz


Selcen_Ozturk

geniş zamanda am/is/are fiilerle kullanılmaz. SADECE onlardan sonra bir isim ya da sıfat gelirse kullanılır (kadın adam güzel çirkin gibi)


MER659369

She kadinlar icin kullanilmaz mi burada hep she drinks kelimesi o icer olarak cevriliyor


FATMANUR731950

Burada she nin anlamına o derken kadınlar icin o olarak soyleniyor .he derken ise erkekler icin o olarak soyleniyor.yani ikisinin de anlamı o .ama she =kadınlar icin ,he=erkekler için


MervenurCe8

Tsk eferim cok iyi anlattin !


elifozsoy01

She o demek ama kızlar icin kullanılıyo he de o demek ama erkekler icin kullaniliyor ama she kadin veya kiz da demek


NiL182497

Tamam kız demek ama cümle içinde okunduğunda o anlamına geliyor


cansu529643

Cunki bir kadin soruyor soruyu bizde kadina hitab ediyoruz


limonlu_kek

Geniş zamanda cümle yaptığında "he,she ve it" şahıslarında fiil "-s,-es ve ya -ies" takılarından uyanı getirilir


JJRL1234567890

O fiilin diğer zamanında oluyor yani zamana göre farklı takılar oluyor bazı fiilin zamanlarında ( burda olduğu gibi) takı olmuyor


EylulTanem

She is drink demek o icmek demektir yani zaten oyle bisey demedigimiz icin bu vumle anlamsizdir ama she drinks genis zamanli bi cumle oldugu icin "She Drinks" deriz


ShinSe-GiDID

İngilizce öğrenmek isteyen arkadaşlar için benim kullandığım uygulamaları yazıyorum.

1-Voscreen

2-Oxford Dictionary of English

3-BBC Learning English

4-English Videos

5-Lyrics Training

6-Voice Tube

7-Lingedia (V ling)

8-Tureng Sözlük

9-Learn English (Engvid)

10-Listen English Practice

11-English Conversation

12-Learn English with Story

13-VOA Learning English

14-VOA English (Listening)

15-English Central

16-Bluebird

17-Drops

18-Mondly

19-Speak English

20-Simpler

21-Busuu

22-Cake (Learn English for Free)

23-Dictionary

24-Udemy

25-TED

26-English Poems (Burada ingilizce şiirler var)

27-Hellotalk

28-Durumu iyi olanlar Cambly kullananabilirler harika bir uygulama ama acayip pahalı. Yalan değil yılda 6000 mi 9000 mi tam hatırlamıyorum.

29-Bir de Youtube' da FK LANGUAGE var.

30-Kültür Yayıncılık'ın ve ydspublishing'in kitapları da gayet iyi anlatıyor ama sanırım biraz pahalı.

Yalnız bazıları ücretli olabiliyor. Ama onlarda da indirim geliyor. Ben Simpler, Busuu ve Mondly'ye para vermiştim. Ayrıca Youtube'dan ingilizce video izlemeli ve tanıdığınız ingilizce bilen biriyle ingilizce sohbet etmelisiniz ya da Instagram'dan, Facebook'tan sosyal medyadan Hellotalk'tan birileriyle konuşabilirsiniz. Son olarak dilbilgisi olmadan olmaz.


KuzeyBarki

Çünkü is dersek şimdiki zaman olur ama sana geniş zaman soruyordur :)


mehmet22151

"S" demek çoğul olur


Endra584908

Rihgt/sağ Left/sol What/ne House/ev The old house/Eski ev New/yeni Old/eski The my dad is a old/Benim babam yaşlı

●start/başla ●star/yıldız ●stars/yıldızlar ●Girl/kız ●boy/erkek ●woman/kadın ●man/adam Old hem yaşlı hem de eski.Bu yüzden (The man is a old) Gibi cümlelerde (old) "yaşlı" olarak kullanılıyor. (The old bike) gibi cümlelerde (old)" eski "olarak kullanılıyor.

Bread,ekmek Water,su The(CÜMLE İÇİN DE, SONUNDA VE BAŞINDA KULLANILAN KELİME) HOURS,SAAT MİNECRAFT,KENDİ SANATIM DUOLİNGO,BAYKUŞ ELECTRİCK,ELEKTRİK TELEVİSİON,TELEVİZYON HAT,ŞAPKA AMONG US İMPOSTOR,ARAMIZDA SAHTEKAR VAR LOOK,BAK LİSTEN,DİNLE/DERS

ARKADAŞLAR KANALIM: GUVENLIYAYINCILIK.COM.TR

BANA LİKE'I 200.000.00.00'A ÇIKARMAYI UNUTMAYIN. BEN BU ARADA BUDY.Oİ'YA DA ÇALIŞIYORUM. Hello hello how are you today I'm a hungry hungry today Ham nam nam nam.


krallikulk

Ne alaka is she drink yaz


camdereli1

Burada problem Türkçe'de dişi tanımlayıcı olmayışı sanırım. O öznesi Türkçe'de kadın erkek yada şeyleri kapsıyor. Örneğin ben "kız içer" dedim yanliş dedi. O içer olacakmış. Peki Türkçe öznenin dişi olduğunu nasıl belirteceğiz sorun bu galiba.


Mert361935

Ben yanlışlıkla farklı tuşa bastım.


yusuferrgin

Drink ve drinks in farkı ne acaba


Burakcn1

O icer yaziyorum kabul etmiyor


Ceren901943

" She drinks " in karşılığı '' O içer '' değil de " O kız içer " olamaz mı?


KibarcaSus

Seni çok seviyorum doilungo


9QHC8

Bu çok güzel bir oyun


Gne749735

Bazilarinda kız icer bazilarinda o kiz icer diyor


ruzgarinse

She drinks yazarsanız oluyor


Nazl55661

Yanlışlıkla bastım, düzeltmek istiyorum ama olmiyo buda beni sinirlendiyor

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.