"O, en büyük arıdır."

Çeviri:Sie ist die größte Biene.

July 19, 2016

9 Yorum


ozlyr

neden "sie" ?

July 19, 2016

MeteUlku

Sanırım "Biene"nin feminen bir isim olmasından dolayı.

July 19, 2016

unutmaz

Er/sie/es üçü de o demek. Peki hayvanlar içi es kullanılmıyor mu. Es ist die größte Biene yi kabul etmiyor

September 8, 2016

MeteUlku

Biene feminen bir isim oldugundan "sie" olmali.

September 8, 2016

unutmaz

o halde erkeklere er dişilere sie nötrlere es çok şükür anladım teşekkürler

September 8, 2016

Gluslu0

neden grössten olmadı

June 7, 2018

muratregen

En büyük diyor. Neden die größten değil?

March 29, 2019

SteffiBookworm

größten çoğul ile kullanılır.
Bu en büyük arılar.
Dies sind die größten Bienen.

Veya am ile:
O en büyüktür: Sie ist am größten.

March 29, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.