"Siehst du diesen Menschen?"

Çeviri:Bu insanı görüyor musun?

July 19, 2016

6 Yorum


aybuketonbul

Menschen insanlar demek değil mi? Neden "Bu insanları görüyor musun?"u kabul etmiyor?

July 19, 2016

Selcen_Ozturk

o zaman Artikel "diese" olurdu. Burada sonda -n olmasinin sebebi N-deklination durumu. http://almancam.com/habergoster.asp?id=171

July 19, 2016

humetin

der Mensch - die Menschen Çoğul olsa idi... Siehst du diesE Menschen ... derdik... (N-deklination)

July 26, 2018

naz516699

Mensch neden menschen oldu cogul olmadigi halde, bilginiz var mi

August 24, 2018

humetin

N deklination : der Mensch - den Menschen - diesen Menschen

August 24, 2018

Neuromanie

Teşekkürler

January 30, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.