1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Siehst du diesen Menschen?"

"Siehst du diesen Menschen?"

Çeviri:Bu insanı görüyor musun?

July 19, 2016

7 Yorum


aybuketonbul

Menschen insanlar demek değil mi? Neden "Bu insanları görüyor musun?"u kabul etmiyor?


Selcen_Ozturk

o zaman Artikel "diese" olurdu. Burada sonda -n olmasinin sebebi N-deklination durumu. http://almancam.com/habergoster.asp?id=171


humetin

der Mensch - die Menschen Çoğul olsa idi... Siehst du diesE Menschen ... derdik... (N-deklination)


naz516699

Mensch neden menschen oldu cogul olmadigi halde, bilginiz var mi


humetin

N deklination : der Mensch - den Menschen - diesen Menschen


AloneDinne

''insanı görüyor musun'' doğru olmak zorunda çünkü anlamda değişiklik olmuyor ayrıca 1.tekil şahıs oluyor her türlü nasıl yanlış cevabım?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.