1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Rizst eszik."

"Rizst eszik."

Fordítás:She eats rice.

February 3, 2014

11 hozzászólás


Varga_Attila

Azt nem értem, hogy az "It eats rice" miért nem jó? Honnan tudjam, hogy fiú (he) vagy lány (she) lány eszi a rizs?! :)


gwe1980

Simán jó az "It eats rice". Állatok és egyéb teremtmények is ehetnek rizst. Akkor pedig It-et kell használni.


mandarin.

Ezért jó a "he" meg a "she" is. De az "it" semmiképp nem lehet mert azt tárgyaknál használjuk (középfokú angolos)


KrisztKlau

Szuper. Most kezdtem de harmadszorra sem sikerült Németes vagyok ezért mindig azt akarom írni, hogy reise :)


prucsi96

ha így írom az miért nem jó: "she is eats rice" ?


JuditSndor

szerintem "she eats rice" jó, de amit Te írsz, ott két ige van... she is - ő (nőnem) van she eats - ő (nőnem) eszik tehát Te azt írtad, hogy: ő van eszik rizset (kezdő vagyok, így ha nem jót írtam javítsatok légyszi!)


EszterSzcs

Mert az azt jelenti ,, Ő van rizst eszik. "


Szererba

Én is azt kérdezném mint a V.Attila!


EndermanBo1

Eats rice miert nem jo?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.