Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The women eat a sandwich."

Çeviri:Kadınlar bir sandviç yerler.

0
4 yıl önce

15 Yorum


enes-blue

"Eat" demesinden "women" olduğunu anlayabiliriz aslında. Eğer "woman" olsaydı "eats" derdi.

28
Cevap ver4 yıl önce

ayenazuyar

AYNEN

0
Cevap ver7 ay önce

smail512624

Kbcfg

0
Cevap ver7 ay önce

Cns11113

Aynen

0
Cevap ver4 ay önce

UberNova

seslendirmelerde ki woman ve women ayrımını fark edemiyorum, ben mi çok kulaksızım yoksa gerçekten ikisinin arasında çok mu az ses değişimi oluyor ?

19
Cevap ver14 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

seslendirmeler mükemmel olmamakla beraber:

woman = wumın

women = wimın

23
Cevap ver4 yıl önce

isimsiz67371

Hayır

0
Cevap ver3 ay önce

winxperror

woman ve women nasıl okunuyor ?

0
Cevap ver4 yıl önce

eliw.eq

Woman vuman Women vumen okunur

0
Cevap ver3 yıl önce

ALPPASA

bu telaffuz ederken womın diyor peki biz hangisi olduğunu nerden bilelim bu tür hataların giderilebilmesi için programın kurucusunun bir özüm bulmasını önenirim

0
Cevap ver3 yıl önce

Umut_Bulut

Ya doğru söylüyorum yanlış kabul ediyor

0
Cevap ver3 yıl önce

mesut.arslantas

Çevirinin "Kadınlar sandviç yer." şeklinde olması gerekmez mi?

0
Cevap ver3 yıl önce

SmeyyeDemi19

A var orda dikkat edersen 2 yıl sonra cevap ksljdffd

0
Cevap ver10 ay önce

zeliha690911

Bakın Orada women yazıyo women kadın mı demek kadınlar mı demek bilmiyorum ama cümlenin fiili olan eat 'a bakabilirsiniz. Eğer orada kadın demiş olsaydı eat 'a "s" takısı gelirdi (çünkü kadın 'a she şahsını verebiliriz ve he she it 'e s takısı gelir) ama orada kadınLAR dediği için eat 'a s takısı gelmedi (çünkü kadınlar'a they şahsını verebiliriz ve I you we they 'e s takısı gelmez) Anlatabildim mi:))

0
Cevap ver4 ay önce

AhmetSelim151450

Yerler yerine yer demesi gerekmez mi?

0
Cevap ver3 hafta önce