1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "The women eat a sandwich."

"The women eat a sandwich."

Çeviri:Kadınlar bir sandviç yerler.

February 3, 2014

17 Yorum


enes-blue

"Eat" demesinden "women" olduğunu anlayabiliriz aslında. Eğer "woman" olsaydı "eats" derdi.

February 9, 2014

ayenazuyar

AYNEN

December 18, 2017

Cns11113

Aynen

April 12, 2018

UberNova

seslendirmelerde ki woman ve women ayrımını fark edemiyorum, ben mi çok kulaksızım yoksa gerçekten ikisinin arasında çok mu az ses değişimi oluyor ?

February 6, 2014

ProwlingParis

seslendirmeler mükemmel olmamakla beraber:

woman = wumın

women = wimın

February 7, 2014

GuzalYusup

Women=WIMİN

October 29, 2019

NurayAykol1

Bende anlayamıyorum

December 20, 2018

zeliha690911

Bakın Orada women yazıyo women kadın mı demek kadınlar mı demek bilmiyorum ama cümlenin fiili olan eat 'a bakabilirsiniz. Eğer orada kadın demiş olsaydı eat 'a "s" takısı gelirdi (çünkü kadın 'a she şahsını verebiliriz ve he she it 'e s takısı gelir) ama orada kadınLAR dediği için eat 'a s takısı gelmedi (çünkü kadınlar'a they şahsını verebiliriz ve I you we they 'e s takısı gelmez) Anlatabildim mi:))

March 22, 2018

Zehra313950

Women= Kadınlar Men= Adamlar☺️

January 18, 2019

Latif161243

Güzel ama ingiliççe

November 8, 2018

nurelina

İngilizce güzelll

December 28, 2018

ALPPASA

bu telaffuz ederken womın diyor peki biz hangisi olduğunu nerden bilelim bu tür hataların giderilebilmesi için programın kurucusunun bir özüm bulmasını önenirim

September 28, 2014

Umut_Bulut

Ya doğru söylüyorum yanlış kabul ediyor

March 19, 2015

mesut.arslantas

Çevirinin "Kadınlar sandviç yer." şeklinde olması gerekmez mi?

July 10, 2015

SmeyyeDemi19

A var orda dikkat edersen 2 yıl sonra cevap ksljdffd

September 18, 2017

AhmetSelim151450

Yerler yerine yer demesi gerekmez mi?

July 18, 2018

Murat492685

Ses gelmiyor nasıl doğruyu işaretleyeceğiz anlamadım ki

November 7, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.