1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "O, en büyük arıdır."

"O, en büyük arıdır."

Çeviri:Sie ist die größte Biene.

July 19, 2016

9 Yorum


Gluslu0

neden grössten olmadı


ozlyr

neden "sie" ?


MeteUlku

Sanırım "Biene"nin feminen bir isim olmasından dolayı.


unutmaz

Er/sie/es üçü de o demek. Peki hayvanlar içi es kullanılmıyor mu. Es ist die größte Biene yi kabul etmiyor


MeteUlku

Biene feminen bir isim oldugundan "sie" olmali.


unutmaz

o halde erkeklere er dişilere sie nötrlere es çok şükür anladım teşekkürler


muratregen

En büyük diyor. Neden die größten değil?


SteffiBookworm

größten çoğul ile kullanılır.
Bu en büyük arılar.
Dies sind die größten Bienen.

Veya am ile:
O en büyüktür: Sie ist am größten.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.