Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Siehst du diesen Menschen?"

Çeviri:Bu insanı görüyor musun?

0
2 yıl önce

6 Yorum


aybuketonbul

Menschen insanlar demek değil mi? Neden "Bu insanları görüyor musun?"u kabul etmiyor?

2
Cevap ver2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

o zaman Artikel "diese" olurdu. Burada sonda -n olmasinin sebebi N-deklination durumu. http://almancam.com/habergoster.asp?id=171

4
Cevap ver32 yıl önce

Ozan995160

bu insanları görüyor musun olmalıydı menschen insanlar demek

1
Cevap ver11 ay önce

humetin

der Mensch - die Menschen Çoğul olsa idi... Siehst du diesE Menschen ... derdik... (N-deklination)

1
Cevap ver12 hafta önce

corbayrak

Plural olduğundan cevap da çoğul olması gerekiyor

0
Cevap ver3 ay önce

OuzErkal
OuzErkal

Görüyormusun u birlesik yazdim diye kabul etmedi sacmalik

0
Cevap ver3 hafta önce