"Siehst du diesen Menschen?"

Çeviri:Bu insanı görüyor musun?

2 yıl önce

7 Yorum


aybuketonbul

Menschen insanlar demek değil mi? Neden "Bu insanları görüyor musun?"u kabul etmiyor?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman Artikel "diese" olurdu. Burada sonda -n olmasinin sebebi N-deklination durumu. http://almancam.com/habergoster.asp?id=171

2 yıl önce

humetin

der Mensch - die Menschen Çoğul olsa idi... Siehst du diesE Menschen ... derdik... (N-deklination)

2 ay önce

naz516699

Mensch neden menschen oldu cogul olmadigi halde, bilginiz var mi

1 ay önce

humetin

N deklination : der Mensch - den Menschen - diesen Menschen

1 ay önce

OuzErkal
OuzErkal

Görüyormusun u birlesik yazdim diye kabul etmedi sacmalik

2 ay önce

Tolgazorba

Bir dahakine ayrı yazarsın. Ne güzel Türkçe de öğretiyor.

1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.