"Fromtheregions"

Tłumaczenie:Z regionów

2 lata temu

9 komentarzy


rapanuja

"Z okolic"..powinno uznac?

2 lata temu

BascioToja

"okolice" to bardziej przetlmaczymy jako "areas", ale "regions" w dalszym tłumaczeniu też oznacza "okolice" więc raczej tak

1 rok temu

KrystynaJa13

dlaczego nie może być z rejonów

1 rok temu

Chomiczek3456

Może być, ja tak napisałam i uznało. Jeśli nie zaliczyło to trzeba zgłosić. Pozdrawia Chomik ;D

7 miesięcy temu

BascioToja

"rejony" to bardziej "areas" ale "regions" też oznacza "rejony" więc powinno być

1 rok temu

StarterX4
StarterX4

Czemu nie akceptuje literówki "z regionow" (o zamiast ó) ??

1 rok temu

Yola448704

To nie literówka, tylko błąd ortograficzny.

9 miesięcy temu

Arka700468

zapraszam do klanu polska [niebiesko szara szachownica]

7 miesięcy temu

Tessy501990

Region to zarówno region, jak i okolica. Moja odpowiedź jest poprawna.

7 miesięcy temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.