"The women eat a sandwich."

Çeviri:Kadınlar bir sandviç yerler.

4 yıl önce

27 Yorum


enes-blue

"Eat" demesinden "women" olduğunu anlayabiliriz aslında. Eğer "woman" olsaydı "eats" derdi.

4 yıl önce

ayenazuyar

AYNEN

10 ay önce

smail512624

Kbcfg

9 ay önce

Cns11113

Aynen

6 ay önce

UberNova

seslendirmelerde ki woman ve women ayrımını fark edemiyorum, ben mi çok kulaksızım yoksa gerçekten ikisinin arasında çok mu az ses değişimi oluyor ?

4 yıl önce

ProwlingParis
ProwlingParis

seslendirmeler mükemmel olmamakla beraber:

woman = wumın

women = wimın

4 yıl önce

isimsiz67371

Hayır

5 ay önce

albusRose

aynen yaa bnde anlamıyorum bn rapor ettimm hiç uğrasamamm yaaa

4 yıl önce

winxperror

woman ve women nasıl okunuyor ?

4 yıl önce

eliw.eq

Woman vuman Women vumen okunur

3 yıl önce

ALPPASA

bu telaffuz ederken womın diyor peki biz hangisi olduğunu nerden bilelim bu tür hataların giderilebilmesi için programın kurucusunun bir özüm bulmasını önenirim

4 yıl önce

Umut_Bulut

Ya doğru söylüyorum yanlış kabul ediyor

3 yıl önce

mesut.arslantas

Çevirinin "Kadınlar sandviç yer." şeklinde olması gerekmez mi?

3 yıl önce

SmeyyeDemi19

A var orda dikkat edersen 2 yıl sonra cevap ksljdffd

1 yıl önce

ycel440201

a sandwich dedigi icin bir sandviç olması gerekir

3 hafta önce

zeliha690911

Bakın Orada women yazıyo women kadın mı demek kadınlar mı demek bilmiyorum ama cümlenin fiili olan eat 'a bakabilirsiniz. Eğer orada kadın demiş olsaydı eat 'a "s" takısı gelirdi (çünkü kadın 'a she şahsını verebiliriz ve he she it 'e s takısı gelir) ama orada kadınLAR dediği için eat 'a s takısı gelmedi (çünkü kadınlar'a they şahsını verebiliriz ve I you we they 'e s takısı gelmez) Anlatabildim mi:))

7 ay önce

AhmetSelim151450

Yerler yerine yer demesi gerekmez mi?

3 ay önce

iukimini24
<h1>thewomeneatasandwich</h1>
2 ay önce

iukimini24

The woman

2 ay önce

iukimini24

@thewomwneatasandwich

2 ay önce

theozgur26

Anlamadm

2 ay önce

nuruc3lk

The women eat a sandwich. Kadınlar bir sandivç yerler. Mi ? Yoksa benim yaptigim gibi " Kadin bir sandvic yer" Mi olacak ?

3 yıl önce

smail512624

Vgg

9 ay önce

smail512624

AMIK

9 ay önce

altayhan

women diyor altta kadınlar diyor. Women's deyip altta kadınlar yazması doğru olurdu!

4 yıl önce

YusufYarar1

The women diyo fakat kadınlar olarak çıkıyor çoğul olması için womens olması gerekmiyormu ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

woman kadin

women kadinlar

comment/1432522

4 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.