"She drinks."

Çeviri:O içer.

February 3, 2014

59 Yorum


CebrailOze

Peki neden she is drink demeyiz de is kullanmayip drinks deriz

May 27, 2014

Selcen_Ozturk

geniş zamanda am/is/are fiilerle kullanılmaz. SADECE onlardan sonra bir isim ya da sıfat gelirse kullanılır (kadın adam güzel çirkin gibi)

June 30, 2014

zeynepsevim06

Evet çok doğru

June 20, 2016

iscoscarv

English/Turkish Whatsapp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it

July 13, 2019

bayram166803

Helal la

July 24, 2019

limonlu_kek

Geniş zamanda cümle yaptığında "he,she ve it" şahıslarında fiil "-s,-es ve ya -ies" takılarından uyanı getirilir

February 29, 2016

EylulTanem

She is drink demek o icmek demektir yani zaten oyle bisey demedigimiz icin bu vumle anlamsizdir ama she drinks genis zamanli bi cumle oldugu icin "She Drinks" deriz

July 13, 2018

pakize640006

is takısını drink kelimesiyle birlikte zaten kullanyoruz

May 8, 2016

melisa918233

Geniş zaman o yüzden burda to be fiillerini degil do / does kullanılıyo o yüzden

November 18, 2018

esmanur528583

çünkü geniş zaman olumlu cümlelerinde "be(olmak)" yani "am is are" bulunmaz.

August 1, 2019

GuzalYusup

19

August 28, 2019

camdereli1

Burada problem Türkçe'de dişi tanımlayıcı olmayışı sanırım. O öznesi Türkçe'de kadın erkek yada şeyleri kapsıyor. Örneğin ben "kız içer" dedim yanliş dedi. O içer olacakmış. Peki Türkçe öznenin dişi olduğunu nasıl belirteceğiz sorun bu galiba.

November 3, 2014

halukbg

Kız içer.

October 16, 2016

bayram166803

Bilmioduk

July 24, 2019

AlperSaat

Kız içer yazıyorum neden kabul etmiyor bilmediğim bir şey mi var acaba ?

February 4, 2017

YigitCan489496

Hep o e harfi yüzünden

March 9, 2018

Ceren901943

" She drinks " in karşılığı '' O içer '' değil de " O kız içer " olamaz mı?

March 28, 2018

baranlingo222

O içer.

January 30, 2015

Caner004

Bu cümledede sonuna erkek ve bayan olduğunu belirtmek gerekir

November 26, 2016

berra977274

buradaki herşey doğru

January 18, 2017

YigitCan489496

Bana katılan yokmu

March 9, 2018

MERAL638339

"O"harfini küçuk yazdığim icin yanlis dedi

March 31, 2018

AyliNurdan1

Nedenki?

November 11, 2018

emir795408

Emre albayrak bu aklına nereden geldi

April 1, 2018

berkant856987

"She drinks" şıkkını işaretledim ama doğruyken yanlış dedi sebebi nedir?

April 15, 2018

BetlAY17

Bu soruda anlamayacak ne var !

April 17, 2018

Melekonre

☺ çok güzel bir uygulama

April 18, 2018

smay766563

Evet

January 27, 2019

ElifNaz548939

Aynısını yazdım neden kabul etmihorsunuz

June 14, 2018

AtillaSavu

Cok mu sevdik yaw yoksa onlarmi sevmedi

June 15, 2018

Polat0426

Yanlış lan akü

July 10, 2018

iukimini24

@shedrinks

August 9, 2018

orhantezba

Doru yaptim

August 12, 2018

betl293098

Guzel uygulama

August 26, 2018

MZKHOUSE

she drink

September 10, 2018

MZKHOUSE

she drinks

September 10, 2018

Lalin130517

Çok güzel bir uygulama

November 5, 2018

AyliNurdan1

O içer yani o kız(kadın) icer olucaktı!

November 11, 2018

Esmira723004

She drinks( o içer)

November 23, 2018

derkl

Aslında cümlede bir sıkıntı yok dikkatli anlamak gerekiyor♥

December 9, 2018

Kvan905423

Drink e niye s takısını getiriyoruz?

December 13, 2018

Kvan905423

Drink'e niye "s" getiriyoruz?

December 13, 2018

Kvan905423

Drink'e niye "s" takısı getiriyoruz?

December 13, 2018

Ece954018

Normalde "She" kelimesi İngilizce'de kızı hitap etsede Türkçeye çevrildiginde "O" olarak söyleriz ;)

<h1>kisabilgiler</h1>
December 30, 2018

sedef954046

Arkadaslar anladigim ben olunca I drink water ben su içerim O olunca yani She drinks water o suyu icer o olunca ek geliyor ben olunca gelmiyor

January 8, 2019

sude188699

Yani o suyu icer olmazmiydi

January 26, 2019

smay766563

Evet

January 27, 2019

smay766563

Çok güzel bir soru

January 27, 2019

smay766563
January 27, 2019

merthan492392

She drinks=O içer

February 28, 2019

Ebrar163336

Safece s yapmadım yanlış diyor

April 14, 2019

Mira761321

Neden sürekli aynı şeyleri yapıyorum acaba?!

May 11, 2019

iscoscarv

English/Turkish Whatsapp group https://chat.whatsapp.com/JFatqrdhYaw5cNpK7PRexb Please like my comment for more people see it

July 13, 2019

nar377674

Driving me drink me onu söylemiyor

August 1, 2019

gokceoktay

Benim kafam karıştı

August 9, 2019

Ilayda1245

Kız içer de olmaz mı?

August 15, 2019

yaren996260

Es takısı çoğul değilmi ben anlamadım

September 7, 2019

Seil366828

Soru çok kolaydı

September 20, 2019

YavuzKaanY3

ama bu doğru

September 20, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.